Το κριτήριο για την πρόσληψη των χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι το λεγόμενο προσοντολόγιο, κοντολογίς αντικειμενικά κριτήρια που βαθμολογούνται με μόρια (προυπηρεσία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κλπ). Ωστόσο ξαφνικά άνοιξε μια «τρύπα» σε μια ομάδα προσλήψεων που μπορεί όταν δοθεί η ευκαιρία να γίνει κερκόπορτα για τη δημιουργία του γνωστού ρουσφετιού στον μεγαλύτερο κλάδο του δημοσίου στον οποίο κάθε χρόνο προσλαμβάνονται περίπου 50.000 εκπαιδευτικοί.
Από φέτος λοιπόν σε μια ομάδα προσλήψεων δεν αρκούν τα έτσι κι αλλιώς υπερβολικά τυπικά προσόντα που χρειάζεται ένας πτυχιούχος για να προσληφθεί στη σχολική εκπαίδευση καθώς «κατασκευάστηκε» και ένα πρόσθετο «προσόν», η συνέντευξη! Και η ιλαροτραγωδία της υπόθεσης είναι ότι την ίδια ώρα που θα παραβιάζεται ο πίνακας κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών με όχημα τη συνέντευξη, την ίδια ακριβώς στιγμή ο προσληφθείς θα παίρνει περισσότερα μόρια από αυτά που παίρνουν όλοι οι άλλοι προσληφθέντες εκπαιδευτικοί
Αλλά ας δούμε το θέμα αναλυτικά
Στην Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2024-2025 στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, με σκοπό την πρόσθετη μικτή εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητριών/ών της Γ’ τάξης κάθε τύπου Λυκείου για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα το υπουργείο Παιδείας προχωρά ουσιαστικά και τυπικά σε καταστρατήγηση των πινάκων των υποψηφίων εκπαιδευτικών.
Συγκεκριμένα το Υπουργείο Παιδείας έχοντας ως σκοπό, μεταξύ άλλων, την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού διδακτικού έργου στο Ψηφιακό Φροντιστήριο στους μαθητές της Γ’ τάξης των Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.), καθώς και της Δ’ τάξης των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.) στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, προτίθεται, σε περίπτωση μη κάλυψης των αναγκών από αποσπασμένους μόνιμους εκπαιδευτικούς, να προβεί σε προσλήψεις έως σαράντα (40) αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες του ΑΣΕΠ.
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί συνάπτουν σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Β΄ Αθήνας, κατά την κατάρτιση της οποίας το Ελληνικό Δημόσιο εκπροσωπείται από τον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης. Οι προαναφερόμενοι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί τοποθετούνται με απόφαση του Διευθυντή για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού διδακτικού έργου στο Ψηφιακό Φροντιστήριο.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί δύνανται να καλούνται σε συνέντευξη, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, ενώπιον της επιτροπής της απόφασης του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, η οποία εξετάζει και αξιολογεί τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς κατά τη σειρά κατάταξης τους στους πίνακες των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | ΜΟΡΙΑ |
Προσωπικότητα | 10 μόρια
|
Επικοινωνιακές δεξιότητες
| 15 μόρια
|
Επιστημονική κατάρτιση
| 25 μόρια
|
Σχέδια μαθήματος μικροδιδασκαλίας 15 λεπτών
| 20 μόρια |
Σχέδιο ωριαίας εξέτασης (τεστ)
| 10 μόρια |
Βιντεοσκοπημένο μάθημα διάρκειας δύο (2) έως πέντε (5) λεπτών
| 20 μόρια |
Σύνολο
| 100 μόρια |
Η επιτροπή για την επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, θα έχει την ακόλουθη σύνθεση:
Μαρία Δόκου του Αθανασίου-Ιωάννη, Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως Πρόεδρος, με αναπληρώτρια τη Σταυρούλα Μόνικα Καραμαλάκου – Λάππα του Γεωργίου, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Αειφορίας,
Σοφία Παπαδημητρίου του Θεοδώρου, Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων, ως μέλος, με αναπληρώτρια την Γεωργία Μουτζουροπούλου του Κωνσταντίνου, διοικητική υπάλληλο του Τμήματος Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Αειφορίας,
Ανδρέας Νιγιάννης του Βασιλείου, Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως μέλος, με αναπληρωτή τον Ιωάννη Καπουτσή του Αθανασίου, Αναπληρωτή Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης,
Γραμματέας της Επιτροπής ορίζεται η Πετροπούλου Γεωργία του Ιωάννη, εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με οργανική θέση στο 1ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου Αττικής, με αναπληρώτρια την Άλκηστη Πουλοπούλου του Παναγιώτη, διοικητική υπάλληλο του Τμήματος Δ’ Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων της Διεύθυνσης Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Αειφορίας.
Και «μπόνους» μορίων
Παράλληλα, μια σειρά προσόντων αλλά και «μπόνους» μορίων για μετάθεση και για επιλογή τους ως στελεχών εκπαίδευσης, προβλέπεται για τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν στο ψηφιακό φροντιστήριο που ξεκινά από το ερχόμενο σχολικό έτος.
Συγκεκριμένα ο χρόνος πρόσληψης των παραπάνω εκπαιδευτικών λογίζεται ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας. Στην πραγματική εκπαιδευτική υπηρεσία που παρέχεται από τους παραπάνω προσωρινούς αναπληρωτές αποδίδεται η μοριοδότηση, που προβλέπεται στην υποπερ. αα) της περ. β) του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 (Α’ 13), προσαυξημένη κατά 50% (ήτοι μία και μισή (1,5) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας), με ανώτατο όριο μοριοδότησης τις δεκαπέντε (15) μονάδες, ανά σχολικό έτος.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη