sxoleia d
ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ/INTIME NEWS
«Η κατάσταση στην ακριτική μας περιοχή, στο χώρο ευθύνης της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ ( Γ/σιο Λαβάρων έως Γ/σιο και ΓΕ/Λ. Δικαίων) όσον αφορά την κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό είναι τραγική»

Το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τις ακριτικές περιοχές και τα σχολεία τους είναι τόσο μεγάλο, ώστε στον Εβρο έχει αφήσει... 1192 ώρες κενών στη Γενική Εκπαίδευση, 143 στην Ειδική Αγωγή και 137 ώρες σε ΕΕΠ-ΕΒΠ...

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Β' ΕΛΜΕ Εβρου, που σημαίνει ότι τα παραπάνω κενά αφορούν μόνο στην περιοχή ευθύνη της, ενώ στο σύνολο του νομού είναι περισσότερα.

Οσον αφορά στις συγχωνεύσεις, η ΕΛΜΕ αναφέρει ότι «παρά τη μείωση του αριθμού των μαθητών, λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας και της συνεχούς πίεσης από τις προϊστάμενες αρχές, έχουμε λειτουργία αρκετών τμημάτων στην περιοχή μας, με αριθμό μαθητών περί τους 27. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα λειτουργήσουν τμήματα ακόμα και με 29 μαθητές!»

Ολη η ανακοίνωση της Β' ΕΛΜΕ Εβρου

Μετά την 58/11 09 2024 ανακοίνωσή μας ( https://b-elme-evrou.blogspot.com/2024/09/2024-25.html ) για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, παρουσιάζουμε αναλυτικά τα επείγοντα προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων μας.

Το ΥΠΑΙΘΑ επαίρεται για «κανονικότητα» στα σχολεία και σπεύδει να ανακοινώσει προσλήψεις για το ψηφιακό φροντιστήριο, καταπατώντας κάθε έννοια ηθικής και δικαίου στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών. Η πραγματικότητα όμως είναι εντελώς διαφορετική. Για άλλη μια σχολική χρονιά, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών δέχονται δριμύτατη επίθεση.

1.  Η κατάσταση στην ακριτική μας περιοχή, στο χώρο ευθύνης της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ ( Γ/σιο Λαβάρων έως Γ/σιο και ΓΕ/Λ. Δικαίων) όσον αφορά την κάλυψη των κενών σε διδακτικό προσωπικό είναι τραγική! Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέξαμε από τις σχολικές μονάδες, τα κενά καταγράφονται ως εξής:

1192 ώρες συνολικά στη Γενικής Εκπαίδευση

143 ώρες στην Ειδική Αγωγή

137 ώρες σε Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.

5 κενά στην παράλληλη

Αναλυτικά:

Γενική Εκπαίδευση

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΩΡΕΣ

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

87

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

227

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

103

ΠΕ04 (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)

105

ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΩΝ

29

ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ

74

ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ

13

ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

27

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

30

ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

12

ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

47

ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

73

ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ

5

ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ

115

ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

107

ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

77

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

29

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

28

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΤΕΧΝ

4

ΣΥΝΟΛΟ

1192

Ειδική Αγωγή ( συμπεριλαμβάνονται και τα Τ.Ε. των σχ. μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης)

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΩΡΕΣ

ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ

9

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

67

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

14

ΠΕ04 (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)

16

ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ

1

ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

2

ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

12

ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

7

ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

 

10

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)

2

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ(ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ)

1

ΣΕΠ

2

ΣΥΝΟΛΟ

143

ΕΒΠ ΔΕ01 (Ειδικό Βοηθητ.Προσωπικό)

25

ΠΕ21 Λογοθεραπευτών

25

ΠΕ22 Επαγγελματικών συμβούλων

25

ΠΕ23 Ψυχολόγων

 

ΠΕ 25 Σχολικός Νοσηλευτής

37

ΠΕ28 - Φυσικοθεραπευτών

 

ΠΕ 29 Εργοθεραπευτών

 

ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών

25

 

 

ΣΥΝΟΛΟ

137

2.    α. Με απόφαση της ΔΔΕ ΕΒΡΟΥ, έχουμε συγχώνευση τμημάτων κατεύθυνσης Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στην Γ Τάξη στο 1ο ΓΕ.Λ. Ορεστιάδας, ενέργεια η οποία υπονομεύει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

β. Στο ΕΝΕΕΓΥΛ ΟΡΔΑΣ έχουμε πρόταση για λειτουργία 2 τμημάτων στην Α Γυμνασίου, με θετικές εισηγήσεις από τους αρμόδιους φορείς. Αναμένουμε από την Π.Δ.Ε Α.Μ.Θ. τη σχετική εγκριτική απόφαση.

3.    Παρά τη μείωση του αριθμού των μαθητών, λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας και της συνεχούς πίεσης από τις προϊστάμενες αρχές, έχουμε λειτουργία αρκετών τμημάτων στην περιοχή μας, με αριθμό μαθητών περί τους 27. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα λειτουργήσουν τμήματα ακόμα και με 29 μαθητές!

4.    Στην κατανομή μαθητών στα τμήματα, δε λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις προϊστάμενες αρχές και καταστρατηγείται η σχετική νομοθεσία ( άρθρο 11 - Νόμος 4452/2017 - Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ), για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Απαιτούμε:

1. Άμεση κάλυψη όλων των κενών στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Καμία συγχώνευση, κατάργηση τμημάτων.

2. Άμεση έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και επαναλειτουργία της Π.Δ.Σ. σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. .Άμεση έναρξη λειτουργίας των Ζ.Ε.Π. χωρίς περικοπές.

3. Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛΓυμνάσια και σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.

4. Πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.

5. Πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, με δημοσιοποίηση όλων των κενών.

Αγώνας για ένα πραγματικά Δημόσιο, Δωρεάν, Δημοκρατικό σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fissaman.jpg
Μ. Φύσσα: «Μακάρι να έτρωγα εγώ το μαχαίρι» - 11 χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου
«Αυτό που με πονάει περισσότερο από όλα είναι αυτό, ότι ήταν ο τελευταίος καφές που ήπιαμε, εκείνη την ρημάδα μέρα»
Μ. Φύσσα: «Μακάρι να έτρωγα εγώ το μαχαίρι» - 11 χρόνια από τη δολοφονία του Παύλου