Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: Σημαντικά λειτουργικά κενά σε όλες τις ειδικότητες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

«Ελλιπή» χαρακτήρισε την υλοποίηση της Α’ φάσης προσλήψεων των αναπληρωτών ΕΑΕ με συνέπεια την ύπαρξη σημαντικών λειτουργικών κενών όλων των ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ο Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών ΕΑΕ (ΣΑΚΕΑ) και ζητά την πλήρη κάλυψη των κενών σε ΕΕΕΕΕΚ-ΕΝΕΕΓΥΛ, ΣΜΕΑΕ, Παράλληλη Στήριξη και ΚΕΔΑΣΥ.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Αναπληρωτών Καθηγητών ΕΑΕ (ΣΑΚΕΑ)

Αρχικά, ως σύλλογος αναπληρωτών καθηγητών Ε.Α.Ε. χαιρετίζουμε τους 588 μόνιμους διορισμούς στην ειδική εκπαίδευση, που αποτελούν μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη. Μάλιστα, οι φετινοί μόνιμοι διορισμοί σε συνδυασμό με εκείνους που έχουν πραγματοποιηθεί το 2020-2021, το 2022-2023 και το 2023-2024 αποτελούν μια έμπρακτη στήριξη του υπουργείου.

Ωστόσο, η υλοποίηση της Α΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών ΕΑΕ ήταν ελλιπής με συνέπεια την ύπαρξη σημαντικών λειτουργικών κενών όλων των ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό και με βάση τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία (UN, 2006), που η χώρα μας έχει υπογράψει και κυρώσει (Ν. 4074/2012), τασσόμαστε υπέρ των παρακάτω προτάσεων, που έχουν σαφές και τεκμηριωμένο θεωρητικό και πρακτικό υπόβαθρο. Εν όψει της επικείμενης Β΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών αιτούμαστε:

1. Την εξ ολοκλήρου κάλυψη των λειτουργικών κενών στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και στα Ε.Ν.Ε.Ε.ΓΥΛ., ώστε να εξασφαλισθεί η εύρυθμη λειτουργία της σχολικής κοινότητας και πρωτίστως η εκπαιδευτική υποστήριξη του μαθητικού πληθυσμού.

2. Την πλήρη κάλυψη των λειτουργικών κενών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και στα Τμήματα Ένταξης, τα οποία προέκυψαν είτε λόγω των αδειών των νεοδιόριστων συναδέλφων είτε λόγω της ελλιπούς κάλυψης κατά την Α΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών.

3. Την ουσιαστική κάλυψη των κενών της Παράλληλης Στήριξης σύμφωνα με τις ώρες που αναγράφονται στις επίσημες αξιολογικές εκθέσεις των Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. για κάθε μαθητή/μαθήτρια.

4. Την πλήρη κάλυψη των λειτουργικών κενών των Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. με εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλίζεται η εγκυρότητα όλων των αξιολογικών εκθέσεων των παιδιών.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι ο ΣΑΚΕΑ έχει ως στόχο την υπεράσπιση του δικαιώματος της ισότιμης συμμετοχής όλων των παιδιών στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα των παιδιών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ως εκ τούτου, προσπάθειες που θα κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση θα επικροτούνται και θα τυγχάνουν ανάδειξης και υποστήριξης από το Δ.Σ. του ΣΑΚΕΑ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης