νηπιαγωγείο
Ερώτηση στη Βουλή για τις συγχωνεύσεις στο Νηπιαγωγείο Σκοπέλου

Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ Ν. Λέσβου, κ. Παναγιώτης Παρασκευαΐδης, κατέθεσε αναφορά προς τον αρμόδιο Υπουργό Παιδείας, για την άδικη και αντιπαιδαγωγική συγχώνευση των δυο μοναδικών τμημάτων του Νηπιαγωγείου Σκοπέλου, με την οποία στοιβάζονται εικοσιτέσσερα (24) νήπια, σε ακατάλληλα διαμορφωμένο χώρο, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη, οι ιδιαίτερες κοινωνικές, μαθησιακές και ιατρικές ιδιαιτερότητες των μαθητών, υποβαθμίζοντας την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου.

Αναλυτικά

Προς: Τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη 

Θέμα: Άδικη και Αντιπαιδαγωγική η Απόφαση Συγχώνευσης των Δύο Μοναδικών Τμημάτων του Νηπιαγωγείου Σκοπέλου - Ζητείται η Ανάκλησή της

Κύριε Υπουργέ, 

Υιοθετώντας πλήρως, το δίκαιο αίτημα, και τις απόλυτα δικαιολογημένες διαμαρτυρίες, των μητέρων των νηπίων, που φοιτούν στο Νηπιαγωγείο του Σκοπέλου, στη Γέρα Λέσβου, σας ζητώ να αναλάβετε πρωτοβουλία, ώστε να μην προχωρήσει η αναστολή του 2ου τμήματος, οδηγώντας στη δημιουργία μιας τάξης με 24 νήπια!
Δικαίως, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Σκοπέλου, διαμαρτύρεται, έχοντας, μάλιστα, προχωρήσει και σε κατάληψη του κτιρίου, όπου στεγάζεται το Νηπιαγωγείο! Σας απαριθμώ, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών, των δυο αυτών τμημάτων, τα οποία θεωρώ ότι επαρκούν, για να μη συγχωνευτούν τα δυο τμήματα νηπίων σε ένα: 
1.    Η αίθουσα, που θα στεγάσει τα 24 νήπια, δεν είναι κατάλληλα διαμορφωμένη για αυτό τον αριθμό παιδιών.
2.    Δυο (2) νήπια, από τα εικοσιτέσσερα (24), τα οποία επιλέγετε να στοιβάξετε, όλα μαζί σε μια αίθουσα, είναι στο φάσμα του αυτισμού. Αντιλαμβάνεστε, ότι η αλλαγή περιβάλλοντος και η σύμπτυξη αυτών των δύο νηπίων, μαζί με άλλα είκοσι δύο (22), θα δυσκολέψει την προσαρμογή τους και θα επηρεάσει αρνητικά την εκπαιδευτική τους πρόοδο.
3.    Ένα (1) από τα εικοσιτέσσερα (24) παιδιά, ανήκει σε ευπαθή ομάδα (χειρουργημένο με καρδιακή πάθηση), επαναφοιτεί ήδη στο Νηπιαγωγείο λόγω προβλημάτων, και ήδη με την απόφασή σας, για συγχώνευση, θα το οδηγήσετε

σε επανειλημμένη επαναφοίτηση και του χρόνου, αφού το αφήνετε έκθετο στις ιώσεις του χειμώνα που επέρχεται, ανάμεσα σε άλλα είκοσι τρία (23) παιδιά!!
4.    Επιπλέον, μεταξύ των εικοσιτεσσάρων (24) νηπίων, υπάρχουν αρκετά αλλόγλωσσα, τα οποία δεν κατανοούν καν, την ελληνική γλώσσα. Με μόλις μια νηπιαγωγό, σε ένα συγχωνευμένο τμήμα, πως θα προχωρήσει η μάθηση για τα παιδιά αυτά;;;
5.    Τέλος, αρκετά από αυτά τα νήπια, έχουν διάγνωση μαθησιακών και συμπεριφορικών δυσκολιών. Πως θα δοθεί, η ιδιαίτερη προσοχή, που απαιτείται σε αυτά τα παιδιά, με τη σύμπτυξη τους σε ένα υπερτμήμα, είκοσι τεσσάρων (24) απείθαρχων νηπίων;;;
Πάλι, στην ακριτική και νησιωτική Λέσβο, κάνετε οικονομία σε εκπαιδευτικούς, αγνοώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νησιωτικότητας, τη στιγμή που η υπόλοιπη Ελλάδα είναι γεμάτη από παρόμοιες εξαιρέσεις;;;;!!!!!!!!!
Παρακαλώ, όπως λάβετε υπόψη σας, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν δυο ξεχωριστά τμήματα νηπίων του Νηπιαγωγείου Σκοπέλου και προβείτε σε άρση συγχώνευσης των δυο τμημάτων. 
Συνημμένα δύο (2), σας καταθέτω:
α) Έγγραφο Διαμαρτυρίας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Σκοπέλου, με 25 επώνυμες υπογραφές από τις μητέρες των νηπίων
β) Ιατρικά Έγγραφα που αποδεικνύουν τη κρισιμότητα της υγείας του νηπίου που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio_ioanninon.jpg
Διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών: Οχι σε οριζόντια εφαρμογή του νόμου (και) από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων προτείνει στο Υπουργείο Παιδείας να επανεξετάσει τις προϋποθέσεις εφαρμογής του μέτρου των διαγραφών και να...
Διαγραφές «λιμναζόντων» φοιτητών: Οχι σε οριζόντια εφαρμογή του νόμου (και) από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων