daskala
Ποιο ήταν το «έγκλημα» της εκπαιδευτικού που οδήγησε στην παρέμβαση του Διευθυντή ΠΕ Δ΄ Αθήνας στο εκπαιδευτικό της έργο;

Απαράδεκτη ήταν η παρέμβαση του Διευθυντή ΠΕ Δ΄ Αθήνας στο εκπαιδευτικό έργο δασκάλας στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου και η κλήση της σε απολογία μαζί με τον Διευθυντή του σχολείου.

Το «έγκλημα» της εκπαιδευτικού ήταν ότι ανάρτησε στον χώρο του σχολείου πανό με εικαστική δημιουργία μαθητών και μαθητριών, το οποίο αποτύπωνε τις ευχές και τις ελπίδες τους για ειρήνη, αγάπη και ευημερία, ενώ υπήρχε και το αίτημα για ελευθερία στην Παλαιστίνη. Ήταν μια εργασία που προέκυψε με αφορμή τη διεθνή ημέρα ειρήνης στις 21/9, μαζί και με άλλες παιδαγωγικές δραστηριότητες. 

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας «φαίνεται ότι το αυτονόητο δικαίωμα ενός λαού να ζει ειρηνικά στην πατρίδα του δεν κάθισε καλά στον Δ/ντή Εκπαίδευσης αλλά και στα ανώτερα στελέχη της ΠΔΕ και του ΥΠΑΙΘΑ. Όλοι αυτοί, οι υπεύθυνοι για τις συμπτύξεις τμημάτων, για τα κενά στα σχολεία, για την εγκατάλειψη των κτιριακών υποδομών, κινητοποιήθηκαν άμεσα μόνο για κατεβεί ένα πανό! Το ότι η παρέμβαση αυτή προκλήθηκε πιθανότατα μετά από ενόχληση της ισραηλινής πρεσβείας, σύμφωνα με τα λόγια του ίδιου του Διευθυντή Εκπαίδευσης, είναι επίσης καταδικαστέο! Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση του Ισραηλιτικού Συμβουλίου που στοχοποιούσε την ΟΛΜΕ για τον ορισμό μέρας δράσης υπέρ του παλαιστινιακού λαού, οι φορείς του ισραηλινού κράτους φτάνουν στο σημείο να διεκδικούν λόγο και στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας!» 

Η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ                                   

Ψήφισμα για 3ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου

Το ΔΣ της Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας καταδικάζει απερίφραστα την απαράδεκτη παρέμβαση του Διευθυντή ΠΕ Δ΄ Αθήνας στο εκπαιδευτικό έργο δασκάλας στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου και την κλήση της σε απολογία μαζί με τον Διευθυντή του σχολείου. Το «έγκλημα» της συναδέλφισσας ήταν ότι ανάρτησε στον χώρο του σχολείου πανό με εικαστική δημιουργία μαθητών και μαθητριών, το οποίο αποτύπωνε τις ευχές και τις ελπίδες τους για ειρήνη, αγάπη και ευημερία, ενώ υπήρχε και το αίτημα για ελευθερία στην Παλαιστίνη. Ήταν μια εργασία που προέκυψε με αφορμή τη διεθνή ημέρα ειρήνης στις 21/9, μαζί και με άλλες παιδαγωγικές δραστηριότητες. 
Φαίνεται ότι το αυτονόητο δικαίωμα ενός λαού να ζει ειρηνικά στην πατρίδα του δεν κάθισε καλά στον Δ/ντή Εκπαίδευσης αλλά και στα ανώτερα στελέχη της ΠΔΕ και του ΥΠΑΙΘΑ. Όλοι αυτοί, οι υπεύθυνοι για τις συμπτύξεις τμημάτων, για τα κενά στα σχολεία, για την εγκατάλειψη των κτιριακών υποδομών, κινητοποιήθηκαν άμεσα μόνο για κατεβεί ένα πανό! Το ότι η παρέμβαση αυτή προκλήθηκε πιθανότατα μετά από ενόχληση της ισραηλινής πρεσβείας, σύμφωνα με τα λόγια του ίδιου του Διευθυντή Εκπαίδευσης, είναι επίσης καταδικαστέο! Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση του Ισραηλιτικού Συμβουλίου που στοχοποιούσε την ΟΛΜΕ για τον ορισμό μέρας δράσης υπέρ του παλαιστινιακού λαού, οι φορείς του ισραηλινού κράτους φτάνουν στο σημείο να διεκδικούν λόγο και στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας! 
Επαναλαμβάνουμε: Κανένα λόγο δεν μπορεί να έχει το κράτος-δολοφόνος, που εξοντώνει συστηματικά εδώ και δεκαετίες τον παλαιστινιακό λαό, που αποτελεί διαχρονικά την πηγή της έντασης στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου, που αγνοεί επιδεικτικά τις εκκλήσεις ακόμα και του ΟΗΕ, για το πώς θα μιλήσουμε στα παιδιά μας για την ειρήνη, την αλληλεγγύη και την φιλία ανάμεσα στους λαούς! Χρέος του εκπαιδευτικού είναι να διδάσκει την αλήθεια, την αλληλεγγύη των λαών και την καταδίκη κάθε δυνάστη· να διδάσκει το ότι οι πόλεμοι είναι καταστροφικοί για τους λαούς, που δεν έχουν να χωρίσουν τίποτα μεταξύ τους, και επικερδείς για τα κράτη και το κεφάλαιο, που θησαυρίζουν πάνω στους νεκρούς, στους πρόσφυγες και στα χαλάσματα· να διδάσκει ότι οι λαοί έχουν δικαίωμα να αγωνίζονται για να έχουν την δικιά τους πατρίδα! 
Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ καταφεύγουν στην τρομοκρατία γιατί τους ενοχλεί ότι ο πόλεμος καταδικάζεται όλο και πλατύτερα! Ενοχλεί το κύμα καταδίκης απέναντι στο κράτος-δολοφόνο του Ισραήλ και τους συμμάχους του, που εκφράζεται τόσο μέσα στην ελληνική κοινωνία, όσο και διεθνώς, μέσα και έξω από τις σχολικές τάξεις! 
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στη συναδέλφισσα και τον σύλλογο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ταύρου! 
Απαιτούμε να μην προχωρήσει καμία πειθαρχική δίωξη! 

Σε μια περίοδο που η κατάσταση στα πολεμικά μέτωπα της Ουκρανίας και της Μέσης Ανατολής γίνεται ολοένα και πιο επικίνδυνη και η χώρα μας συμμετέχει ενεργά, έχοντας παραχωρήσει γη και ύδωρ στους μακελάρηδες των λαών, δυναμώνουμε το αντιπολεμικό, αντιϊμπεριαλιστικό μέτωπο και ενώνουμε τη φωνή μας με τα εκατομμύρια των συνανθρώπων μας που διαδηλώνουν σε ολόκληρο τον πλανήτη ενάντια στα σχέδια ΗΠΑ-ΝΑΤΟ- ΕΕ- Ισραήλ. 

Καλούμε όλους-ες τους συναδέλφους-ισσες να μιλήσουν με τα παιδιά και να οργανώσουν δράσεις στα σχολεία για το δικαίωμα του Παλαιστινιακού λαού να έχει πατρίδα και ελευθερία, για το δικαίωμα όλων των λαών να ζουν ειρηνικά στις πατρίδες τους! 

Λευτεριά στην Παλαιστίνη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

KOLEGIA
Αγαπητά funds, καλώς ορίσατε στη χώρα των «ιθαγενών» ...
Διότι όταν μπορείς γενικά στην ιδιωτική εκπαίδευση να απολύσεις, όταν με όπλο την απόλυση μπορείς να στριμώξεις τον εκπαιδευτικό να εργαστεί χωρίς...
Αγαπητά funds, καλώς ορίσατε στη χώρα των «ιθαγενών» ...