makri-zetta-vouli
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
«Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να επαναλάβουμε τον αριθμό των 10.000 διορισμών που έγιναν φέτος και αυτή την προτεραιότητα προτάσσει υπουργείο Παιδείας στη συνεργασία του με τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.»

Σε συνέντευξή της στην «Political» η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή σημειώνει ότι με 10.000 διορισμούς για τη φετινή σχολική χρονιά και με συνολικά 37.500 διορισμούς σε πέντε χρόνια η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει αποδείξει τη συνέπεια στη δέσμευσή της να αντιστρέψει το ποσοστό μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών ώστε οι αναπληρωτές να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες.

Παράλληλα δηλώνει ότι «στόχος μας είναι να μπορέσουμε να επαναλάβουμε τον αριθμό των 10.000 διορισμών που έγιναν φέτος και αυτή την προτεραιότητα προτάσσει υπουργείο Παιδείας στη συνεργασία του με τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών».

μακρη

Αναλυτικά τι είπε η υφυπουργός Παιδείας

Δημοσιογράφος: Συμπληρώθηκαν δύο μήνες στη σχολική χρονιά, τι εικόνα έχετε από τα σχολεία;

Ζέττα Μακρή: Η σχολική χρονιά ξεκίνησε με σημαντικές αλλαγές για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας. Δύο μήνες μετά βρισκόμαστε στην υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων και στην εφαρμογή των αλλαγών στο σχολικό περιβάλλον, δίνουμε χρόνο στη σχολική κοινότητα να γνωρίσει, να αφομοιώσει και να αξιοποιήσει τα νέα εργαλεία και περιμένουμε την ανατροφοδότηση της επικοινωνίας για την περαιτέρω βελτίωση και εξέλιξη των προτάσεών μας.

Δημοσιογράφος: Τι γίνεται με αναπληρωτές καθηγητές;

Ζέττα Μακρή: Η κάλυψη των κενών στα σχολεία είναι μια άσκηση πεδίου που γίνεται κάθε χρόνο και οι αποφάσεις προκύπτουν από συνεννόηση και τη συνεργασία του αρμόδιου γενικού γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής με τους περιφερειακούς διευθυντές με στόχο τον εξορθολογισμό των απαιτήσεων.

Το υπουργείο Παιδείας εργάζεται συντονισμένα ώστε κάθε χρόνο να έχουμε τα λιγότερα δυνατά κενά και όσα προκύπτουν να τα καλύπτουμε τάχιστα για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και την ομαλή διεξαγωγή της μαθησιακής διαδικασίας.

Για τη σχολική χρονιά 2024-2025 έχουμε προσλάβει μέχρι σήμερα 40.682 αναπληρωτές.

Δημοσιογράφος: Πότε θα προκηρυχθούν οι επόμενοι διορισμοί εκπαιδευτικών;

Ζέττα Μακρή: Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να επαναλάβουμε τον αριθμό των 10.000 διορισμών που έγιναν φέτος και αυτή την προτεραιότητα προτάσσει υπουργείο Παιδείας στη συνεργασία του με τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.

Με τους 10.000 διορισμούς για τη φετινή σχολική χρονιά και με συνολικά 37.500 διορισμούς σε πέντε χρόνια, από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχουμε αποδείξει συνέπεια στη δέσμευσή μας να αντιστρέψουμε το ποσοστό μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών ώστε οι αναπληρωτές να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες.

Επενδύουμε στην αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στη δυνατότητα της επαγγελματικής ανέλιξης των εκπαιδευτικών σε ένα σταθερό εργασιακό περιβάλλον και αυτή η στρατηγική βούληση υλοποιείται με τους διορισμούς των εκπαιδευτικών.

Δημοσιογράφος: Ανταποκρίνεται διδακτικό προσωπικό στη νέα οδηγία για απαγόρευση των κινητών από τους μαθητές; Πετυχαίνει τον στόχο του το μέτρο;

Ζέττα Μακρή: Η αυστηροποίηση στην αντιμετώπιση της εμφανούς κατοχής και της χρήσης των κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου ήταν μια απαίτηση και της εκπαιδευτικής κοινότητας και το ΥΠΑΙΘΑ όφειλε να δώσει τα σωστά εργαλεία στους εκπαιδευτικούς για την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Πιθανότατα γνωρίζετε ότι προϋπήρχε μια εγκύκλιος που απαγόρευε τα κινητά τηλέφωνα στα σχολεία, όμως δεν προβλεπόταν ένα πλαίσιο συνεπειών για τη χρήση τους. Σύμφωνα λοιπόν με τον νέο κανονισμό λειτουργίας των σχολείων, απαγορεύονται ρητά η εμφανής κατοχή και η χρήση κινητών τηλεφώνων ακόμη και στο διάλειμμα και οι κυρώσεις είναι αυστηρές για τους μαθητές που φωτογραφίζουν, μαγνητοφωνούν ή βιντεοσκοπούν συμμαθητές ή καθηγητές μέσα στο σχολείο, ξεκινώντας από ημερήσια έως και πενθήμερη αποβολή και θα καταλήγουν ακόμη και στην αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για παιδιά που παραβίασαν τα προσωπικά δεδομένα των συμμαθητών τους.

Το μέτρο εφαρμόζεται, αποδίδει, μαθήτριες και μαθητές συνεργάζονται και αυτό είναι πολύ θετικό γιατί το θέμα δεν είναι να δίνουμε αποβολές στους μαθητές, αλλά να αποβάλλουμε τη χρήση των κινητών τηλεφώνων από τα σχολεία, ένα φαινόμενο που συνδέεται σε πολλές περιπτώσεις και με εκδηλώσεις ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.

Δημοσιογράφος: Φέτος είχαμε την πρεμιέρα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου. Έχετε εικόνα πώς πηγαίνει η εφαρμογή του;

Ζέττα Μακρή: Η μεγάλη καινοτομία της φετινής σχολικής χρονιάς είναι ομολογουμένως το Ψηφιακό Σχολείο και το Ψηφιακό Φροντιστήριο.

Το ζωντανό ψηφιακό φροντιστήριο απευθύνεται σε μαθήτριες και μαθητές της Γ’ Λυκείου ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και σε πρώτη φάση προσφέρει ενισχυτική διδασκαλία σε 24 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα και σε εννέα ειδικά μαθήματα, όπως ξένες γλώσσες, σχέδιο και μουσικά μαθήματα.

Οι καθημερινές συνεδρίες έχουν σταθερή συμμετοχή από την πρώτη μέρα λειτουργίας με περίπου 4.000 ταυτόχρονες συνδέσεις, ενώ η νέα υπηρεσία είναι προσβάσιμη στα παιδιά με προβλήματα ακοής και θα μπει και υποτιτλισμός.

Σε δεύτερο χρόνο οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Λυκείου θα αξιοποιήσουν ζωντανό φροντιστήριο με δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων στους εκπαιδευτικούς που έχουν αναλάβει την ενισχυτική διδασκαλία στα 45 μαθήματα, 19 μαθήματα των ΓΕΛ και 26 των ΕΠΑΛ, που εξετάζονται πανελλαδικά τον Ιούνιο, συμπεριλαμβανομένων ειδικών μαθημάτων.

Παράλληλα, το ψηφιακό φροντιστήριο παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές των τάξεων από Ε’ Δημοτικού έως και Β’ Λυκείου να παρακολουθούν το σύνολο της διδακτέας ύλης σε ηλεκτρονική μορφή.

Στο digitalschool.gov.gr έχουν ήδη ανεβεί βιντεοσκοπημένες διαλέξεις από εκπαιδευτικούς στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών της Α’, Β’ και Γ’ Γυμνασίου και ίδιο μοντέλο ψηφιακού μαθήματος θα λειτουργήσει για το σύνολο της ύλης από Ε’ Δημοτικού μέχρι και τη Β’ Λυκείου, καθώς και για τη Γ’ Λυκείου στα μαθήματα της Ιστορίας και Μαθηματικών.

Το Ψηφιακό Φροντιστήριο είναι η μέριμνα της κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘΑ στις πραγματικές ανάγκες και αγωνίες των μαθητών και συνεπώς των οικογενειών τους, υποστηρίζει την προσπάθεια των παιδιών στο μαθησιακό κομμάτι μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας, μειώνει τις ανισότητες -κοινωνικές, οικονομικές, γεωγραφικές- ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν δικαίωμα σε ίσες ευκαιρίες, ενώ ταυτόχρονα απαλλάσσει οικογενειακό προϋπολογισμό από τα κόστη για εξωσχολικά μαθήματα και φροντιστήρια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

SKG: Τι σημαίνει η συντομογραφία της Θεσσαλονίκης;

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

edra
Πιέσεις και απειλές στους απεργούς εκπαιδευτικούς - Καταγγελία για εκφοβισμό και παράνομες παρεμβάσεις στη Δωδεκάνησο
Καταγγελίες για εκφοβισμό και παρεμβάσεις κατά απεργών εκπαιδευτικών στη Δωδεκάνησο
Πιέσεις και απειλές στους απεργούς εκπαιδευτικούς - Καταγγελία για εκφοβισμό και παράνομες παρεμβάσεις στη Δωδεκάνησο
papadopoulos
Τρομακτική επισήμανση Παπαδόπουλου για σεισμούς στην Αττική: «Έχουμε πλήρη άγνοια για το ρήγμα»
Προειδοποίηση από τον Γεράσιμο Παπαδόπουλο για το ρήγμα σε Χολαργό, Χαλάνδρι και Παπάγου - «Η επιστήμη ακόμα μαθαίνει»
Τρομακτική επισήμανση Παπαδόπουλου για σεισμούς στην Αττική: «Έχουμε πλήρη άγνοια για το ρήγμα»
taksi
Αδιέξοδο για 80.000 εκπαιδευτικούς - Οι νέες ρυθμίσεις για το επίδομα ανεργίας τους αποκλείουν
Καταστροφικές οι επιπτώσεις για τους εκπαιδευτικούς από τις νέες αλλαγές στο επίδομα ανεργίας
Αδιέξοδο για 80.000 εκπαιδευτικούς - Οι νέες ρυθμίσεις για το επίδομα ανεργίας τους αποκλείουν
iep_1.jpg
Έρευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συνεργασία ΙΕΠ και πανεπιστημίου Θεσσαλίας
«Διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση των αναγκών και την ανάδειξη σημαντικών διαστάσεων της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης...
Έρευνα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Συνεργασία ΙΕΠ και πανεπιστημίου Θεσσαλίας