pierrakakis new
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
«Οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων»

Επίσπευση επόμενης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2024-2025 και να καλυφθούν πλήρως οι κενές θέσεις Φιλολόγων ζητά με επιστολή του στον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ).

«Οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και στερώντας από τους μαθητές την εκπαίδευση που δικαιούνται.Ως Σ.Α.Φ., απαιτούμε άμεσες και ουσιαστικές λύσεις για την κάλυψη όλων των αναγκών, με έμφαση στη συνέχεια και τη σταθερότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας» επισημαίνει ο ΣΑΦ στην επιστολή του, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr.

«Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διασφαλίσει ότι κάθε μαθητής θα λαμβάνει την υποστήριξη που δικαιούται. Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα, όχι προνόμιο» καταλήγει.

Η επιστολή του Συλλόγου Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ)

Επίσπευση επόμενης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2024-2025 και αίτημα πλήρους κάλυψης των κενών θέσεων Φιλολόγων

Ο Σ.Α.Φ. χαιρετίζει τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή, ως ένα αναγκαίο βήμα για την ενίσχυση των σχολικών μονάδων. Ωστόσο, οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και στερώντας από τους μαθητές την εκπαίδευση που δικαιούνται.Ως Σ.Α.Φ., απαιτούμε άμεσες και ουσιαστικές λύσεις για την κάλυψη όλων των αναγκών, με έμφαση στη συνέχεια και τη σταθερότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ο Σ.Α.Φ. καλεί το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει την ευθύνη του και να προχωρήσει άμεσα στα εξής:

  1. Πλήρης και ισότιμη κάλυψη όλων των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό: Δεν γίνεται να υπάρχουν μαθητές δύο ταχυτήτων. Η στελέχωση των σχολείων πρέπει να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες στη μάθηση για όλους, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή.
  2. Άμεση κάλυψη των κενών που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση: Τα σχολεία, οι τάξεις και οι ειδικές δομές δεν μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν με ελλείψεις. Κάθε μαθητής δικαιούται την αδιάκοπη υποστήριξη που χρειάζεται.
  3. Γενναίες και μόνιμες λύσεις στη στελέχωση: Δεν φτάνουν τα αποσπασματικά μέτρα. Χρειάζεται ένας σαφής και τολμηρός σχεδιασμός για προσλήψεις που θα διασφαλίσουν τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  4. Συνεχής παρακολούθηση και παρέμβαση: Οι αρμόδιοι φορείς οφείλουν να παρακολουθούν στενά την κατάσταση στα σχολεία και να επεμβαίνουν έγκαιρα για την κάλυψη οποιουδήποτε νέου κενού.

Ο Σ.Α.Φ. δηλώνει απερίφραστα ότι δεν υπάρχει περιθώριο για εφησυχασμό. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διασφαλίσει ότι κάθε μαθητής θα λαμβάνει την υποστήριξη που δικαιούται. Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα, όχι προνόμιο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μαθητές ΓΕΛ για Τέμπη
Η συγκλονιστική μαντινάδα μαθητών για τα Τέμπη: Εξύπνησα από τ’ όνειρο με δάκρυα και πόνο και σ’ άκουγα που φώναζες «δεν έχω οξυγόνο»
«Η απώλεια της ζωής των ανθρώπων, μας προκαλεί αφενός θλίψη και αγανάκτηση, αφετέρου μας υποχρεώνει να παλεύουμε και να διεκδικούμε έναν κόσμο όπου η...
Η συγκλονιστική μαντινάδα μαθητών για τα Τέμπη: Εξύπνησα από τ’ όνειρο με δάκρυα και πόνο και σ’ άκουγα που φώναζες «δεν έχω οξυγόνο»
Σχολείο - Τάξη
Σχολεία Νέας Ιωνίας: «Οροφές που στάζουν νερό, τοίχοι με ρωγμές και σκουριασμένες πόρτες»
«Προαύλεια με καθιζήσεις, λακούβες, επικίνδυνα για ατύχημα, αλλά και ξύλινα, παλαιά και επικίνδυνα παράθυρα που μπάζουν νερά στις βροχές» στα σχολεία...
Σχολεία Νέας Ιωνίας: «Οροφές που στάζουν νερό, τοίχοι με ρωγμές και σκουριασμένες πόρτες»
Μαρία Καρυστιανού
Μαρία Καρυστιανού: «Όσο πιο βαθιά μπαίνουμε σε αυτή τη βρώμικη υπόθεση, κινδυνεύει η ζωή μας»
Συγκλονίζει η Μαρία Καρυστιανού: «Η Δημοκρατία με την τωρινή κυβέρνηση αυτή ψυχορραγεί, είναι στα τελευταία της»
Μαρία Καρυστιανού: «Όσο πιο βαθιά μπαίνουμε σε αυτή τη βρώμικη υπόθεση, κινδυνεύει η ζωή μας»