pierrakakis new
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
«Οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων»

Επίσπευση επόμενης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2024-2025 και να καλυφθούν πλήρως οι κενές θέσεις Φιλολόγων ζητά με επιστολή του στον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ).

«Οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και στερώντας από τους μαθητές την εκπαίδευση που δικαιούνται.Ως Σ.Α.Φ., απαιτούμε άμεσες και ουσιαστικές λύσεις για την κάλυψη όλων των αναγκών, με έμφαση στη συνέχεια και τη σταθερότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας» επισημαίνει ο ΣΑΦ στην επιστολή του, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr.

«Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διασφαλίσει ότι κάθε μαθητής θα λαμβάνει την υποστήριξη που δικαιούται. Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα, όχι προνόμιο» καταλήγει.

Η επιστολή του Συλλόγου Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ)

Επίσπευση επόμενης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2024-2025 και αίτημα πλήρους κάλυψης των κενών θέσεων Φιλολόγων

Ο Σ.Α.Φ. χαιρετίζει τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή, ως ένα αναγκαίο βήμα για την ενίσχυση των σχολικών μονάδων. Ωστόσο, οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και στερώντας από τους μαθητές την εκπαίδευση που δικαιούνται.Ως Σ.Α.Φ., απαιτούμε άμεσες και ουσιαστικές λύσεις για την κάλυψη όλων των αναγκών, με έμφαση στη συνέχεια και τη σταθερότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ο Σ.Α.Φ. καλεί το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει την ευθύνη του και να προχωρήσει άμεσα στα εξής:

  1. Πλήρης και ισότιμη κάλυψη όλων των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό: Δεν γίνεται να υπάρχουν μαθητές δύο ταχυτήτων. Η στελέχωση των σχολείων πρέπει να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες στη μάθηση για όλους, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή.
  2. Άμεση κάλυψη των κενών που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση: Τα σχολεία, οι τάξεις και οι ειδικές δομές δεν μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν με ελλείψεις. Κάθε μαθητής δικαιούται την αδιάκοπη υποστήριξη που χρειάζεται.
  3. Γενναίες και μόνιμες λύσεις στη στελέχωση: Δεν φτάνουν τα αποσπασματικά μέτρα. Χρειάζεται ένας σαφής και τολμηρός σχεδιασμός για προσλήψεις που θα διασφαλίσουν τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  4. Συνεχής παρακολούθηση και παρέμβαση: Οι αρμόδιοι φορείς οφείλουν να παρακολουθούν στενά την κατάσταση στα σχολεία και να επεμβαίνουν έγκαιρα για την κάλυψη οποιουδήποτε νέου κενού.

Ο Σ.Α.Φ. δηλώνει απερίφραστα ότι δεν υπάρχει περιθώριο για εφησυχασμό. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διασφαλίσει ότι κάθε μαθητής θα λαμβάνει την υποστήριξη που δικαιούται. Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα, όχι προνόμιο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα