makri new
ΜΗΤΣΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ/INTIME NEWS
«Όσα κενά μας ζήτησε η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, δηλαδή ο κ. Νικολόπουλος, καλύφθηκαν» σημείωσε η υφυπουργός Παιδείας και συμπλήρωσε «Στη δεύτερη φάση προσλήψεων, τα κενά του ενός γεωπόνου που δεν ανέλαβε, ενός εκπαιδευτικού κοινωνικών επιστημών και ενός καλλιτεχνικών, δεν τα είχε δηλώσει η αρμόδια διεύθυνση δευτεροβάθμιας ως κενά.»

«Όσα κενά μας ζήτησε η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, δηλαδή ο κ. Νικολόπουλος, καλύφθηκαν» δήλωσε χθες Δευτέρα στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης  της Βουλευτού   του ΚΚΕ   Παρασκευής Δάγκα, σχετικά με το μειωμένο, σε αριθμό, προσωπικό  στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Πολλαπλά Αναπήρων στο Αιγάλεω.

Ποια είναι η περιβόητη συμπεριληπτικότητα ρωτάει την υφυπουργό Παιδείας η κ. Παρασκευή Δάγκα. «Το να υπάρχουν «κόφτες» στην παράλληλη στήριξη και στους σχολικούς νοσηλευτές στο όνομα του εξορθολογισμού των δαπανών ή «κόφτες» των ΚΕΠΑ που με απαράδεκτα κριτήρια θεωρείται πολυτέλεια ένας άνθρωπος με αναπηρία να έχει ένα σπίτι ή οτιδήποτε άλλο ή τα απαράδεκτα κριτήρια της λειτουργικότητας ή υποστελέχωσης των ΚΕΔΑΣΥ; Αυτό είναι η συμπεριληπτικότητα;

Συμπεριληπτικότητα είναι να ταξιδεύει ένα παιδί δύο ώρες για να πηγαίνει στο σχολείο; Και αυτό, βέβαια, δεν ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο σχολείο, ισχύει για όλα τα ειδικά σχολεία, συνολικότερα για την ειδική αγωγή.

Ή μήπως είναι συμπεριληπτικότητα η προώθηση των πλειστηριασμών και οι εξώσεις ακόμα και οικογενειών με Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, ακόμα και αθλητριών και αθλητών με αναπηρίες;»

Η υφυπουργός Παιδείας κ. Μακρή συμπλήρωσε: «Εγώ σας είπα πως ό,τι ζήτησε ο κ. Νικολόπουλος, ως Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, τα έλαβα απολύτως. Θα εξηγήσω γιατί υπάρχουν αυτά τα ελάχιστα κενά, τα οποία επισημαίνετε στην ερώτησή σας. 
Προσελήφθη γεωπόνος, δεν ανέλαβε υπηρεσία. Προσλήφθηκαν τέσσερις εκπαιδευτικοί κοινωνικών επιστημών και ένας εκπαιδευτικός καλλιτεχνικών, οι οποίοι υπηρετούν 
κανονικά. Στη δεύτερη φάση προσλήψεων, τα κενά του ενός γεωπόνου που δεν ανέλαβε, ενός εκπαιδευτικού κοινωνικών επιστημών και ενός καλλιτεχνικών, δεν τα είχε δηλώσει η αρμόδια διεύθυνση δευτεροβάθμιας ως κενά. Τώρα, όμως, θα τα δηλώσει και το Υπουργείο θα κάνει το παν για να τα καλύψει». 

nikolopoulos
Ο αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής

Η συζήτηση στη Βουλή

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΙΒΗ) ΔΑΓΚΑ

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Η κατάσταση που επικρατεί στο Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης για μαθητές με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες στον Δήμο του Αιγάλεω είναι κυριολεκτικά εκρηκτική. Είναι απαράδεκτη ως επικίνδυνη για τους ενενήντα μαθητές και μαθήτριες, αλλά και για τους παιδαγωγούς εξαιτίας και της ακαταλληλότητας του συγκεκριμένου κτηρίου που είναι διώροφο -οι δύο αίθουσες είναι στον πρώτο όροφο χωρίς ασανσέρ-, αλλά και εξαιτίας κυρίως των τραγικών ελλείψεων σε ειδικό βοηθητικό προσωπικό, αλλά και λοιπό επιστημονικό προσωπικό. 
Και είναι αλήθεια πώς να ανταποκριθούν οκτώ άτομα ειδικό βοηθητικό προσωπικό στις ανάγκες των ενενήντα μαθητών που η πλειοψηφία τους κινείται με αμαξίδιο; Πώς να ανταποκριθούν ένας φυσικοθεραπευτής, ένας λογοθεραπευτής, ένας ψυχολόγος, ένας κοινωνικός λειτουργός, όταν οι ανάγκες των παιδιών απαιτούν σύνθετη επιστημονική παρέμβαση; 
Και είναι κυριολεκτικά εγκληματικό να στριμώχνονται σε μια αίθουσα είκοσι παιδιά μαζί με τους εκπαιδευτικούς γιατί σε ένα τέτοιο περιβάλλον ελλοχεύει, κυρία Υπουργέ, σοβαρός κίνδυνος να υποτροπιάσουν, ακόμα και ατύχημα, παρά την ακούραστη προσπάθεια όλου του προσωπικού.
Είναι απαράδεκτο να έρχονται μαθητές από κάθε γωνιά της Αττικής εξαιτίας της τραγικής υποστελέχωσης και τις τραγικής έλλειψης ειδικών σχολείων, γιατί καταλαβαίνετε τι σημαίνει για ένα παιδί να ταξιδεύει δύο ώρες από τη Λούτσα για να πάει στο σχολείο του και αντίστοιχα δύο ώρες για να επιστρέψει;
Και, βέβαια, η απαξίωση και η συρρίκνωση της ειδικής αγωγής έχει υπογραφή, έχει την πολιτική και της σημερινής Κυβέρνησης, που ακολουθώντας τα βήματα των προηγούμενων κυβερνήσεων, τις αντιδραστικές κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης λογαριάζει τις εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών, ατόμων με ειδικές ανάγκες, ατόμων με αναπηρίες ως κόστος αναγκάζοντας τους γονείς να χρυσοπληρώνουν, αφού διαχρονικά έχει στρωθεί το έδαφος για την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας που κυριαρχεί στη θεραπεία, την αποκατάσταση, αλλά βέβαια και στα τεχνητά βοηθήματα. 
Με βάση αυτό ερωτάται η Κυβέρνηση τι θα κάνει για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες σε προσωπικό και τη μονιμοποίηση των εργαζομένων και να στεγαστεί το σχολείο σε ένα σύγχρονο κτήριο που να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των μαθητών με πολλαπλές αναπηρίες. 

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Βασίλειος Βιλιάρδος)

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Δάγκα.
Κυρία Υφυπουργέ, έχετε τον λόγο.

ΖΩΗ (ΖΕΤΤΑ) ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού)

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Θα κάνω πολύ σύντομη αναφορά στους μόνιμους διορισμούς, τους πρώτους στα εκπαιδευτικά χρονικά για την ειδική αγωγή. Τα έχω πει πάρα πολλές φορές. Ο κύριος Πρόεδρος προέδρευε στις περισσότερες από αυτές. Είναι οι πρώτοι που έγιναν από την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ήδη από την προηγούμενη τετραετία. 
Από τους σχεδόν σαράντα χιλιάδες μόνιμους διορισμούς πέντε χιλιάδες επτακόσιες τριάντα τέσσερις είναι στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και δύο χιλιάδες οχτακόσια μόνιμα μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού. 
Όταν άρχισαν οι διορισμοί, κυρία συνάδελφε, τον Μάρτιο του 2020 είχαμε οχτακόσια οχτώ μόνιμα μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού. Τώρα αφού υπολογίσουμε και τις συνταξιοδοτήσεις και τις αφυπηρετήσεις είναι τρεις χιλιάδες τετρακόσιες είκοσι επτά.
Ειδικότερα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση της Γ΄ Αθήνας, όπου ανήκει και το Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Μαθητών με Προβλήματα Όρασης και Πολλαπλές Αναπηρίες, που είναι στο Αιγάλεω έχουν διοριστεί, δηλαδή είναι μόνιμα, τετρακόσια ογδόντα επτά εκπαιδευτικοί στη γενική εκπαίδευση, εκατόν είκοσι οχτώ εκπαιδευτικοί στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, είκοσι πέντε μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού. 
Και επειδή, όπως ξέρετε, υπάρχουν πολλές φορές και έκτακτες εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως είναι η κύηση, η ασθένεια, στη δευτεροβάθμια ειδική αγωγή και εκπαίδευση το σχολικό έτος 2024-2025 έχουμε προσλάβει τρεις χιλιάδες τετρακόσιους είκοσι οχτώ αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Από αυτούς εκατόν εβδομήντα οχτώ είναι για τη Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη Γ΄ Αθήνας που βρίσκεται το εργαστήρι που ρωτάτε. Συνολικά στην επικράτεια έχουμε επτά χιλιάδες πεντακόσια πενήντα εννιά μέλη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού ως αναπληρωτές και ενενήντα έξι είναι για τη Δευτεροβάθμια Γ΄ Αθήνας όπου ανήκει και το εργαστήρι. 
Θέλω να σας πω τώρα για το ερώτημά σας για το ειδικό βοηθητικό προσωπικό. Στην πρώτη φάση προσλήψεων η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής ζήτησε να καλυφθούν έντεκα κενά ειδικού βοηθητικού προσωπικού στη Γ΄ Αθήνας όπου ανήκει το ΕΕΕΕΚ. Καλύφθηκαν και τα έντεκα. Στη δεύτερη φάση ζήτησε να καλυφθούν δεκαέξι κενά ειδικού βοηθητικού προσωπικού στη Γ΄ Αθήνας όπου πάλι ανήκει το ΕΕΕΕΚ. Καλύφθηκαν και τα δεκαέξι. 
Εδώ έχω τις σχετικές καταχωρήσεις στον ΟΠΣΥΔ -θα τις δώσω στα Πρακτικά- που φαίνεται ότι όσα κενά μας ζήτησε η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, δηλαδή ο κ. Νικολόπουλος, καλύφθηκαν. 
Θέλω να σας πω ότι το σύστημα λειτουργεί ως εξής: Η περιφερειακή διεύθυνση που έχει ως διευθυντές έμπειρους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν ασκήσει και διοίκηση, δίνει τα κενά, καταχωρίζονται στο ΟΠΣΥΔ, όπως προκύπτει από χαρτιά που έχω εδώ μπροστά μου και, εν συνεχεία, το Υπουργείο κάνει τις προσλήψεις ανάλογα με τα κενά και τις πιστώσεις. Εδώ, λοιπόν, φαίνεται ότι όσα ζήτησε ο κ. Νικολόπουλος, ο οποίος επισημαίνω ότι είναι έμπειρος και παλιός με διοικητικά προσόντα εκπαιδευτικός, τόσα ακριβώς καλύφθηκαν.
(Στο σημείο αυτό η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Ζωή (Ζέττα) Μακρή καταθέτει για τα Πρακτικά το προαναφερθέν έγγραφο, το οποίο βρίσκεται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)

Τώρα έχουμε την τρίτη φάση. Για το ειδικό βοηθητικό και εκπαιδευτικό προσωπικό έχουν δηλωθεί δέκα κενά, τα οποία προφανώς και θα τα λάβουμε σοβαρώς υπ’ όψιν.
Στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας μας ενημερώνει ότι υπηρετούν στο σχολείο εννέα μέλη ειδικού βοηθητικού προσωπικού. Υπηρετεί ένας λογοθεραπευτής, ένας φυσικοθεραπευτής, ένας ψυχολόγος, ένας κοινωνικός λειτουργός, είκοσι επτά μόνιμοι και δεκαοχτώ αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Υπάρχουν τα κενά, ένα κενό γεωπόνου, ένα κενό εκπαιδευτικού κοινωνικών επιστημών, ένα κενό καλλιτεχνικών.
Στη δευτερολογία, κύριε Πρόεδρε, θα πω ειδικότερες λεπτομέρειες για να μην παίρνω περισσότερο χρόνο. 
Ευχαριστώ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΙΒΗ) ΔΑΓΚΑ

Κυρία Υπουργέ, το καταλαβαίνετε ότι ενενήντα μαθητές που κινούνται με αμαξίδιο, που δεν μπορούν να αυτοεξυπηρετηθούν, ότι δεν μπορούν αυτές οι ανάγκες να ικανοποιηθούν με το υπάρχον βοηθητικό προσωπικό. Και μιλάμε για τις ανάγκες που προκύπτουν με επιστημονικά κριτήρια και όχι με το κριτήριο του εξορθολογισμού των δαπανών, να μου επιτρέψετε, με το κριτήριο με το οποίο γίνονται και οι προσλήψεις, γιατί η απάντησή σας δεν δίνει λύση στην κραυγή αγωνίας που βγάζουν αυτή τη στιγμή και οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς όχι μόνο για την κατάσταση του σχολείου σήμερα, του Ειδικού Εργαστηρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, αλλά και την ανασφάλεια που νιώθουν για το τι θα γίνει στο μέλλον με αυτά τα παιδιά μετά το σχολείο και ποια είναι η προοπτική που θα δώσει η Κυβέρνηση. 
Δεν νομίζω ότι προοπτική είναι οι χυδαίες προτάσεις του Υπουργού Άμυνας τα παιδιά με αυτισμό να εκπαιδεύονται στα drones για να βοηθάνε σε πολεμικούς σκοπούς, δηλαδή να δολοφονούν άλλα παιδιά. 
Και η Κυβέρνηση δεν είναι καινούργια, επειδή αναφερθήκατε στις προσλήψεις που έγιναν τα τελευταία χρόνια. Έχετε δοκιμασθεί και ως Κυβέρνηση όλα τα προηγούμενα χρόνια και στην ψήφιση του τρίτου μνημονίου που πετσόκοψε κατά 50% τις δαπάνες σε σχέση με την πρόσθετη στήριξη των Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες, των Ατόμων Με Αναπηρία, αλλά και στη στήριξη που έχετε δώσει σε αντιδραστικές κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Και εμείς αναρωτιόμαστε: Ποια είναι η περιβόητη συμπεριληπτικότητα;

Το να υπάρχουν «κόφτες» στην παράλληλη στήριξη και στους σχολικούς νοσηλευτές στο όνομα του εξορθολογισμού των δαπανών ή «κόφτες» των ΚΕΠΑ που με απαράδεκτα κριτήρια θεωρείται πολυτέλεια ένας άνθρωπος με αναπηρία να έχει ένα σπίτι ή οτιδήποτε άλλο ή τα απαράδεκτα κριτήρια της λειτουργικότητας ή υποστελέχωσης των ΚΕΔΑΣΥ; Αυτό είναι η συμπεριληπτικότητα;

Συμπεριληπτικότητα είναι να ταξιδεύει ένα παιδί δύο ώρες για να πηγαίνει στο σχολείο; Και αυτό, βέβαια, δεν ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο σχολείο, ισχύει για όλα τα ειδικά σχολεία, συνολικότερα για την ειδική αγωγή.

Ή μήπως είναι συμπεριληπτικότητα η προώθηση των πλειστηριασμών και οι εξώσεις ακόμα και οικογενειών με Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, ακόμα και αθλητριών και αθλητών με αναπηρίες;

Τα λέμε αυτά γιατί ουσιαστικά αυτή τη στιγμή όλο και περισσότερο δυναμώνει η οργή, η αγανάκτηση, η δυσαρέσκεια, η ανασφάλεια γονιών, εκπαιδευτικών για το μέλλον των παιδιών. Αυτό εκφράζεται καθημερινά. Γνωρίζετε τα προβλήματα. Έχουν απευθυνθεί σύλλογοι γονέων, οι σύλλογοι της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων που έχουν καταθέσει συγκεκριμένα ζητήματα. Έχετε ακούσει την αγωνία της μάνας που λέει «τι θα κάνω εγώ με το παιδί, όταν τελειώνει στις δώδεκα η ώρα το σχολείο γιατί δεν υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό και πρέπει να είμαι σπίτι να το περιμένω;».

Για όλα αυτά, λοιπόν, θα εκφραστούν και αύριο στις 3 του Δεκέμβρη, που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, για να εκφράσουν με ακόμα μεγαλύτερη μαχητικότητα τη δική τους φωνή.

Διότι κριτήριο, κυρία Υπουργέ, είναι οι ανάγκες και όχι το κόστος για την ικανοποίηση αυτών των αναγκών, με κριτήριο το όφελος των επιχειρηματικών ομίλων και ως πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας.

ΖΩΗ (ΖΕΤΤΑ) ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού)

Δεν ξέρω πού εμπλέκονται οι όμιλοι τώρα, για δημόσιο σχολείο μιλάμε. Εγώ δεν έκανα κανένα λόγο για εξορθολογισμό δαπανών. Εγώ σας είπα πως ό,τι ζήτησε ο κ. Νικολόπουλος, ως Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, τα έλαβα απολύτως. Θα εξηγήσω γιατί υπάρχουν αυτά τα ελάχιστα κενά, τα οποία επισημαίνετε στην ερώτησή σας. 
Προσελήφθη γεωπόνος, δεν ανέλαβε υπηρεσία. Προσλήφθηκαν τέσσερις εκπαιδευτικοί κοινωνικών επιστημών και ένας εκπαιδευτικός καλλιτεχνικών, οι οποίοι υπηρετούν 
κανονικά. Στη δεύτερη φάση προσλήψεων, τα κενά του ενός γεωπόνου που δεν ανέλαβε, ενός εκπαιδευτικού κοινωνικών επιστημών και ενός καλλιτεχνικών, δεν τα είχε δηλώσει η αρμόδια διεύθυνση δευτεροβάθμιας ως κενά. Τώρα, όμως, θα τα δηλώσει και το Υπουργείο θα κάνει το παν για να τα καλύψει. 
Με ρωτάτε, επίσης, για τη μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων. Θα πω για πολλοστή φορά ότι  αυτοδίκαιη μονιμοποίηση αναπληρωτών δεν προβλέπεται με το ισχύον νομικό καθεστώς. Υπάρχει ο πίνακας του ΑΣΕΠ, κατά φθίνουσα σειρά διορίζονται για κενές οργανικές θέσεις ή προσλαμβάνονται για κενές λειτουργικές θέσεις. Αυτή είναι η διαδικασία που ισχύει. Δεν αλλάζει, δεν το επιτρέπει και το Σύνταγμα. 
Σε ό,τι αφορά τα κτιριακά, θα σας πω κάτι που οι συνάδελφοι σας στο ΚΚΕ -και ο κ. Συντυχάκης που αποχώρησε και ο κ. Δελής- το ξέρουν καλά. Δεν είναι αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας. Θα ρωτήσετε το Υπουργείο Εσωτερικών και θα πάρετε τις δέουσες απαντήσεις. 
Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκδηλωση
Πολυτεχνείο Κρήτης: Επετειακή εκδήλωση εορτασμού 40 χρόνων λειτουργίας Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη (05/12) και ώρα 11:00
Πολυτεχνείο Κρήτης: Επετειακή εκδήλωση εορτασμού 40 χρόνων λειτουργίας Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
κορεα]
Κολοσσοί και αγορές σε κρίση μετά τον στρατιωτικό νόμο στη Νότια Κορέα: Ανησυχία και αναστάτωση στις επιχειρήσεις
Οι εταιρείες τεχνολογίας και αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Samsung, η LG Electronics, η Hyundai και η SK Hynix, επλήγησαν, με τις μετοχές τους να...
Κολοσσοί και αγορές σε κρίση μετά τον στρατιωτικό νόμο στη Νότια Κορέα: Ανησυχία και αναστάτωση στις επιχειρήσεις
kimolia-sxoleia.jpg
Ειδική Αγωγή: Ανάλυση των προσλήψεων για Φάσεις Α, Β, Γ ανά κλάδο και δομή για το 2024-25
Κατηγοριοποίηση και ανάλυση των προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2024-2025, ανά φάση, κλάδο και δομή.
Ειδική Αγωγή: Ανάλυση των προσλήψεων για Φάσεις Α, Β, Γ ανά κλάδο και δομή για το 2024-25