ξανθ
Η απόφαση αυτή θα οδηγήσει σε υπερφόρτωση των τάξεων σε ακατάλληλες αίθουσες και σε εντατικοποίηση της εργασίας των εκπαιδευτικών, ενώ θα υπάρξουν και απώλειες οργανικών θέσεων

Η προτεινόμενη συγχώνευση του 18ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης καταγγέλλεται από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως επιζήμια για την ποιότητα εκπαίδευσης.

Η απόφαση αυτή θα οδηγήσει σε υπερφόρτωση των τάξεων σε ακατάλληλες αίθουσες και σε εντατικοποίηση της εργασίας των εκπαιδευτικών, ενώ θα υπάρξουν και απώλειες οργανικών θέσεων.

Η συγχώνευση, σύμφωνα με τον Σύλλογο, έχει στόχο την εξοικονόμηση δαπανών εις βάρος μαθητών και εκπαιδευτικών.

Ο Σύλλογος ζητά την απόρριψη του σχεδίου και την ανέγερση νέου σχολείου για τη βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε Ξάνθης:

Κατόπιν ενημερώσεως των εκπαιδευτικών του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης περί αποφάσεως της Διεύθυνσης να προχωρήσει στη συγχώνευση του με το συστεγαζόμενο και συλλειτουργούμενο  9ο Δημοτικό Σχολείο - από τρίτους- στάλθηκε στο σύλλογο μας ενημέρωση επί του θέματος αυτού.

Δεν έφτασαν στο Υπουργείο Παιδείας οι καλοκαιρινές, ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ- όπως εξηγεί στο πόρισμά του ο Συνήγορος του Πολίτη- συγχωνεύσεις τμημάτων με τις τάξεις σαρδελοκούτια, με τους μαθητές στοιβαγμένους σε ακατάλληλες αίθουσες, με τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες ανήμπορα και χωρίς πραγματική βοήθεια.

Στα δύο συστεγαζόμενα αυτά σχολεία υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στέγασης και λειτουργίας που έρχονται σε αντίθεση με τις πραγματικά αξιόλογες συνθήκες που πρέπει να απολαμβάνουν όλοι οι μαθητές. Αίθουσες κλουβιά χωρισμένες με γυψοσανίδα και χωρίς μόνωση που φιλοξενούν 24 και 25 παιδιά, ανύπαρκτες αίθουσες εικαστικών και μουσικής, είναι η εικόνα των κτηρίων αυτού του σχολείου. Ταυτόχρονα, η έλλειψη Ε.Ε.Π. της Ε.Δ.Υ., ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών είναι εμφανέστατη, κυρίως τις τελευταίες χρονιές που η ενδοσχολική βία πάσης φύσεως αυξήθηκε μετά τον εγκλεισμό όλων μας λόγω του Κορονοϊού.

Αν σκεφτούμε το ζήτημα κι από τη μεριά των εκπαιδευτικών, ο μεγάλος αριθμός μαθητών κατά τμήμα προσδιορίζει σε σημαντικό βαθμό την εντατικοποίηση των όρων εργασίας τους. Όσο πιο πολύ εντατικοποιείται η εργασία των εκπαιδευτικών (με τις αλλεπάλληλες εκπαιδευτικές αλλαγές, αιφνιδιασμός αλλαγών, από-ειδίκευση, επανειδίκευση, αριθμός μαθητών κατά τάξη, κοινωνική σύνθεση μαθητών τάξης, νέες ανάγκες, κ.α.) άλλο τόσο είναι εκτεθειμένοι στην παγίδα μιας διαδικασίας που ευνοεί την τυπική διεκπεραίωση του έργου τους, στην απόσυρση και την αποκαρδίωση.

Η προτεινόμενη από τη Διεύθυνση συγχώνευση αυτών των σχολείων θα δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο το έργο των εκπαιδευτικών και την ποιότητα εκπαίδευσης των μαθητών. Θα γίνουν αναγκαστικές συγχωνεύσεις τμημάτων ώστε να επιτευχθεί ο αριθμός των 25 μαθητών – όπως προτείνει το υπουργείο- σε αίθουσες κλουβιά που δεν θα έπρεπε να υφίστανται σε κανένα σχολείο. Να τονίσουμε βέβαια ότι αυτές οι χωροταξικές αναλογίες δεν υπάρχουν πουθενά στην Ευρώπη. Η κακή αντιγραφή των συστημάτων αξιολόγησης από τα Ευρωπαϊκά δεδομένα φανερώνει την ανεπάρκεια της Ελληνικής πραγματικότητας. Δυστυχώς, αντιγράφουν μόνον όσα τους βολεύουν και όχι τα ορθά εκπαιδευτικά συστήματα με τις πλήρεις παροχές που προσφέρουν όλες οι χώρες της Ευρώπης!

Επίσης, θα χαθούν οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών, ανθρώπων που πάλεψαν χρόνια για να τις αποκτήσουν!!! Φυσικά και προετοιμάζουν στο αμέσως επόμενο διάστημα την είσοδο ιδιωτών παρόχων στο δημόσιο σχολείο.

Η κατάργηση των Σχολικών επιτροπών, η χρόνια υποχρηματοδότηση, η έλλειψη έργων συντήρησης στα σχολεία αυτά που είναι συνοδά στοιχεία του αυταρχισμού της Κυβέρνησης που θέλει να πνίξει κάθε φωνή διαμαρτυρίας και σέρνει στα δικαστήρια τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες και τους εκπαιδευτικούς στα Πειθαρχικά Συμβούλια γιατί διεκδικούν καλύτερη παιδεία και σχολεία, δημιουργούν ένα δυστοπικό εκπαιδευτικό τοπίο.

Αν λοιπόν η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης επιθυμεί να καταρρακώσει αυτά τα σχολεία και να δυσχεραίνει το έργο των εκπαιδευτικών, οι εκπαιδευτικοί του 18ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, είναι αντίθετοι σε αυτό το σχέδιο που δεν έχει ως όραμα το κυρίαρχο σύνθημα «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ».

Ο Σύλλογος Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καταγγέλλει αυτήν τη συγχώνευση που θα υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εκπαίδευση των μαθητών των δύο αυτών σχολείων.

Ο Σύλλογος Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης καταγγέλλει αυτήν τη συγχώνευση που ουσιαστικά αποσκοπεί να εξασφαλίσει λιγότερες δαπάνες για την κυβέρνηση εις βάρος των μαθητών και εκπαιδευτικών των δύο αυτών σχολείων.

Γεμάτοι από αίσθημα ευθύνης για τα σχολεία αυτά:

  • Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, αντί να σχεδιάζει συγχωνεύσεις, να φροντίσει για την ανέγερση νέου σχολείου ώστε να αποσυμφορηθεί η υπάρχουσα κατάσταση των δύο αυτών σχολείων και να μπορούν οι μαθητές να φοιτούν υπό σωστές και άρτιες συνθήκες εκπαίδευσης.
  • Καλούμε την Δημοτική Αρχή και το Δημοτικό Συμβούλιο να απαντήσουν ΑΡΝΗΤΙΚΑ στην πρόταση της Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης. Ο Δήμος πρέπει να σταθεί στο πλευρό των εκπαιδευτικών και των γονέων αυτών των σχολείων. Ο Δήμος Ξάνθης πρέπει επιτέλους να υλοποιήσει την ανέγερση νέου κτηρίου για το 18ο Δημοτικό Σχολείο όπως ήταν προγραμματισμένο από εικοσαετίας!!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

RSO Photo
Απογείωσε την καριέρα σου. Γίνε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής στην NN Hellas
Σκέφτεσαι μια νέα αρχή στον επαγγελματικό σου δρόμο; Αν αναζητάς έναν τομέα που συνδυάζει ευελιξία, διαπροσωπικές σχέσεις και επαγγελματική ανάπτυξη,...
Απογείωσε την καριέρα σου. Γίνε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής στην NN Hellas
νομικη1
Νεα διάκριση για τη Νομική ΕΚΠΑ: Δεύτερη θέση στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Εικονικής Δίκης Διεθνούς Ανθρωπιστικού και Προσφυγικού Δικαίου 2024
Ο Διαγωνισμός ασχολείται με τις πιο επίκαιρες ερωτήσεις που σχετίζονται με το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο και το διεθνές προσφυγικό, με βάση...
Νεα διάκριση για τη Νομική ΕΚΠΑ: Δεύτερη θέση στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Εικονικής Δίκης Διεθνούς Ανθρωπιστικού και Προσφυγικού Δικαίου 2024
ypourgeio paideias
Πρότυπα - Πειραματικά σχολεία: Άνοιξε η πρόσκληση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων
Πρόσκληση για την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης για τον χαρακτηρισμό δημοσίων σχολικών μονάδων ως Προτύπων ή Πειραματικών Σχολείων
Πρότυπα - Πειραματικά σχολεία: Άνοιξε η πρόσκληση για τον χαρακτηρισμό σχολικών μονάδων
metaptixiako.jpg
Μεταπτυχιακό της Σορβόννης στη Θράκη – Ακριτικά ΑΕΙ στον δρόμο της διεθνοποίησης
Το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Δυτικής Μακεδονίας και το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (ΕΛΜΕΠΑ) στην...
Μεταπτυχιακό της Σορβόννης στη Θράκη – Ακριτικά ΑΕΙ στον δρόμο της διεθνοποίησης