κιν
Ωστόσο, τα κινητά συνεχίζουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των καθηγητών να επιβάλουν την απαγόρευση

Παρά τον αυστηρό νόμο που απαγορεύει τη χρήση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία, η πραγματικότητα φαίνεται να είναι διαφορετική.

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, περίπου 16.000 αποβολές έχουν καταγραφεί, τόσο ημερήσιες όσο και πολυήμερες, για τη χρήση κινητών από τους μαθητές.

Ωστόσο, τα κινητά συνεχίζουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες των καθηγητών να επιβάλουν την απαγόρευση.

«Στο μάθημα κάθομαι με το κινητό. Συνήθως βλέπω καμιά σειρά για να περνά η ώρα», αναφέρει χαρακτηριστικά ένας μαθητής, ενώ άλλοι συμπληρώνουν ότι «πολλά παιδιά τα χρησιμοποιούν στα διαλείμματα» ή ότι «ένα 70% των μαθητών τα χρησιμοποιούν». Η πραγματικότητα δείχνει ότι, παρά τις αυστηρές ποινές, τα κινητά συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται στα σχολεία με το ίδιο σύστημα «γάτας και ποντικού» ανάμεσα σε καθηγητές και μαθητές. Όταν οι καθηγητές δεν παρακολουθούν ή επιλέγουν να μην αντιδρούν, οι μαθητές επιστρέφουν στη χρήση των κινητών τους.

Αν και οι αποβολές αυξάνονται, το σύστημα φαίνεται να μην αποδίδει. Μαθητές και καθηγητές φαίνεται να βρίσκονται σε έναν αέναο κύκλο, όπου οι πρώτοι δεν αποχωρίζονται τα κινητά τους και οι δεύτεροι αναγκάζονται να εφαρμόσουν τον νόμο με επιλεκτικό τρόπο, συχνά χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα. Μερικοί μαθητές παραδέχονται πως πολλοί δάσκαλοι «δεν βλέπουν» τη χρήση κινητών και αποφεύγουν να την αντιμετωπίσουν.

Από την άλλη πλευρά, πολλοί γονείς επιλέγουν να επιτρέψουν στα παιδιά τους να πηγαίνουν στο σχολείο με το κινητό, αλλά με την προϋπόθεση ότι θα το αφήνουν στην έδρα του καθηγητή. Ωστόσο, ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις, η συχνή αδιαφορία ή η αποδοχή της κατάστασης από την πλευρά των καθηγητών φαίνεται να οδηγεί στην αθέτηση των κανόνων.

Το ζήτημα της χρήσης των κινητών στα σχολεία παραμένει ανοιχτό και πολύπλοκο, με την εφαρμογή του νόμου να είναι δύσκολη και την αντίσταση των μαθητών να είναι ισχυρή. Η ανάγκη για αναθεώρηση του πλαισίου και την εξεύρεση μιας πιο βιώσιμης λύσης φαίνεται όλο και πιο επιτακτική.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpa
Δημοσκόπηση: Τα Δημόσια Πανεπιστήμια εμπιστεύονται οι πολίτες - Στο ναδίρ κόμματα, συνδικάτα και ΜΜΕ
Πρύτανης ΕΚΠΑ Γερ.Σιάσος: Αυτή η εμπιστοσύνη αποτελεί αναγνώριση και επιβράβευση των προσπαθειών μας για την παραγωγή και διάδοση της γνώσης, την...
Δημοσκόπηση: Τα Δημόσια Πανεπιστήμια εμπιστεύονται οι πολίτες - Στο ναδίρ κόμματα, συνδικάτα και ΜΜΕ
κινα
Ο οικονομικός και εμπορικός πόλεμος του Τραμπ με τους δασμούς φανερώνει τη μεγάλη αδυναμία που βρίσκονται οι ΗΠΑ
Η πολιτική δασμών του Τραμπ και το κεντρικό σύνθημά του «πρώτα η Αμερική» ανεξάρτητα αν εμφανίζεται σαν μια επιθετική πολιτική ισχύος που διεκδικεί...
Ο οικονομικός και εμπορικός πόλεμος του Τραμπ με τους δασμούς φανερώνει τη μεγάλη αδυναμία που βρίσκονται οι ΗΠΑ
Φάμελλος - ΣΥΡΙΖΑ
Φάμελλος στην ΟΛΜΕ: «Η δημόσια Παιδεία, αδιαπραγμάτευτη αρχή της πολιτικής ταυτότητας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ»
Σωκράτης Φάμελλος στην ΟΛΜΕ: «Η δημόσια Παιδεία, αδιαπραγμάτευτη αρχή της πολιτικής ταυτότητας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ»
Φάμελλος στην ΟΛΜΕ: «Η δημόσια Παιδεία, αδιαπραγμάτευτη αρχή της πολιτικής ταυτότητας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ»