mousika_sxoleia
Στις συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ στις 20 και 21 Φεβρουαρίου πρόκειται να εξεταστούν και οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων σε Μουσικά Σχολεία.

Ο αιρετός Κατσωνόπουλος Θοδωρής στέλνει ενημερωτικό σημείωμα σχετικά με τις επικείμενες μεταθέσεις εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων (ΠΕ79.01, ΤΕ16) σε Μουσικά Σχολεία, θέμα που θα εξεταστεί, μεταξύ άλλων, στις συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ στις 20 και 21 Φεβρουαρίου.

Αναλυτικά:

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Στις συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ στις 20 και 21 Φεβρουαρίου πρόκειται να εξεταστούν και οι αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων σε Μουσικά Σχολεία. Υποβλήθηκαν 190 αιτήσεις εκπαιδευτικών, κλάδων ΠΕ79.01-ΤΕ16, σε Μουσικά Σχολεία στο ηλεκτρονικό σύστημα (https://teachers.minedu.gov.gr ) που πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις (υπηρέτηση οργανικής θέσης, πενταετία σε σχολεία της Β/θμιας Εκπ/σης και ύπαρξη οργανικού κενού). Επιπλέον αυτών, υποβλήθηκαν 39 αιτήσεις που είτε ακυρώθηκαν/ανακλήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς ή κατόπιν ελέγχου από τις οικείες ΔΔΕ.

Το ΚΥΣΔΕ πρόκειται να γνωμοδοτήσει επί των αιτήσεων, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας. Συνολικά τα οργανικά κενά που δηλώθηκαν ήταν 370. Η αρμόδια Επιτροπή εισηγείται τη μετάθεση 90 εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων σε Μουσικά Σχολεία και πιο συγκεκριμένα, ανά ειδίκευση και Μουσικό Σχολείο:

ΑΘΗΝΑΣ (1 Βιολί κλασικό, 1 Λύρα Πολίτικη)

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ (1 Θεωρητικά Βυζαντινής Μουσικής)

ΑΛΙΜΟΥ (1 Θεωρητικά Ευρωπαϊκή Μουσικής, 1 Θεωρητικά Βυζαντινής Μουσικής, 1 Τρομπόνι)

ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ (1 Κιθάρα Κλασική)

ΑΜΦΙΣΣΑΣ (1 Κιθάρα κλασική, 1 Πιάνο)

ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ (2 Πιάνο)

ΑΡΤΑΣ (1 Σαξόφωνο, 2 Πιάνο0

ΒΕΡΟΙΑΣ (1 Φλάουτο)

ΒΟΛΟΥ (1 Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής, 1 Λαούτο)

ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (1 Ακορντεόν, 1 Βιολί Κλασικό)

ΔΡΑΜΑΣ (1 Βιολί Κλασικό)

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ (1 Κιθάρα Κλασική, 1 Πιάνο, 1 Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής)

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (1 Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής)

ΙΛΙΟΥ (1 Βιολοντσέλο)

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (1 Θεωρητικά Ευρωπαϊκή Μουσικής, 1 Κιθάρα Κλασική, 2 Πιάνο)

ΚΑΒΑΛΑΣ (1 Κρουστά Παραδοσιακά, 1 Βιολί Παραδοσιακό, 1 Μπουζούκι Τρίχορδο, 1 Φλάουτο)

ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (1 Βιολί Παραδοσιακό)

ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (1 Πιάνο, 1 Κιθάρα κλασική)

ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ (1 Παραδοσιακό Κλαρίνο)

ΚΕΡΚΥΡΑΣ (1 Τούμπα, 1 Μαντολίνο, 1 Τρομπόνι)

ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ (1 Βιολί Παραδοσιακό, 1 Θεωρητικά Βυζαντινής Μουσικής)

ΚΟΡΙΝΘΟΥ (1 Φλάουτο, 1 Πιάνο, 1 Βιολί Κλασικό, 1 Βιόλα, 1 Κρουστά Ευρωπαϊκά)

ΛΑΜΙΑΣ (1 Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής, 1 Πιάνο)

ΛΑΡΙΣΑΣ (1 Κιθάρα Ηλεκτρική, 1 Κανονάκι, 2 Ταμπουράς)

ΛΕΥΚΑΔΑΣ (1 Πιάνο, 1 Σαξόφωνο)

ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ (1 Τρομπέτα, 2 Πιάνο)

ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ (1 Κιθάρα Κλασική, 1 Μπουζούκι Τρίχορδο)

ΞΑΝΘΗΣ (1 Πιάνο, 1 Ακορντεόν)

ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (1 Βιολοντσέλο)

ΠΑΤΡΩΝ (1 Βιολί Κλασικό, 1 Φλάουτο, 1 Κρουστά Ευρωπαϊκά, 1 Πιάνο)

ΠΕΙΡΑΙΑ (1 Κρουστά Παραδοσιακά, 1 Κόρνο)

ΠΡΕΒΕΖΑΣ (1 Κρουστά Παραδοσιακά, 1 Τρομπέτα, 1 Κιθάρα Κλασική, 1 Κρουστά Ευρωπαϊκά, 1 Μπουζούκι Τρίχορδο)

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ (1 Κρουστά Παραδοσιακά, 1 Ούτι, 1 Πιάνο, 1 Φλάουτο)

ΡΟΔΟΥ (1 Βιολί Κλασικό)

ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ (1 Φλάουτο, 1 Πιάνο)

ΣΠΑΡΤΗΣ (1 Βιολί Κλασικό)

ΧΑΛΚΙΔΑΣ (1 Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής, 2 Πιάνο, 1 Φλάουτο, 1 Κρουστά Ευρωπαϊκά)

ΧΙΟΥ (1 Κανονάκι, 1 Πιάνο, 1 Ακορντεόν)

Να επισημανθεί ότι:

1. Οι μεταθέσεις (και αποσπάσεις) εκπ/κών Δ.Ε. σε Μουσικά Σχολεία πραγματοποιούνται σύμφωνα με την περ. Ι’ του άρθρου 16 του ν.1824/88 (Α΄296), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.9 του άρθρου 9 του ν.3391/2005 (Α΄240)και το άρθρο 53 του ν.4653/2020 (Α΄12),το π.δ. 50/96 (Α΄45) όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 8, περ. Β΄ του π.δ. 100/97 (Α΄94), το άρθρο 8, περ. Β΄ του π.δ. 100/97 (Α΄94) όπως αυτό μερικώς αντικαταστάθηκε από την παρ.3. του άρθρου 205 του ν.4610/2019 (Α΄70), το άρθρο 53 του ν.4653/2020 (Α΄12) που προστέθηκε στην παράγραφο 4 της 3345/2.9.1988 Υ.Α., η οποία κυρώθηκε με την περίπτωση Ι΄ της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν.1824/1988 (Α΄296), όπως αυτή αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 205 του ν.4610/2019 (Α΄70) και το άρθρο 60 του ν.4692/2020(Α΄111) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και το άρθρο 42 του ν.4722/2020 (A΄177).

2. Σύμφωνα με τους ανωτέρω ισχύοντες νόμους δεν προβλέπεται μοριοδότηση και οικογενειακοί, προσωπικοί, οικονομικοί λόγοι καθώς και λόγοι υγείας, εντοπιότητας και συνυπηρέτησης δεν αποτελούν κριτήριο μετάθεσης και απόσπασης για τα Μουσικά Σχολεία.

Η θέση της Ομοσπονδίας είναι να υπάρξει ξεκάθαρη μοριοδότηση και πίνακας κατάταξης, όπως ισχύει για τους/τις υπόλοιπους/ες εκπαιδευτικούς.

Κι ενώ η πολιτική ηγεσία έχει δεσμευτεί πολλάκις κατά την προηγούμενη χρονιά ότι θα προχωρήσει σε αλλαγές του δαιδαλώδους νομοθετικού πλαισίου με βάση το οποίο πραγματοποιούνται οι υπηρεσιακές μεταβολές σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, προκειμένου να εξασφαλιστεί η διαφάνεια των διαδικασιών, δυστυχώς δεν έχουμε ακόμα κάποια εξέλιξη!

Τα προβλήματα που προέκυψαν κατά τη διαδικασία των προηγούμενων μεταθέσεων (και αποσπάσεων),  ο όγκος ενστάσεων και καταγγελιών των εκπαιδευτικών για αποφάσεις επί των αποσπάσεων και μεταθέσεων, το αίσθημα αδικίας που βίωσαν, η ταλαιπωρία που υπέστησαν  και η προσφυγή τους σε πολλές περιπτώσεις στη δικαιοσύνη,  όπως επίσης τα λάθη που διαπιστώθηκαν στις εισηγήσεις της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας, οι εκ των υστέρων διορθωτικές πράξεις, αλλά και η πρόσφατη έγγραφη παραδοχή της προς το ΚΥΣΔΕ ότι αδυνατεί να ελέγξει όλες τις προτιμήσεις των υποψηφίων, διότι όπως αναφέρει αυτό θα απαιτούσε «αλγοριθμική δουλειά», κάτι που είναι αδύνατο να διεκπεραιώσει (!!!), καθιστούν πλέον επιτακτική την ανάγκη αλλαγής του αδιαφανούς συστήματος βάσει του οποίου λαμβάνουν χώρα οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις σε Μουσικά, αλλά και Καλλιτεχνικά Σχολεία.

Επομένως, η αλλαγή του υφιστάμενου πλαισίου είναι μονόδρομος.

Πολιτική βούληση θεωρητικά υπάρχει (δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας σε συναντήσεις με ΟΛΜΕ),  σχετικές εισηγήσεις των υπηρεσιών υπάρχουν, ψηφισμένες θέσεις του κλάδου υπάρχουν, επομένως τι ακριβώς εξυπηρετεί όλη αυτή η κωλυσιεργία εκ μέρους του Υπουργείου;

Να δοθεί άμεσα λύση με βάση τις θέσεις του κλάδου! 

Εφόσον υφίσταται αυτό το πλαίσιο και όσο δεν υπάρχει μοριοδότηση και αξιολογικός πίνακας των αιτούντων μετάθεσης εκπαιδευτικών, θα διαιωνίζεται η αμφισβήτηση, η ταλαιπωρία και η αδικία που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί από τις αποφάσεις της διοίκησης.

Με αφορμή λοιπόν τη συζήτηση για τις μεταθέσεις στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, είναι αυτονόητο ότι θα υποστηρίξω τις ψηφισμένες θέσεις του κλάδου και καλώ όλους τους θεσμικούς παράγοντες να ασκήσουν πίεση με κάθε δυνατό τρόπο στην πολιτική ηγεσία προκειμένου να τηρήσει τις δεσμεύσεις της, όχι μόνο για τα Μουσικά-Καλλιτεχνικά Σχολεία, αλλά για όλα τα θέματα για τα οποία έχει δεσμευτεί.

Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Αθήνα, 18/02/2025

Θοδωρής Κατσωνόπουλος 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καρδιά
Καρδιακή Προσβολή: Ποιό σύμπτωμα που αγνοείτε μπορεί να αποβεί μοιραίο?
Η καρδιακή προσβολή είναι μια επείγουσα ιατρική κατάσταση που απαιτεί άμεση αντιμετώπιση. Αν και ο πόνος στο στήθος είναι το πιο γνωστό σύμπτωμα,...
Καρδιακή Προσβολή: Ποιό σύμπτωμα που αγνοείτε μπορεί να αποβεί μοιραίο?