Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων Πέτρος Αγγελόπουλος, με έγγραφο με την ένδειξη "Επείγον" το οποίο απέστειλε προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, των Διευθύνσεων αρμοδιότητάς του κάνει λόγο για συνδικαλιστές που διακινούν προτάσεις -σενάρια μαθημάτων δήθεν για ευαισθητοποίηση των μαθητών για τα Τέμπη και καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να προβούν στις δικές τους ενέργειες προκειμένου να μη δημιουργηθούν προβλήματα και αντιπαραθέσεις και κλίμα αναταραχής στα σχολεία.
Τι αναφέρει το έγγραφο
«Επείγον
Διακινούνται από συνδικαλιστικές παρατάξεις προτάσεις-σενάρια μαθημάτων για δήθεν ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με τα Τέμπη και με περιεχόμενο που παροτρύνει σε δράσεις πολιτικής στόχευσης. Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες και για την προσεκτική αντιμετώπιση του λεπτού αυτού θέματος, προκειμένου να μην δημιουργηθούν προβλήματα και αντιπαραθέσεις και κλίμα αναταραχής στα σχολεία. Παρακαλώ ενημερώστε για οτιδήποτε σχετικό».
«Κεραυνοί» όλων των ΕΛΜΕ Ιονίων Νήσων για το "αντισυνδικαλιστικό ντελίριο" του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης
ΕΛΜΕ Ζακύνθου: Για τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων»
Σχετική ανακοίνωση έχουν εκδώσει όλες οι ΕΛΜΕ των Ιονίων Νήσων)
Δεν μας προκαλεί καμία εντύπωση ότι ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσωνκ. Αγγελόπουλο έχει πλέον, ξεκάθαρα και απροκάλυπτα, αναλάβει τον ρόλο της υπεράσπισης της Κυβέρνησης, όχι μόνο εφαρμόζοντας την αντιεκπαιδευτική και αυταρχική κυβερνητική πολιτική, όχι μόνο μοιράζοντας πειθαρχικά και καθαιρέσεις στους νομίμως συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή συναδέλφους, αλλά πλέον προσπαθώντας να καλύψει και τις τεράστιες ευθύνες που έχει η Κυβέρνηση για το έγκλημα των Τεμπών. Ο κ. Αγγελόπουλος, εκμεταλλευόμενος τον ρόλο του ως Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, προσπαθεί να φιμώσει και να «μπαζώσει» κάθε φωνή που διαμαρτύρεται και αντιδρά απέναντι στην συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών και των αιτίων που το προκάλεσαν.
Πιο συγκεκριμένα με έγγραφο του προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, παρεμβαίνει, με πρωτοφανή τρόπο, στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας εφιστώντας την προσοχή στους Διευθυντές Εκπαίδευσης για «σενάρια – προτάσεις μαθημάτων» για «δήθεν ευαισθητοποίηση», για το έγκλημα των Τεμπών, που μάλιστα, όπως αναφέρει, έχουν και «πολιτική στόχευση»! Δεν μπορεί -ή καλύτερα, δε θέλει- καν να ξεχωρίσει ότι πρόκειται για πρωτοβουλία σωματείων κι όχι «παρατάξεων» όπως εσκεμμένα, αναφέρει μέσα στο έγγραφο που απέστειλε στις Διευθύνσεις.
Είναι τέτοιο το άγχος του να παράσχει τις υπηρεσίες του στην Κυβέρνηση, που υποτιμάει τους μαθητές,για την εκπαίδευση των οποίων έχει την ευθύνη, αφού θεωρεί ότι χρειάζονται χειραγώγηση για να πράξουν το αυτονόητο, δηλαδή να προβληματιστούν ή/και να διαμαρτυρηθούν για το θάνατο 57 νέων ανθρώπων. Προσπαθεί να αποκόψει τα σχολεία και την εκπαιδευτική διαδικασία από την Κοινωνία και τις ανησυχίες της, δίνοντας ταυτόχρονα τα διαπιστευτήριά του στους πολιτικούς του προϊσταμένους. Η μεγαλύτερη διάψευση της προσπάθειάς του, ήταν η παρουσία χιλιάδων μαθητών στην Κέρκυρα και δεκάδων χιλιάδων σε όλη την Ελλάδα, στην μεγαλειώδη απεργιακή συγκέντρωση στις 28 Φλεβάρη.
Να θυμίσουμε στον κ. Αγγελόπουλο ότι ήταν τα σωματεία και όχι οι πολιτικοί του προϊστάμενοι που, πανελλαδικά, πλαισιώνοντας τον αγώνα του Συλλόγου των Θυμάτων των Τεμπών, δεν άφησαν το θέμα του εγκλήματος να «μπαζωθεί» όπως η Κυβέρνηση και όλα τα συστημικά ΜΜΕ ήθελαν.Ήταν οι αντιδράσεις του κόσμου, μαζί και των φοιτητών και των μαθητών, που πίεσαν και πιέζουν ώστε να αποδοθούν οι νομικές και οι πολιτικές ευθύνες και να αναδειχθούν οι αιτίες του εγκλήματος. Να του θυμίσουμε επίσης ότι είναι χρέος των εκπαιδευτικών να συζητάνε με τους μαθητές τους για τα προβλήματα και τις αιτίες τους, στο σχολείο και στην κοινωνία, όσο κι αν ο ίδιος και οι πολιτικοί του προϊστάμενοι θέλουν να απογυμνώσουν την εκπαιδευτική διαδικασία από τις κοινωνικές της προεκτάσεις. Αυτός άλλωστε είναι και ο πραγματικός στόχος της «αξιολόγησής» τους.
Ο κ. Αγγελόπουλος, όπως και οι πολιτικοί του προϊστάμενοι, βρίσκεται σε ένα αντισυνδικαλιστικό ντελίριο αφού με δικές του εντολές, δόθηκαν δεκάδες πειθαρχικά και καθαιρέθηκαν οι απεργούντες διευθυντές και οι υποδιευθύντριες.Όμως πήραν την απάντησή τους και από το δικαστήριο, με την -έστω και προσωρινή- αναστολή της απόφασης καθαίρεσης, αλλά και από την ΕΛΜΕ και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, που έδωσαν και δίνουν τον αγώνα απέναντι στις αυταρχικές πρακτικές τρομοκράτησης που ο ίδιος, αλλά και το Υπουργείο υλοποιούν. Ο κ. Αγγελόπουλος είναι προφανές, πως αν και εκπαιδευτικός, βρέθηκε στη λάθος πλευρά της Ιστορίας για άλλη μια φορά.
Για όλα αυτά βέβαια θα μπορούσε είχε ενημερωθεί από κοντά αν δεν κρυβόταν κάθε φορά που η ΕΛΜΕ Κέρκυρας,τα σωματεία και οι εκπαιδευτικοί, επισκέπτονταν το γραφείο του, διαμαρτυρόμενοι για τις αντιδημοκρατικές και τιμωρητικές πρακτικές που το Υπουργείο και ο ίδιος εφαρμόζουν. Δεν έχει υπάρξει ούτε μια φορά τους τελευταίους τουλάχιστον δυο μήνες, που ο κ. Αγγελόπουλος να βρίσκεται στο γραφείο για να συνομιλήσει με την ΕΛΜΕ Κέρκυρας και με τους εκπαιδευτικούς, αφού σε κάθε επίσκεψή τους στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, ο ίδιος επιλεγεί να «δραπετεύσει» προφασιζόμενος την συμμετοχή του σε διάφορα κοινωνικά και πολιτιστικά δρώμενα. Είναι ο ίδιος που σε μια από τις σπάνιες φορές που η ΕΛΜΕ τον βρήκε στο γραφείο του, και με απαράδεκτη συμπεριφορά ασύμβατη με λειτουργό της εκπαίδευσης, απείλησε τον Πρόεδρο της ΕΛΜΕ λέγοντάς του «πήγαινε στο γραφείο μου αν τολμάς» και απείλησε να «κλειδώσει τις πόρτες», με τους εκπαιδευτικούς μέσα και να «καλέσει την Αστυνομία», ξεχνώντας ότι η ΕΛΜΕ Κέρκυρας και ο Πρόεδρός της εκπροσωπούν τις εκατοντάδες μάχιμων εκπαιδευτικών της τάξης, ενώ ο ίδιος, τους προσωρινούς ενοίκους του μεγάρου Μαξίμου, των οποίων τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές εφαρμόζει.
Θα πρέπει ο Κ. Αγγελόπουλος να είναι πιο προσεχτικός στις παραινέσεις του, να κοιτάει περισσότερο τα του «οίκου» του και να αφήσει τους εκπαιδευτικούς να κάνουν, αυτό που κάνουν τόσα χρόνια: να κρατάνε το δημόσιο σχολείο ψηλά, χωρίς καμία στήριξη από το Υπουργείο και τους ντόπιους παρατρεχάμενούς του. Σε διαφορετική περίπτωση, εκτίθεται σε όλη την κοινωνία των Ιονίων Νήσων. Άλλωστε, με το μόνο που ασχολείται τον τελευταίο χρόνο είναι τα πειθαρχικά, οι καθαιρέσεις, η «αξιολόγηση» και οι διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις. Κουβέντα δεν είχε να πει για το παράθυρο που έπεσε στο 1ο ΕΠΑΛ Κέρκυρας και θα μπορούσε να είχε στοιχίσει τη ζωή σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Κουβέντα για τις χιλιάδες χαμένες ώρες στη ΔΔΕ Ζακύνθου, όπου σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Ζακύνθου, μέχρι τις 11 Μαρτίου, ήταν πάνω από 13.000 λόγω κενών. Κουβέντα για το επίδομα στέγασης εκπαιδευτικών που έχει ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Λευκάδας και δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα. Το ίδιο και για το Δήμο Βόρειας Κέρκυρας, το οποίο έχει ψηφιστεί εδώ και δύο χρόνια.
Ενώ κόπτεται κι επείγεται για τα πειθαρχικά των νεοδιόριστων συναδέλφων, δεν έχει επιδείξει τα ίδια αντανακλαστικά για πειθαρχικές διώξεις που εκκρεμούν εναντίον πρωτοκλασάτων στελεχών εκπαίδευσης στην περιφέρειά του και τα οποία ενδέχεται πέραν του πειθαρχικού να έχουν και ποινικό χαρακτήρα.Θα πρόκειται και σε αυτή την περίπτωση μάλλον για «έργα και ημέρες των Αρίστων», τα οποία γίνεται προσπάθεια να θαφτούν κάτω από το «χαλί» της «κομματικής ομοψυχίας».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/03
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση