Απίθανα πράγματα συμβαίνουν, το τελευταίο διάστημα, στα σχολεία, σε βάρος εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων, με την ευθύνη του υπουργείου Παιδείας (ΥΠΑΙΘΑ) και των διευθυντών εκπαίδευσης. Πλέον το έχουν καταλάβει και οι γονείς, που ξεκίνησαν να συντάσσονται με τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευόμενους και να αντιδρούν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αυτό που συμβαίνει σε Γυμνάσιο της Καλλιθέας, όπου ο αρμόδιος διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας) πήρε από το σχολείο εκπαιδευτικό, για να καλύψει κενό σε άλλο σχολείο. Συγκεκριμένα, αναπληρώτρια ΠΕ80 Οικονομίας τοποθετήθηκε σε Γυμνάσιο της Καλλιθέας στις 10 Δεκεμβρίου 2024. Μέχρι τότε η Α’ Τάξη δεν διδασκόταν Οικιακή Οικονομία ούτε η Γ’ Κοινωνική Πολιτική Αγωγή.
Τώρα, Μάρτη μήνα, την παίρνουν για να την τοποθετήσουν σε ΓΕΛ του Παλαιού Φαλήρου, για να καλύψουν τις ώρες του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος. Αλλά η κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών ενός σχολείου δεν μπορεί να γίνεται με δημιουργία εκπαιδευτικών κενών σε ένα άλλο σχολείο, δηλαδή με τη μετακίνηση των εκπαιδευτικών.
Είμαστε στα μέσα του Μαρτίου και ακόμη γίνεται λόγος για τα εκπαιδευτικά κενά που υπάρχουν στα σχολεία. Για αυτό ποιος κάνει την αξιολόγηση;
Η ανακοίνωση
ΕΛΜΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ
Μέσα Μαρτίου και ακόμη γίνεται λόγος για τα εκπαιδευτικά κενά που υπάρχουν στα σχολεία.
Για αυτά εδώ… ποιος κάνει την αξιολόγηση;
Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν, το τελευταίο διάστημα, στα σχολεία, σε βάρος εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων, με την ευθύνη του υπουργείου Παιδείας (ΥΠΑΙΘΑ) και του διευθυντή εκπαίδευσης κ. Μάντζου.
Τελευταίο θύμα αυτής της ανάλγητης και αλλοπρόσαλλης πολιτικής το 2ο Γυμνάσιο Καλλιθέας, όπου ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας) πήρε από το σχολείο εκπαιδευτικό, για να καλύψει κενό σε άλλο σχολείο. Συγκεκριμένα, αναπληρώτρια ΠΕ80 Οικονομίας τοποθετήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Καλλιθέας στις 10 Δεκεμβρίου 2024. Μέχρι τότε η Α’ Τάξη δεν διδασκόταν Οικιακή Οικονομία ούτε η Γ’ Κοινωνική Πολιτική Αγωγή.
Μάρτη μήνα, απομακρύνουν την συναδέλφισσα από το σχολείο της και τους μαθητές της για να την τοποθετήσουν σε ΓΕΛ του Παλαιού Φαλήρου, έτσι ώστε να καλύψουν τις ώρες του πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος.
Αλλά η κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών ενός σχολείου δεν μπορεί να γίνεται με δημιουργία εκπαιδευτικών κενών σε ένα άλλο σχολείο, δηλαδή με τη μετακίνηση των εκπαιδευτικών.
Μήπως όμως αυτό είναι το όραμα της κυβερνητικής πολιτικής για τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών; Ο εκπαιδευτικός “τιραμόλα”; Μήπως είναι κοινό μυστικό ότι στόχος τους είναι οι εκπαιδευτικοί με συμβάσεις της μίας βδομάδας, όπως εξάλλου ισχύει σε άλλες χώρες όπου έχει περάσει η αξιολόγηση και έχει αρθεί η μονιμότητα, κάτι που είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης της ΝΔ και για το οποίο ζητάει και διακομματική συναίνεση;
Σε παράσταση που έκανε το ΔΣ της ΕΛΜΕ στον κ. Μάντζο, δυστυχώς η απάντηση ήταν “όταν δημιουργείται κενό λόγω ασθένειας ή άλλου λόγου, μέχρι να στείλει το Υπουργείο άλλο εκπαιδευτικό, θα μετακινούμε άλλους”. Αλήθεια αυτή είναι η απάντηση της διοίκησης όταν έως και αρχές Μάρτη είχαμε εκατοντάδες χαμένες ώρες στην Δ’ Αθήνας από τις ελλείψεις διορισμών;
Ζητάμε:
- Καμία μετακίνηση εκπαιδευτικού στην μέση της χρονιάς. Όχι στις υποχρεωτικές υπερωρίες!
- Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί – να βρίσκονται όλοι οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία τους στην αρχή της χρονιάς. Όχι στην πολιτική των περικοπών εκπαιδευτικών και τμημάτων.
Ο Πρόεδρος
Δημήτρης Μητρόπουλος
Η Γραμματέας
Αικατερίνη Μαγκλάρα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/03
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ