Πειθαρχική δίωξη σε βάρος δασκάλας: «Εμείς την αξιολογούμε με άριστα για το ήθος και την προσωπικότητά της»
«Στηρίζουμε απόλυτα την απόφασή της κας Αρετής Κατσαντώνη και εκατοντάδων άλλων ακόμη νεοδιορισθέντων παιδαγωγών που βρίσκονται υπό το ίδιο καθεστώς παράνομης πειθαρχικής δίωξης»

Στην εκπαιδευτικό, Αρετή Κατσαντώνη, εκφράζει τη στήριξή του ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 77ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.

Η εκπαιδευτικός διώκεται πειθαρχικά επειδή άσκησε το νόμιμο δικαίωμά της στην απεργία και απείχε από τη διαδικασία της αξιολόγησης.

«Έχουμε αξιολογήσει οι ίδιοι τη δασκάλα μας και της έχουμε αποδώσει άριστα για το ήθος της, την προσωπικότητά της, τη βαθιά γνώση του αντικειμένου της και την απεριόριστη δοτικότητά της προς τους μαθητές της» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος.

«Στηρίζουμε απόλυτα την απόφασή της κας Αρετής Κατσαντώνη και εκατοντάδων άλλων ακόμη νεοδιορισθέντων παιδαγωγών που βρίσκονται υπό το ίδιο καθεστώς παράνομης πειθαρχικής δίωξης, καταρχάς γιατί μετά από 12 χρόνια εργασίας ως αναπληρωτές, σε κάθε γωνία της Ελλάδας και με μία βαλίτσα στο χέρι, το υπουργείο τους αντιμετωπίζει ακόμη ως νέο-διορισθέντες» προσθέτει.

Οι γονείς ζητούν να σταματήσει κάθε πειθαρχική δίωξη εναντίον της Αρετής Κατσαντώνη και όλων των εκπαιδευτικών που σθεναρά εμμένουν στην απόφασή τους να συνεχίζουν να υπερασπίζονται τη δημόσια παιδεία.

Το ψήφισμα Συμπαράστασης από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 77ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Εμείς, οι γονείς του 77ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας προς τη δασκάλα μας, κ. Αρετή Κατσαντώνη, η οποία αυτή τη στιγμή διώκεται πειθαρχικά, παράνομα, για το λόγο ότι άσκησε το νόμιμο δικαίωμά της στην απεργία και απείχε από τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Η κ. Αρετή Κατσαντώνη είναι μία αφοσιωμένη Παιδαγωγός που υπηρετεί μόνο το ιδεώδες της πραγματικής εκπαίδευσης και ανάπτυξης των παιδιών μας. Έχουμε αξιολογήσει οι ίδιοι τη δασκάλα μας και της έχουμε αποδώσει άριστα για το ήθος της, την προσωπικότητά της, τη βαθιά γνώση του αντικειμένου της και την απεριόριστη δοτικότητά της προς τους μαθητές της.

Ομοίως, έχουμε αξιολογήσει οι ίδιοι το Υπουργείο και τις αποφάσεις των Υπουργών για δημιουργία πολυπληθών τμημάτων, συνένωσης τμημάτων, μείωσης προσωπικού, μη πρόσληψης δασκάλων ειδικής αγωγής με ταυτόχρονη αδιαφορία προς τις διαγνώσεις των μαθητών που δόθηκαν από το ίδιο το Υπουργείο μέσω του φορέα του ΚΕΔΑΣΥ. Έχουμε αξιολογήσει οι ίδιοι τα παρατημένα από τους Δήμους σχολικά κτίρια, και έχουμε γίνει μάρτυρες ατυχημάτων εντός των χώρων του σχολείου όπως λάμπες φθορίου να λιώνουν από το ταβάνι προς τις τσάντες των παιδιών με αποτέλεσμα την πυρκαγιά, παιδιά να διακομίζονται στο νοσοκομείο επειδή έπεσαν κεραμίδια πάνω τους κα. Αξιολογήσαμε ακόμη μία φορά το Υπουργείο που επέλεξε να επιδώσει τις πειθαρχικές διώξεις στου δασκάλους μας εν ώρα διδασκαλίας και εντός του σχολικού χώρου, παρουσία των παιδιών μας.

Στηρίζουμε απόλυτα την απόφασή της κας Αρετής Κατσαντώνη και εκατοντάδων άλλων ακόμη νεοδιορισθέντων παιδαγωγών που βρίσκονται υπό το ίδιο καθεστώς παράνομης πειθαρχικής δίωξης, καταρχάς γιατί μετά από 12 χρόνια εργασίας ως αναπληρωτές, σε κάθε γωνία της Ελλάδας και με μία βαλίτσα στο χέρι, το υπουργείο τους αντιμετωπίζει ακόμη ως νέο-διορισθέντες.

Μάλιστα στην περίπτωση της κας Αρετής Κατσαντώνη το υπουργείο αρνείται να της παραδώσει το διορισμό της παρότι έχει ολοκληρώσει την περίοδο δοκιμής, σύμφωνα με το νόμο.

Επειδή η αποχή από τη διαδικασία δεν υποκρύπτει κανένα φόβο ως προς τα προσόντα τους αλλά μόνο δυσπιστία ως προς τα κίνητρα που κρύβονται πίσω από το θετικό κατά τα άλλα όρο της «αξιολόγησης». Κίνητρα που μπορούν να οδηγήσουν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και των μαθητών. Κίνητρα που μπορεί να οδηγήσουν στην απώλεια του σχολείου «της γειτονιάς». Κίνητρα που θα φέρουν ιδιώτες χορηγούς στα «καλά» σχολεία, απαλλάσσοντας έτσι τους δήμους από ακόμη ένα βασικό τους καθήκον, να φροντίζουν δηλαδή τις κτιριακές υποδομές των σχολείων, πράγμα για το οποίο ήδη αδιαφορούν, ενώ συγχρόνως τα «κακά» σχολεία θα συνεχίσουν να υποβαθμίζονται.

Κίνητρα που συνεχώς θα απομακρύνουν τους εκπαιδευτικούς μας από την ουσία του ρόλου τους που είναι η διδασκαλία.

Στηρίζουμε κάθε εκπαιδευτικό που διώκεται αυτή τη στιγμή και στην ουσία υπερασπίζεται το δικαίωμά του να συμμετάσχει στην απεργία, η οποία αποτελεί την κορυφαία πράξη ελευθερίας της έκφρασης.

Απαιτούμε να παύσει κάθε πειθαρχική δίωξη εναντίον της κας Αρετής Κατσαντώνη και όλων των εκπαιδευτικών που σθεναρά εμμένουν στην απόφασή τους να συνεχίζουν να υπερασπίζονται τη δημόσια παιδεία.

Ζητάμε να αποδεσμευθεί η αξιολόγηση από κάθε κίνητρο ιδιωτικοποίησης και κατηγοριοποίησης των σχολείων μας.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά και για πάντα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elmepa
ΕΛΜΕΠΑ: Διαδραστική διαδικτυακή ενημέρωση σε υποψηφίους Πανελληνίων Εξετάσεων 2025
Την Τετάρτη 9 Απριλίου και την Παρασκευή 11 Απριλίου από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ)
ΕΛΜΕΠΑ: Διαδραστική διαδικτυακή ενημέρωση σε υποψηφίους Πανελληνίων Εξετάσεων 2025