Ζαχαρίας Καψαλάκης Μεσαρά Ιούνιος του 2013
Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης
Email: [email protected]
Κλείστηκε το ραντεβού στο Υπουργείο Παιδείας…
Συνάντηση με πρωτοβουλία του Βουλευτή Ηρακλείου κ. Λευτέρη Αυγενάκη την επόμενη Πέμπτη, 27 Ιουνίου 2013 το μεσημέρι, με τον αρμόδιο Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, για το ζήτημα των σχολικών μονάδων του Νομού Ηρακλείου που προγραμματίζεται να κλείσουν στους οικισμούς των Δήμων Μινώα Πεδιάδος, Βιάννου, Φαιστού και Γόρτυνας και πιο συγκεκριμένα των σχολείων του Καβροχωρίου, της Καρκαδιώτισσας, του Σίβα, των Σκουρβούλων, των Αμιρών, της Παναγιάς και των Στερνών. Στη συνάντηση έχουν ζητήσει με έγγραφό τους και θα βρεθούν οι Δήμαρχοι Μινώα Πεδιάδος, Βιάννου, Φαιστού και Γόρτυνας, κ. Ζαχαρίας Καλογεράκης, κ. Παύλος Μπαριτάκης η κα Μαρία Πετρακογιώργη και ο κ. Νίκος Σχοιναράκης αντίστοιχα, καθώς και ο Περιφερειακός Δ/ντης Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης κ. Απόστολος Κλινάκης και ο αιρετός του ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης κ. Ζαχαρίας Καψαλάκης.
(Πηγή: http://www.cretalive.gr/crete/view/ston-upourgo-gia-tis-sugchwneuseis-katarghseis-scholeiwn/)
Στον Υπουργό Παιδείας για τις καταργήσεις σχολείων ο Μ. Κεφαλογιάννης
Σε συνέχεια της τηλεφωνικής επαφής που είχε χθες με τους συναρμόδιους Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Ηρακλείου Μανώλης Κεφαλογιάννης, συναντήθηκε χθες Τρίτη το πρωί με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Κυριαζή παρουσία και της Δημοτικής αρχής του Δήμου Γόρτυνας καθώς επίσης και με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο με τους οποίους είχε διεξοδική συζήτηση για το θέμα που έχει προκύψει τις τελευταίες ημέρες για το κλείσιμο-συγχώνευση σχολικών μονάδων στην ενδοχώρα του Νομού Ηρακλείου. Ο κ. Κεφαλογιάννης εξήγησε στον κ. Υπουργό τις ιδιαιτερότητες που έχει η ενδοχώρα του Νομού Ηρακλείου, επεσήμανε ότι θεωρεί αδιανόητο από τις 70 σχολικές μονάδες που συγχωνεύονται-καταργούνται σε όλη τη χώρα οι 7 σχολικές μονάδες να είναι από το Νομό Ηρακλείου και του ζήτησε να επανεξετάσει την απόφαση του για όλη την Κρήτη και ιδιαίτερα για τις σχολικές μονάδες της ενδοχώρας του Νομού Ηρακλείου.
Παρεμβάσεις και από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για τις καταργήσεις σχολείων
Οι βουλευτές Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, Μιχάλης Κριτσωτάκης και Διακάκη Μαρία, από κοινού και στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, κατέθεσαν στη Βουλή των Ελλήνων ερώτηση προς τον κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού με θέμα: «Συγχωνεύσεις και υποβαθμίσεις σχολικών μονάδων στο ν. Ηρακλείου».
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Ηρακλείου:
Το υπουργείο Παιδείας, πιστό στις μνημονιακές επιταγές και στον αντιδημοκρατικό δρόμο της τρικομματικής συγκυβέρνησης προχωρά σε ενέργειες, όπως η αύξηση του διδακτικού ωραρίου, οι υποχρεωτικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών και οι καταργήσεις και συγχωνεύσεις δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, που οδηγούν σε κατάρρευση το Δημόσιο σύστημα Παιδείας, προβλήματα τα οποία τίθενται και στην με αρ. 1576/17.06.13 επίκαιρη ερώτηση του υπ. ΕΕΚΕ Παιδείας ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Ε.Κ.Μ. Τ. Κουράκη.
Στο ν. Ηρακλείου η πρόταση για συγχώνευση και κατάργηση επτά σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τις 27 σε όλη τη χώρα προκαλεί έντονες αντιδράσεις και αγανάκτηση στις τοπικές κοινωνίες.
Η συγχώνευση και κατάργηση των επτά (7) σχολικών μονάδων Π.Ε. γίνεται χωρίς να λαμβάνεται υπόψη κανένα παιδαγωγικό κριτήριο αλλά ούτε και οι αρνητικές αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων, αυθαίρετα, χωρίς καμία διαβούλευση και επιπλέον χωρίς πρόταση του Περιφερειακού Συμβουλίου και εισήγηση της Οικονομικής επιτροπής της περιφερειακής αυτοδιοίκησης, χωρίς να ζητηθεί καν πρόταση από τους Σχολικούς Συμβούλους οι οποίοι είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι αλλά και χωρίς να ληφθεί υπόψη η άποψη των εκπαιδευτικών συλλόγων.
Με πρόσχημα τον δήθεν οικονομικό εξορθολογισμό μπαίνουν στο στόχαστρο της μνημονιακής πολιτικής τα σχολεία, των οποίων επιδιώκεται η συγχώνευσή και ουσιαστικά η κατάργησή τους και η συρρίκνωση της δημόσιας παιδείας.
Επίσης, από τα σχολεία αυτά κανένα δεν έχει λιγότερους από δέκα (10) μαθητές και μάλιστα σε ορισμένα από τα σχολεία αυτά, όπως το Δημοτικό Σχολείο Σίβα παρουσιάζεται αύξηση του αριθμού των μαθητών του.
Οι συγχωνεύσεις-καταργήσεις που επιχειρούνται γίνονται αποκλειστικά και μόνο στα πλαίσια των μνημονιακών πολιτικών και υποχρεώσεων και έχουν δραματικές και ολέθριες επιπτώσεις στη Δημόσια Παιδεία.
Δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψη το κακό οδικό δίκτυο και τα ήδη τεράστια προβλήματα της μεταφοράς μαθητών στα δημόσια σχολεία που και φέτος δημιούργησαν σωρεία προβλημάτων και απίστευτη ταλαιπωρία σε μαθητές, γονείς και σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
Επειδή οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων έχουν δραματικές κοινωνικές κι εκπαιδευτικές επιπτώσεις ενισχύοντας τις ανισότητες στην εκπαίδευση, αυξάνοντας τη σχολική διαρροή και το μαρασμό και ερήμωση της υπαίθρου.
Επειδή με τις αποφάσεις για καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων της περιφέρειας θα αυξηθούν οι μεταφορές μαθητών στους υποχρηματοδοτούμενους και υπό κατάρρευση Ο.Τ.Α. που ήδη δυσκολεύονται και αδυνατούν να καλύψουν τα κόστη μεταφοράς και θα κληθούν για άλλη μια φορά οι γονείς να αναλάβουν κι αυτό το κόστος.
Επειδή προτάσεις για συγχώνευση-κατάργηση σχολικών μονάδων για τις οποίες δεν υπάρχει σύμφωνη γνώμη των Δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων, καμία συναίνεση των τοπικών κοινωνιών, των εκπαιδευτικών συλλόγων και των Σχολικών Συμβούλων και σε κανένα σχολείο δεν υπάρχει ο αριθμός που ορίζεται στα ολιγοθέσια σχολεία δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Θα ανακαλέσει άμεσα τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις των επτά (7) σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο ν. Ηρακλείου;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Κριτσωτάκης Μιχάλης
Διακάκη Μαρία
Η Ένωση γονέων Δήμου Ηρακλείου
Την έντονη αντίδραση της Ένωσης Γονέων Μαθητών Ηρακλείου, προκάλεσε η απόφαση για καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων στο Ηράκλειο.
«Η κυβέρνηση επικαλείται «παιδαγωγικούς λόγους και εκπαιδευτικά οφέλη» (!) στο κλείσιμο δεκάδων σχολείων σ' όλη τη χώρα, όταν στην πράξη, και με πρόσχημα τις "αντοχές της οικονομίας", μειώνει δραματικά τις δαπάνες για την Παιδεία, αναγκάζει τους γονείς να βάλλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη, στοιβάζει τους μαθητές σε 25άρια – 30άρια τμήματα, πετάει στο δρόμο χιλιάδες εκπαιδευτικούς, ορθώνει ανυπέρβλητα εμπόδια στο μέλλον χιλιάδων μαθητών….»
(Πηγή: http://www.cretalive.gr/crete/view/h-enwsh-gonewn-gia-tis-katarghseis-scholeiwn/88825
Ζαχαρίας Καψαλάκης
Αιρετός ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη