Thumbnail
       Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που δόθηκε στην δημοσιότητα, θα θέλαμε να προλάβουμε, έστω και την τελευταία στιγμή, ένα τεράστιο λάθος που πρόκειται να γίνει τόσο σε βάρος της τοπικής μαθητικής κοινότητας όσο και σε βάρος της υγείας, της ασφάλειας και της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών των 30 και 39 Λυκείων και Γυμνασίων.  

 ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 30ου Γυμνασίου και ΓΕΛ

  και 39ου Γυμνασίου και ΓΕΛ Αθηνών

Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας,   

Προς τον κ. Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών,

Προς τον  κ. Περιφερειάρχη,

Προς τον κ. Διευθυντή  Α΄ Διεύθυνσης,

       Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας που δόθηκε στην δημοσιότητα, θα θέλαμε να προλάβουμε, έστω και την τελευταία στιγμή, ένα τεράστιο λάθος που πρόκειται να γίνει τόσο σε βάρος της τοπικής μαθητικής κοινότητας όσο και σε βάρος της υγείας, της ασφάλειας και της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών των 30 και 39 Λυκείων και Γυμνασίων.

Νιώθουμε την ανάγκη να τονίσουμε ότι η επικείμενη συγχώνευση των ανωτέρω σχολείων επιχειρείται σε τέσσερα ιστορικά Γυμνάσια και Λύκεια από τα πλέον πολυπληθή σε όλη την Αθήνα.

Λαμβάνοντας υπόψη:

·        το 2808/28-3-2012 έγγραφο του Υπουργείου Υγείας,

·        τα σχέδια αιθουσών που αναφέρουν τη χωρητικότητά τους σε μαθητές

·        το  πλήθος των τουαλετών που προσφέρονται σε αναλογία με τους μαθητές

Θεωρούμε ότι η δημιουργία ενός γιγαντιαίου σχολείου με μαθητικό δυναμικό που ξεπερνά τους 900 μαθητές (500 μαθητές Λυκείου και 400 μαθητές Γυμνασίου) θα έχει τις εξής δραματικές επιπτώσεις, τις οποίες οφείλετε να λάβετε σοβαρά υπόψη:

1.       Αδυναμία δημιουργίας του κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος που θα στηρίξει τα παιδιά μιας ήδη υποβαθμισμένης περιοχής με πολυπολιτισμικό χαρακτήρα και έντονα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Η δημιουργία μεγάλων τμημάτων με ετερόκλητο μαθητικό δυναμικό υπονομεύει τη μαθησιακή τους εξέλιξη.

2.       Προβληματική σχολική ζωή και συνθήκες που ευνοούν άλλοτε φαινόμενα σχολικής βίας και παραβατικότητας και άλλοτε αποθάρρυνσης και σχολικής διαρροής.

3.       Δυσλειτουργία των Συλλόγων Διδασκόντων και αδυναμία ουσιαστικής επαφής εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών.

4.       Η προβληματική υποδομή του κτηρίου δεν επιτρέπει την επικείμενη συγχώνευση (λίγες και μικρές αίθουσες με συνολική χωρητικότητα 600 μαθητών που καλούνται να στεγάσουν 900 παιδιά, ανεπαρκής φωτισμός και εξαερισμός, έλλειψη στοιχειώδους ηχομόνωσης, 20 τουαλέτες για 900 παιδιά, αγόρια και κορίτσια…).

5.       Τις ευθύνες που θα προκύψουν για τους αρμόδιους φορείς σε περίπτωση σεισμού, πυρκαγιάς και  μεταδοτικών νοσημάτων

Η παραπάνω πραγματικότητα επιτάσσει την αυτοψία στο χώρο και τον επιτόπιο έλεγχο των δεδομένων που προαναφέρθηκαν από τις προϊστάμενες αρχές που τόσο αβίαστα αποφάσισαν τη συγχώνευση των μεγαλύτερων σχολείων της Αθήνας.

Είμαστε βέβαιοι ότι αυτό θα οδηγήσει στην ακύρωση της διαδικασίας συγχώνευσης των 30ου και 39ου Λυκείων και Γυμνασίων.

Οι Σύλλογοι των εκπαιδευτικών των 4 σχολείων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα