Το τελευταίο διάστημα είναι σε εξέλιξη μία επίθεση συρρίκνωσης  του Δημόσιου συστήματος παιδείας στο σύνολό του.

 

Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

Αρ. Πρωτ. 108

Προς

·        Σχολεία και Υπηρεσίες

της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Νομού Μαγνησίας

·        ΜΜΕ

 

Θέμα: «Περί της μετεγκατάστασης Σχολείων στο Βόλο»

 Καθημερινά βιώνουμε καταργήσεις  και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, καταργήσεις ειδικοτήτων στην τεχνική εκπαίδευση, αυξήσεις μαθητών στις σχολικές αίθουσες, μετατάξεις, διαθεσιμότητες, απολύσεις  εκπαιδευτικών.  Στο επόμενο χρονικό διάστημα, η επίθεση αυτή θα ενταθεί  με προκάλυψη το νέο Γενικό Λύκειο και το νέο Τεχνολογικό Λύκειο. Η κυβέρνηση προωθεί τις μνημονιακές πολιτικές επιβάλλοντάς τις  με συνοπτικές διαδικασίες, πολυνομοσχέδια, υπουργικά διατάγματα, θυμίζοντας  άλλες εποχές. Κι αυτό είναι ολοφάνερο.

Κάτω  από αυτές τις συνθήκες, ζητήματα όπως η αμοιβαία μεταστέγαση 2ου Γυμνασίου και 8ου Λυκείου ή το οξύ στεγαστικό πρόβλημα στο Καρτάλειο διδακτήριο, είναι μεν υπαρκτά, αλλά το ουσιαστικό διακύβευμα είναι άλλο.

Πιστεύουμε ότι στην συνολική επίθεση που δέχεται το Δημόσιο Σχολείο, απαιτείται συγκρότηση ενιαίου μετώπου της σχολικής κοινότητας και ολόκληρης της κοινωνίας. Προτείνουμε λοιπόν:

1.     Να καταστεί σαφές από όλη την σχολική κοινότητα (εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές), από τις Δημοτικές Αρχές, την τοπική κοινωνία, ότι δεν θα γίνει αποδεκτή καμιά κατάργηση -  συγχώνευση των υφιστάμενων σχολικών μονάδων.

2.     Η κατανομή του μαθητικού δυναμικού στα σχολεία πρέπει να σχεδιάζεται και να υλοποιείται έτσι ώστε να μη προκύπτει τεχνητή ενδυνάμωση η αποδυνάμωση σχολικών μονάδων.

3.     Επειδή η χωροταξική κατανομή των σχολικών μονάδων στο πολεοδομικό συγκρότημα έγινε άναρχα και χωρίς σχέδιο, για την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών απαιτείται  η σχεδιασμένη δρομολόγηση μέσων μαζικής μεταφοράς. Και σ` αυτό το οικονομικό περιβάλλον η μετακίνηση πρέπει να είναι  δωρεάν.

4.     Να καλυφθούν άμεσα  όλες οι διδακτικές ανάγκες με αξιοποίηση όλου του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού.

5.     Κάθε συζήτηση για λήψη απόφασης που αφορά μεταστέγαση σχολικών μονάδων πρέπει να τεκμηριώνεται από μελέτες οι οποίες, εκτός από τα βασικά επιχειρήματα τα οποία θα συνηγορούν στο απαραίτητο της μεταστέγασης,

·        θα επιβεβαιώνουν ότι οι υπάρχοντες χώροι και οι υποδομές είναι επαρκείς για τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων που πρόκειται να μεταστεγαστούν και

·        θα εμπεριέχουν στοιχεία για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και την ωφέλεια ειδικά των μαθητών από μια τέτοια μετακίνηση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μισθοδοσία εκπαιδευτικών: Απαράδεκτη η απόφαση να μας πληρώσουν παραμονή Χριστουγέννων

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Πιερρακάκης
Πρόσληψη μελών Δ.Ε.Π. στα πανεπιστήμια και στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.: Κατανομή θέσεων για το 2025
Η κατανομή των θέσεων ανά ΑΕΙ καθορίζεται με βάση τη συγκεκριμένη απόφαση, ενώ η επιμέρους κατανομή για κάθε ίδρυμα θα πραγματοποιηθεί με απόφαση των...
Πρόσληψη μελών Δ.Ε.Π. στα πανεπιστήμια και στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.: Κατανομή θέσεων για το 2025