ΕΛΜΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΡΙΤΗ 08/10/2013
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Πέμπτη 10/10 στις 7.30μμ Γ.Σ. στα «Λιθαρίτσια» με θέμα: Απολογισμός- εκτίμηση της Απεργίας και προγραμματισμός δράσης το επόμενο διάστημα.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ
ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ - ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ!
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΚΦΡΑΣΤΩΝ ΤΗΣ .
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων στην ομόφωνη απόφαση του παρατηρεί ότι πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό οι πάσης φύσεως αυθαιρεσίες απ’ τη μεριά του Υπουργείου Παιδείας. Θα λέγαμε ότι ζούμε ένα κρεσέντο παρανομιών, και αποφάσεων που υπερβαίνουν-παραβιάζουν ακόμα και αυτούς τους «δικούς τους» νόμους , προσπαθώντας να επιβάλουν στα σχολεία και στους εκπαιδευτικούς το φόβο, την υποταγή και την αναξιοπρέπεια.
Υπενθυμίζει ότι 2.122 συνάδελφοί μας είναι σε διαθεσιμότητα - απόλυση, χιλιάδες άλλοι απειλούνται με αναγκαστική μετακίνηση εκτός ΠΥΣΔΕ ή και εκτός Περιφέρειας. Ο Σεπτέμβρης ήταν ο μήνας «κατασκευής» από πλευράς υπουργείου και τοπικού ΠΥΣΔΕ, μιας πρωτοφανούς δεξαμενής τεχνητών πλεονασμάτων, τα οποία προέκυψαν από την αύξηση του ωραρίου, το στοίβαγμα των μαθητών σε πολυπληθή τμήματα, τις συγχωνεύσεις των κατευθύνσεων, τη διάλυση των εκπαιδευτικών υποστηρικτικών δομών, την υποχρέωση των αδυνατούντων συναδέλφων να μπουν στην τάξη με πλήρες ωράριο κλπ.
Την ίδια στιγμή ο «νομοταγής» Υπουργός ανακοίνωσε - υλοποίησε μετατάξεις και πληθώρα αποσπάσεων σε Διευθύνσεις, Περιφέρειες και κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, χωρίς καν αυτές να περάσουν απ’ το ΚΥΣΔΕ, με αδιαφανή κριτήρια. Άνοιξε το δρόμο και στην Περιφερική Διοίκηση Εκπ/σης να ακολουθήσει την ίδια απαράδεκτη πρακτική και μάλιστα με απόφαση ΑΠΥΣΔΕ κατά τη διάρκεια απεργίας μας !!!. Συνολικά οι αποσπάσεις έγιναν χωρίς να ανακοινωθούν οι θέσεις, και τα μόρια των ενδιαφερομένων!!! Βέβαια τι να πούμε και για τις μετατάξεις , γιαυτές ισχύουν τα ίδια και χειρότερα.
Τα θέματα των αποσπάσεων, των μετατάξεων, των πλεοναζόντων, των τοποθετήσεων, και αναγκαστικών μετακινήσεων θέματα για τα οποία η αρχή της νομιμότητας των πράξεων της διοίκησης – Υ.Σ. - Υπουργείου καταλύεται καθημερινά, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ και να δημοσιοποιήσουμε την ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ που θίγει τα δικαιώματα των συναδέλφων και την εκπαιδευτική τους αξιοπρέπεια.
Το Δ.Σ. θεωρεί ότι η λύση είναι μία και μόνη, κόντρα σε τεχνητούς «εμφυλίους» και ψιθύρους για «εξαιρέσεις»:
ü 20 μαθητές στο τμήμα [15 στις κατευθύνσεις, 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια]-επαναφορά του παλιού ωραρίου.
ü Πλήρης επαναλειτουργία με μόνιμο προσωπικό των δομών που έκλεισαν ή παροπλίστηκαν (ΠΔΣ σε ΓΕΛ & ΕΠΑΛ- Ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσιο, πλήρης λειτουργία όλων των σχολικών βιβλιοθηκών, Τμήματα Ένταξης, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας) . Οι δομές αυτές είναι σήμερα εντελώς απαραίτητες όταν η χτυπημένη και φτωχοποιημένη λαϊκή οικογένεια προσβλέπει στο δημόσιο σχολείο.
ü Να μη γίνει κατάργηση-συγχώνευση κανενός τμήματος κατεύθυνσης.
ü Να υπάρξει μέριμνα για συμπλήρωση ωραρίου σε γραμματειακή υποστήριξη που είναι απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
ü Να επανέλθουν οι τομείς και ειδικότητες ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν.
ü Στις ξένες Γλώσσες να εφαρμοστεί η παράλληλη διδασκαλία ανά τμήμα και τα τμήματα με τα επίπεδα.
ü Να υπολογίζεται το σύνολο των εργαστηρίων στη μείωση των ωραρίων ειδικοτήτων.
Η κατεύθυνση της Κυβέρνησης και του Υπουργείου είναι να οδηγήσει στη ολοκληρωτική διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών. Είναι κατανοητό και στον πιο δύσπιστο ότι τα νέα νομοθετικά τερατουργήματα για το Νέο Λύκειο και την Τεχν. Εκπαίδευση οδηγούν στην αποδόμηση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Δεν έχουμε καμιά αυταπάτη ότι η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας καθοδηγείται άμεσα από την τρόικα και την υποτελή της κυβέρνηση.
Σε ότι μας αφορά θεωρούμε ότι η ώρα ευθύνης για τα διοικητικά στελέχη και το ΠΥΣΔΕ έχει σημάνει εδώ και καιρό! Υπενθυμίζουμε ότι είχαμε ζητήσει, ήδη να μην συμπράξουν στην εκστρατεία διάλυσης των εργασιακών μας σχέσεων, των διαθεσιμοτήτων και των απολύσεων. Ως εκ τούτου θεωρούμε όλους χωρίς εξαιρέσεις συνυπεύθυνους σε ό,τι συμβαίνει στην εκπαίδευση.
Σ’ αυτό το πλαίσιο είναι προφανές ότι δεν αποδεχόμαστε τις τοποθετήσεις με τον νέο τρόπο υπολογισμού του ωραρίου , καθώς οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων είναι πολύ περισσότερες από αυτές που αποτυπώνονται στα συγκεκριμένα κενά ή τεχνητά πλεονάσματα και στα «κουτσουρεμένα» ωράρια των συναδέλφων.
Το σχέδιό τους περιλαμβάνει το «διαίρει και βασίλευε. Προφανής στόχος του Υπουργείου να μας οδηγήσει σε «πόλεμο» ειδικοτήτων προσπαθώντας να μας διασπάσει. Πρέπει να βάλουμε τέλος στο φόβο. Πρέπει να συσπειρωθούμε σαν σύλλογοι ανά σχολείο και σαν ΕΛΜΕ, να οργανωθούμε και ενωμένοι να αποτρέψουμε αγωνιστικά το ξήλωμα των δικαιωμάτων μας. Μέσα σε αυτή τη λογική εντάσσονται και οι απεργιακές κινητοποιήσεις τα συλλαλητήρια και οι παραστάσεις διαμαρτυρίας των προηγούμενων ημερών με τα όποια θετικά αποτελέσματα. Τα πράγματα είναι μαχητά φθάνει να κατανοήσουμε ότι δεν υπάρχει καμιά «ατομική» ή συντεχνιακή σωτηρία, ο μόνος δρόμος σωτηρίας είναι ο συλλογικός αγώνας για την ανατροπή αυτής της πολιτικής που διαλύει τη Δημόσια Εκπαίδευση και τις εργασιακές μας σχέσεις.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη