Thumbnail
Big Brother

Αρ.Πρωτ. 22

Νέα Ιωνία 17/11/2013

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»

Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου – Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης

Μουταλάσκη 64 Ν. Ιωνία

6972008336 

[email protected]

και www.gseferisedu.blogspot.gr

Προς : Τη Διεύθυνση Β΄ Αθήνας.

Τη ΔΟΕ. Τα μέλη του Συλλόγου μας. 

Τον τύπο.                                                                                

O KAINOYΡΙΟΣ BΙG BROTHER ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΛΕΓΕΤΑΙ …  “myschool”.

 

Νέα μεγαλεπίβολα σχέδια κατάστρωσε το υπουργείο παιδείας για τον ασφυκτικό έλεγχο της ζωής στο σχολείο και τη δημιουργία κλίματος εκφοβισμού, προκειμένου αδιαμαρτύρητα να εκτελούν όλοι τις όποιες εντολές του. Η νέα «καινοτομία» λέγεται «myschool», κι είναι ένα νέο πληροφοριακό σύστημα, που ζητά απ΄ το διευθυντή του σχολείου ή την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου να συμπληρώνει σε καθημερινή βάση ένα σωρό λεπτομέρειες για τη ζωή του σχολείου, σε πολύπλοκα πεδία που απαιτούν καλή γνώση της πληροφορικής και επιπλέον ώρες εργασίας, προκειμένου να ανταποκριθεί και να συμπληρώσει τα ερωτήματα. Κι αυτό φυσικά με την προϋπόθεση ότι ο υπολογιστής του σχολείου λειτουργεί, ότι ο υπολογιστής «σηκώνει» ένα τόσο βαρύ πρόγραμμα κι ότι ο διευθυντής ή η προϊσταμένη έχει γνώση χρήσης Υ.Η.  

Ο νέος αυτός «εκσυγχρονισμός», αφήνει αναπάντητα πολλά επιπλέον ερωτήματα, όπως :

·      Τα στοιχεία εργαζομένων και μαθητών που απαιτεί να συμπηρώνονται, αποτελούν προσωπικά δεδομένα. Ποια εγγύηση υπάρχει ότι δε θα «διαρρεύσουν» ή δε θα πουληθούν σε «φίλιες» εταιρείες ; Είναι γνωστό άλλωστε ότι στις μέρες μας οι «τράπεζες πληροφοριών» αποτελούν περιζήτητο εμπόρευμα.

·      Τι τα θέλουν όλα αυτά τα στοιχεία ; Δεν τα έχουν άραγε ; Δεν τους φτάνουν πια τα νούμερα του survey ; Δεν εμπιστεύονται τους διευθυντές ;

·      Πόσες εργατώρες χρειάζονται για να συμπληρωθούν αυτά τα στοιχεία ; Σε ποιον λοιπόν χρεώνουν αυτήν την παραπανίσια εργασία ; Και  μάλιστα τη στιγμή που έχουν αφήσει όλα τα σχολεία χωρίς γραμματειακή υποστήριξη ;

·      Αν π.χ. την 1 του Οκτώβρη δοθεί ο αριθμός των εργαζομένων του σχολείου και ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα, γιατί μετά πρέπει να γράφουν οι συνάδελφοι πάλι τα ίδια πράγματα σε καθημερινή βάση ; Τι μπορεί να αλλάξει σ΄ ένα σχολείο ;

·      Ποιος ξέρει πόσα λεφτά θα φαγωθούν πάλι για να στηθεί αυτή η νέα … «καινοτομία». Όλες άλλωστε οι «καινοτομίες» του υπουργείου τα τελευταία χρόνια, έχουν συνήθως μέσα τους και την πλευρά της «μπίζνας».

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

Όλοι μας έχουμε την εμπειρία του ηλεκτρονικού χαφιέ και τρομοκράτη που λεγεται survey. Tώρα θέλουν ακόμα πιο ασφυκτικό έλεγχο και εκφοβισμό εν όψει και της σχεδιαζόμενης αξιολόγησης. Θέλουν ηλεκτρονική καταγραφή των φακέλων αξιολόγης, των προγραμμάτων, των portfolio, κλπ.

Το πρόβλημα του σχολείου όμως δεν είναι ότι «δεν υπάρχει έλεγχος». Αντίθετα τα σχολεία λειτουργούν χάρη στην ευσυνειδησία των δασκάλων. Και το μάθημα γίνεται μόνο γιατί οι δάσκαλοι δεν αποφάσισαν ακόμα να αρνηθούν το ρόλο του παιδαγωγού και να εκτελούν τυφλά τις εντολές του υπουργείου (να διδάσκεις τα μαθηματικά με το κεφάλι κάτω -π.χ. βιβλία μαθηματικών, «μην κάνεις μάθημα, κάνε ευέλικτη ζώνη και προγράμματα κι ας μη βγει η ύλη της ιστορίας ή της γλώσσας», «μη μαθαίνεις στο παιδί γραμματική και προπαίδεια, κλπ).

Αυτό που επιδιώκουν, είναι να ελέγχουν και να εκβιάζουν την καλύτερη εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Της πολιτικής που στοιβάζει τα παιδιά μεσα σε σχολεία – παιδοφυλακήρια μακριά απ΄ τη γνώση, με εκπαιδευτικούς περιφερόμενους σκλάβους χωρίς δικαιώματα. Το πρόβλημα του σχολείου λοιπόν είναι ακριβώς η δική τους πολιτική. Η πολιτική της ΕΕ και του Νέου Σχολείου. Η πολιτική της υποχρηματοδότησης των σχολείων, που δεν έχουν ούτε πετρέλαιο, ούτε χαρτί, ούτε αναλώσιμα. Η πολιτική «λειτουργήστε το σχολείο όπως μπορείτε, χωρίς δασκάλους και ειδικότητες».

 

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Γ. Σεφέρης» καταγγέλει αυτή τη μεθόδευση και καλεί το Υπουργείο να την πάρει πίσω. Το … ourschool καμιά σχέση δεν έχει μ΄ ό,τι επιδιώκει το myschool τους.

 

Αυτό το θέμα θα το αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί.

Καλούμε σε συσκέψεις, για το πώς θα οργανώσουμε την αντίστασή μας στο θέμα αυτό, αλλά και γενικότερα στην αξιολόγηση,

Α) Τις Νηπιαγωγούς (που ήδη έχουν κανονίσει από μόνες τους) :

-          Τρίτη 19/11 – Νηπιαγωγεία Ηρακλείου – 6,30 μ.μ.στα 8ο – 10ο Νηπιαγωγεία Ν. Ηρακλείου (2102774448, 2102717780, Υμηττού και Πεντέλης, Ηράκλειο).

-          Τετάρτη 20/11 – Νηπιαγωγεία Ν. Ιωνίας – 6,30 μ.μ. στο 1ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας (2102798846, Γρηγορίου Ε΄και Ικαρίας, Νέα Ιωνία)  

-          Παρασκευή 22/11 – Νηπιαγωγεία Μεταμόρφωσης – Λυκόβρυσης - 6,30 μ.μ. στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης (2102850288, Φιλίππου 7, Μεταμόρφωση)

Β) Τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων, σε ημερομηνία που θα καθορίσουμε σε συνεννόηση μαζί τους.

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΝΙΝΕΤΤΑ ΑΛΤΑΝΗ                                      ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε