Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Κεντρικής και Νότιας Χαλκιδικής

ΘΕΜΑ: Κινητοποιήσεις ακύρωσης σεμιναρίων αυτοαξιολόγησης

Κήρυξη 3ωρων στάσεων εργασίας την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, μέλη του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος,

την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013 πρόκειται να πραγματοποιηθεί ‘’Παιδαγωγική Σύσκεψη για την Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου’’ για τους Δ/ντές Σχολικών Μονάδων της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαλκιδικής στο Δημοτικό Σχολείο Ν.Ποτίδαιας.

Ο Σύλλογός μας εξέφρασε με σαφήνεια τη βούλησή του, να ακυρώσει στην πράξη κάθε προσπάθεια επιβολής του αυταρχικού μοντέλου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, που στοχοποιεί τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ και τους ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ της. Το Δ.Σ. ομόφωνα εξέφρασε την πλήρη, σαφή και αδιαπραγμάτευτη τήρηση των αποφάσεων του συνδικάτου να υπερασπιστεί το ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, αντιδρώντας σθεναρά και αποφασιστικά σε κάθε προσπάθεια επιβολής της κυβερνητικής υπονόμευσης.

Εφαρμόζοντας την από 26 Νοεμβρίου 2013 απόφαση της Δ.Ο.Ε. (Αρ.Πρωτ.:437) για συνδικαλιστική κάλυψη με κήρυξη τρίωρων στάσεων εργασίας σε κάθε απόπειρα πραγμάτωσης αντίστοιχων σεμιναρίων σε οποιοδήποτε σύλλογο της Ελλάδος, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, ΟΜΟΦΩΝΑ στο έκτακτο Δ.Σ. της 27ης Νοεμβρίου 2013, αποφάσισε την κήρυξη, επιπρόσθετα της Δ.Ο.Ε. για την ίδια ημέρα Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013, τρίωρης στάσης εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ.1 του Ν.1264/82), καλύπτοντας πλήρως το εργασιακό ωράριο των συναδέλφων (3ωρη στάση Δ.Ο.Ε. + 3ωρη στάση του Συλλόγου μας), ώστε απρόσκοπτα να εκφρασθεί η αντίδρασή μας στην προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας.

Ταγμένοι στον παιδευτικό μας ρόλο, κατά το Συνταγματικό μας όρκο, προασπιζόμαστε το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που ΜΟΡΦΩΝΕΙ, ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ, ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ, ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΕΙ. Καμία ΕΚΠΤΩΣΗ στον ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ των σχολείων μας δεν θα γίνει ΑΝΕΚΤΗ. Στη λαίλαπα των οικονομικών επιλογών τα τελευταία 4 χρόνια βρεθήκαμε στο επίκεντρο της επιθετικής κυβερνητικής πολιτικής. Σήμερα, ο αγώνας που ξεκινά, όμως, αφορά το μέλλον της ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, αφορά το ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ. Σε αυτό τον αγώνα ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΥΣΙΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ. Διευθυντές και απλοί δάσκαλοι ΕΝΙΑΙΑ και ΔΥΝΑΜΙΚΑ κερδίζουμε την πρώτη μάχη ενάντια στην κυβερνητική εκπαιδευτική πολιτική. 

Συναδέλφισσα, Συνάδελφε, η κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας της Δ.Ο.Ε. και ακολούθως η κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας του Συλλόγου μας παρέχει τη ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗ Ν.ΠΟΤΙΔΑΙΑ, ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.

Δίνουμε το ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ στο πρώτο σεμινάριο. Δηλώνουμε την ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ σε κάθε επόμενη αντίστοιχη προσπάθεια. 

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κεντρικής & Νότιας Χαλκιδικής

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

VOUCHER Green Skills 400 ευρώ: Ξεκινήστε ΑΜΕΣΑ εδω

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 7/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιόνιο πανεπιστημιο.jpg
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Μετονομασίες Τμημάτων και συμπράξεις για αντιμετώπιση των κενών θέσεων λόγω ΕΒΕ
Το  Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Μουσειολογίας , θα μετατραπεί σε τμήμα «Επιστήμης της Πληροφορίας»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο: Μετονομασίες Τμημάτων και συμπράξεις για αντιμετώπιση των κενών θέσεων λόγω ΕΒΕ
αναπληρωτές
Αναπληρωτές: Να σταματήσει ο εμπαιγμός, δεν είναι απλά νούμερα σε έναν πίνακα
«Δε γίνεται μέσα σε λιγότερο από δέκα μέρες να πρέπει να βρεθούν σε όποιο σημείο της χώρας προσληφθούν και να εξασφαλίσουν τις κατάλληλες συνθήκες...
Αναπληρωτές: Να σταματήσει ο εμπαιγμός, δεν είναι απλά νούμερα σε έναν πίνακα