Thumbnail
Των αιρετών Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Καρακώστα

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ για τη 1η πράξη του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,

Η 1η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας για το ημερολογιακό έτος 2014 πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10-1-2014. Παρούσα, από την πλευρά της Εκπαιδευτικής Δράσης, ήταν το αιρετό τακτικό μέλος, Αμπατζή Γεωργία.

θέματα ημερήσιας διάταξης

1.Διαθέσεις υπεραρίθμων εκπαιδευτικών για κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014

2.Διαθέσεις εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες  για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σε λειτουργικά κενά σχολικών μονάδων Δ.Ε. Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014.

3.Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών από διάθεση ΠΥΣΔΕ σε λειτουργικά κενά Δ.Ε.  Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014.

4.Προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων εκπαιδευτικών και αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ εκπ/κών σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. Καρδίτσας για το διδακτικό έτος 2013-2014.

Ύστερα από συνταξιοδότηση έξι (6) συναδέλφων (ένας μαθηματικός, ένας φιλόλογος, δύο γεωλόγοι ,ένας φυσικός και ένας αγγλικής), μια δίμηνη απόσπαση συναδέλφου ΠΕ04.01 (Φυσικών) με απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας και μια άδεια επαπειλούμενης κύησης συναδέλφου Πληροφορικής, προέκυψαν λειτουργικά κενά. Για την κάλυψή τους διαφώνησα με την πλειοψηφία των υπόλοιπων μελών στις παρακάτω περιπτώσεις:

            Α) κάλυψη λειτουργικού κενού συναδέλφου ΠΕ04.05 (Γεωλόγων) ύστερα από συνταξιοδότηση. Η εισήγηση του Προέδρου ήταν το κενό να καλυφθεί εξ’ ολοκλήρου από αποσπασμένο συνάδελφο ΠΕ04.02 (Χημικών), ο οποίος, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, πρέπει να τοποθετηθεί τελευταίος. Η εισήγηση του Προέδρου ταυτίστηκε (για πρώτη φορά) με τη θέση της Εκπαιδευτικής Δράσης να εξετάζεται ο κλάδος ΠΕ04 ενιαία στα Γυμνάσια και κατά ειδικότητα στα Λύκεια (να σημειώσουμε πως η θέση μας αυτή καταγράφτηκε στα πρακτικά της 16ης συνεδρίασης και απορρίφθηκε τότε με 4-1). Σε όλες τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών μέχρι σήμερα λαμβάνονταν υπόψη ο κανόνας: Ώρες_β’_ανάθεσης<=10. Τώρα γιατί καταστρατηγούν τον κανόνα που οι ίδιοι επέλεξαν να εφαρμόσουν; Ζήτησα να γίνει εκ νέου κατανομή ωρών και να δοθεί το κενό σε συναδέλφους που προηγούνται, ζητούσαν με δήλωσή τους το συγκεκριμένο σχολείο από την αρχή του σχολικού έτους και που αυτή τη στιγμή μετακινούνται σε τρία (3) σχολεία για να καλύψουν το υποχρεωτικό τους ωράριο. Το αίτημά μου δεν έγινε αποδεκτό και μειοψήφησα με 3-2. Ο Πρόεδρος, το ένα από τα δύο μέλη της διοίκησης και ο αιρετός της ΔΑΚΕ  (πάντα πιστός στις δεσμεύσεις του προς τη διοίκηση) καταψήφισαν το αίτημα και τελικά αποφάσισαν να τοποθετηθεί εξ’ ολοκλήρου στο κενό ο συνάδελφος Χημικός, με όλο το ωράριο σε β’ ανάθεση. Ύστερα από προφορική ένσταση συναδέλφου έγινε ανακοινοποίηση της πράξης και το κενό  μοιράστηκε ως εξής: 16 ώρες στο συνάδελφο Χημικό και 4 ώρες σε συνάδελφο Μαθηματικό.

            Β) κάλυψη λειτουργικού κενού συναδέλφου ΠΕ06 (Αγγλικής) ύστερα από συνταξιοδότηση. Εξετάστηκε αίτημα υπεράριθμης συναδέλφου (που προηγείται  στην κάλυψη ωραρίου) να καλύψει το λειτουργικό κενό, ώστε και η ίδια να μη μετακινείται σε τρεις σχολικές μονάδες, αλλά και το σχολείο να καλυφθεί από εκπαιδευτικό πλήρους ωραρίου. Έκανα δεκτό το αίτημα της συναδέλφου και μειοψήφησα με 3-2 (όπως παραπάνω). Η λύση που τελικά δόθηκε από τα υπόλοιπα (3) μέλη (μεταξύ των οποίων και ο αιρετός της ΔΑΚΕ) ήταν το κενό να καλυφθεί από τρεις (!) συναδέλφους Αγγλικής, επικαλούμενοι τα «συμφέροντα» των μαθητών!!! Σύμφωνα με τη «λογική» τους, είναι απαράδεκτο κάποιοι εκπαιδευτικοί να «αφήνουν» τους μαθητές τους στα μέσα της χρονιάς.  Γιατί, τότε, δεν εφαρμόζουν το ίδιο σε όλους;;; Η μετακίνηση κάποιων άλλων συναδέλφων δεν ενοχλεί την εκπαιδευτική διαδικασία;;; Το μοντέλο του εκπαιδευτικού – «λάστιχο» είναι προτιμότερο; προασπίζει καλύτερα τα συμφέροντα των μαθητών; δημιουργεί ιδανικές εκπαιδευτικές συνθήκες;  Η κάλυψη κενών με «ρετάλια» ωρών που «περισσεύουν» από κάποιους εκπαιδευτικούς, είναι προτιμότερη λύση για τις σχολικές μονάδες;  Όλο αυτό παραπέμπει στην ίδια «δικαιολογία» του Υπουργείου Παιδείας που με το σύνθημα «Πρώτα ο μαθητής», προέβη τον περασμένο Μάη στην προληπτική μας επιστράτευση, ακριβώς για να «προστατεύσει» τα συμφέροντα των μαθητών.

            Γ) εξετάστηκαν αιτήματα δύο συναδέλφων Γερμανικής, που ζητούσαν να καλύψουν προκύπτοντα κενά από αποσπασθέντες, προκειμένου να μην μετακινούνται σε τρία σχολεία. Έκανα δεκτά το αιτήματα των συναδέλφων, τα οποία απορρίφθηκαν με 3-2 (όπως στις προηγούμενες περιπτώσεις)

5. Αιτήσεις  για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή εκπ/κών Δ.Ε. Καρδίτσας. Εξετάστηκαν τέσσερις (4)  αιτήσεις συναδέλφων, οι οποίες εγκρίθηκαν ομόφωνα.

6. Γνωμοδότηση για τη συνάφεια Μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών εκ/κών Δ.Ε. Καρδίτσας με το αντικείμενο απασχόλησής τους. Εξετάστηκε μία (1) βεβαίωση Μεταπτυχιακού τίτλου. Αποφασίστηκε ομόφωνα να ζητηθεί αναλυτική κατάσταση μαθημάτων που έχει διδαχθεί η συνάδελφος στο μεταπτυχιακό της, διότι από τον τίτλο του μεταπτυχιακού δεν μπορούσε το Υπηρεσιακό Συμβούλιο να γνωμοδοτήσει για τη συνάφεια.

7.Διαθέσεις-ανακλήσεις διαθέσεων εκπαιδευτικών στο ΕΚΦΕ Καρδίτσας. Ανακλήθηκε η διάθεση συναδέλφου ΠΕ12.10 από το ΕΚΦΕ Καρδίτσας, προκειμένου να καλυφθεί κενό Φυσικού που αποσπάστηκε σε γειτονικό νομό με απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας (εδώ τα συμφέροντα των μαθητών δε θίγονται;;;)

Με εκτίμηση και συναδελφικούς χαιρετισμούς,


Χρήστος Καρακώστας

Αιρετό αναπληρωματικό μέλος ΠΥΣΔΕ

Τηλ: 6944473002

ηλ.δ/νση: ([email protected])

Γεωργία Αμπατζή

Αιρετό τακτικό μέλος ΠΥΣΔΕ

 Τηλ: 6945997748

ηλ.δ/νση: ([email protected])

Εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelliniesb
Πανελλήνιες 2025: Τι ισχύει για την προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρίες - Η εγκύκλιος
Προθεσμία κατάθεσης δικαιολογητικών από τις 29 Νοεμβρίου 2024 έως και τις 20 Δεκεμβρίου 2024
Πανελλήνιες 2025: Τι ισχύει για την προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρίες - Η εγκύκλιος
sleep.jpg
Τι δείχνει για την υγεία μας ο τρόπος που κοιμόμαστε
O τρόπος και η συχνότητα εναλλαγής μεταξύ φαινότυπων ύπνου σε ένα άτομο μπορεί να προσφέρει από δύο έως δέκα φορές περισσότερες πληροφορίες σχετικά...
Τι δείχνει για την υγεία μας ο τρόπος που κοιμόμαστε
astunomikos.jpg
Αστυνομικός της Βουλής συνελήφθη για ενδοοικογενειακή βία- Κατηγορείται για βιασμό των 4 παιδιών του
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος στη συνέχεια απείλησε με αυτοκτονία, και μεταφέρθηκε στο στρατιωτικό ψυχιατρείο.
Αστυνομικός της Βουλής συνελήφθη για ενδοοικογενειακή βία- Κατηγορείται για βιασμό των 4 παιδιών του