pierrakakis
«Μετά την ουσιαστική απώλεια των οργανικών θέσεων, υπολογίζοντας τις προσθαφαιρέσεις των τελευταίων ετών από το 2020 έως σήμερα, είναι απορίας άξιο πώς θα συνεχίσει να υλοποιείται η αναβάθμιση» - Η επιστολή διαμαρτυρίας της ΠΕΚΑΔΕ

Για την κατανομή των οργανικών θέσεων ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας από το 202 μέχρι και το 2023 έστειλε επιστολή, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, στον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη και στις υφυπουργούς Ζέττα Μακρή και Ιωάννα Λυτρίβη, αλλά και στον γ.γ. Ιωάννη Κατσαρό ή Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΔΕ).

Η ΠΕΚΑΔΕ εκφράζει την έντονη ανησυχία της και τον προβληματισμό της για τις αρνητικές επιπτώσεις της ανεξήγητης μείωσης των θέσεων στην δημόσια ξενόγλωσση εκπαίδευση και ειδικότερα στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας.

«Μετά την ουσιαστική απώλεια των οργανικών θέσεων, υπολογίζοντας τις προσθαφαιρέσεις των τελευταίων ετών από το 2020 έως σήμερα, είναι απορίας άξιο πώς θα συνεχίσει να υλοποιείται η αναβάθμιση» τονίζει.

«Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας αμέσως μετά την περίοδο του κορονοϊού να συναντήσουμε την ηγεσία του Υπουργείου, δεν μας έχει δεχθεί κανείς για να μπορέσουμε να εκφράσουμε τις θέσεις και τις απόψεις μας, ευελπιστούμε ότι θα επανεξεταστεί και θα γίνει δεκτό το αίτημά μας για συνάντηση μαζί σας» αναφέρει στην επιστολή της.

Η επιστολή διαμαρτυρίας της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΔΕ)

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής Δημόσιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.), έχοντας μελετήσει προσεκτικά την κατανομή των οργανικών θέσεων ΠΕ06-Αγγλικής Φιλολογίας από το 2020 μέχρι και το 2023, καθώς και την πρόσφατη σύσταση οργανικών θέσεων της ως άνω ειδικότητας στην Α΄/θμια Εκπαίδευση με ταυτόχρονη κατάργηση τεράστιου αριθμού οργανικών στην Β΄/θμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με το άρθρο 85 του ν. 5120/2024 (Α΄ 105), επιθυμεί να εκφράσει την έντονη ανησυχία της και τον προβληματισμό της, μεταφέροντας και την αντίστοιχη αγωνία και την αγανάκτηση των συναδέλφων μας, αναπληρωτών ή/και αδιόριστων εκπαιδευτικών ΠΕ06, σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις της ανεξήγητης μείωσης των θέσεων στην δημόσια ξενόγλωσση εκπαίδευση και ειδικότερα στο μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας, καθώς και τις συνεπακόλουθες συνέπειες τόσο στη μόρφωση, όσο και στην εκπαίδευση και κατάρτιση των μαθητών/-τριών.

Η μείωση αυτή σε συνδυασμό με την διατήρηση της διαδικασίας πρόσληψης Αναπληρωτών ΠΕ06 μέσω Προγραμμάτων ΕΣΠΑ στο νηπιαγωγείο αντί διορισμού του απαραίτητου διδακτικού προσωπικού ως μονίμων εκπαιδευτικών ΠΕ06, βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τις πρόσφατες αποφάσεις του Υπουργείου κατά τα τελευταία χρόνια, καθώς και τις προσδοκίες της εκπαιδευτικής κοινότητας και της ελληνικής κοινωνίας για ουσιαστική, ποιοτική και ποσοτική, αναβάθμιση της διδασκαλίας και εκμάθησης των Αγγλικών.

Η Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. ανέκαθεν αντιμετώπιζε το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας συνεκτικά. Συνεπώς, έχουμε προτείνει ένα ενιαίο, συνεχές πρόγραμμα σπουδών ούτως ώστε να αποκομίζουν οι μαθητές τα πολλαπλά οφέλη από τη διδασκαλία του μαθήματος, τα οποία έχουμε αναλύσει διεξοδικά σε πάμπολλα προηγούμενα σχετικά υπομνήματα που έχουμε καταθέσει κατόπιν συναντήσεων στο Υπουργείο, στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στο Ι.Ε.Π. και στην Ο.Λ.Μ.Ε., μαζί με τις προτάσεις μας για την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση και ενίσχυση του μαθήματος, με αποτέλεσμα αυτά να έχουν επιτευχθεί σε μεγάλο βαθμό από το νηπιαγωγείο έως και το λύκειο, συμπεριλαμβανομένων τόσο του ΓΕΛ όσο και του ΕΠΑΛ.

Μετά την ουσιαστική απώλεια των οργανικών θέσεων, υπολογίζοντας τις προσθαφαιρέσεις των τελευταίων ετών από το 2020 έως σήμερα, είναι απορίας άξιο πώς θα συνεχίσει να υλοποιείται η αναβάθμιση, όπως την περιγράψαμε. Επειδή, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μας αμέσως μετά την περίοδο του κορονοϊού να συναντήσουμε την ηγεσία του Υπουργείου, δεν μας έχει δεχθεί κανείς για να μπορέσουμε να εκφράσουμε τις θέσεις και τις απόψεις μας, ευελπιστούμε ότι θα επανεξεταστεί και θα γίνει δεκτό το αίτημά μας για συνάντηση μαζί σας.

Συμπερασματικά, η Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. υποστηρίζει ότι η ελληνική πολιτεία, μέσα από τη δημόσια εκπαίδευση, οφείλει να παρέχει σε όλους και όλες ανεξαιρέτως τους μαθητές και τις μαθήτριες τη δυνατότητα εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας σε υψηλό επίπεδο, με το αναγκαίο ανθρώπινο δυναμικό και τους απαραίτητους πόρους, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις σύγχρονες ανάγκες και  προκλήσεις. 

Με εκτίμηση,

Το  Δ.Σ. της Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς λέγεται ο κουλ στα ελληνικά;

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Αυτισμός: Πόσο κινδυνεύουν τα μικρότερα αδέλφια των παιδιών στο φάσμα να εμφανίσουν τη διαταραχή
Η οικογένεια, το φύλο του πρώτου παιδιού που διαγνώστηκε με αυτισμό, αλλά και πολλοί ακόμη παράγοντες φαίνεται πως παίζουν καθοριστικό ρόλο στην...
Αυτισμός: Πόσο κινδυνεύουν τα μικρότερα αδέλφια των παιδιών στο φάσμα να εμφανίσουν τη διαταραχή
Πανάδες και φακίδες
Καφέ κηλίδες: Πώς ξεχωρίζουμε τις πανάδες της ηλικίας από τις πανάδες του ήλιου
Το να ξέρουμε να ξεχωρίζουμε τις κηλίδες από τον ήλιο από τις κηλίδες της ηλικίας μπορεί να μας βοηθήσει να αποφασίσουμε πότε πρέπει να ζητήσουμε τη...
Καφέ κηλίδες: Πώς ξεχωρίζουμε τις πανάδες της ηλικίας από τις πανάδες του ήλιου