Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Ο Περικλής"

Καταγγελία στη  Σχολική σύμβουλο της 22ης Περιφέρειας Δρα Δ. Καυκά

Στάση εργασίας την Τρίτη 4-3-2013, 8 π.μ.- 1μ.μ. και παράσταση – συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο 14ο Δημ. Σχολείο Χαλανδρίου, ώρα 8.45 π.μ.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Η Δρ. Δ. Καυκά,  Σχολική Σύμβουλος της 22ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής έστειλε στα Δημοτικά σχολεία της Περιφέρειάς της τα ακόλουθα έγγραφα:

1.Έγγραφο με αρ. πρωτ.42/18-2-2014 με θέμα «Υλικό της Α.Ε.Ε. »  στο οποίο αναφέρει :

« Με το παρόν έγγραφο, επισυνάπτονται, προς διευκόλυνσή σας, αρχεία σχετικά με την Α.Ε.Ε.,  τα οποία επεξηγούν  σε βήματα –φάσεις όλη τη διαδικασία.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες, σύμφωνα με την  Υπ. Απόφαση,  ΦΕΚ 614, τ. β΄/15-3-2013, Αριθμ. 30972/Γ1 και   της Εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  με αριθ. πρωτ. 1900089/Γ1/10. 12. 2013. »

2. .Έγγραφο με αρ. πρωτ.44/27-2-2014 με θέμα «Επισκέψεις στις σχολικές μονάδες-συναντήσεις συνεργασίας» στο οποίο παραπέμποντας μεταξύ άλλων σχετικών στο με αρ. πρωτ.1900089/Γ1/10. 12. 2013, έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας «Εφαρμογή του θεσμού της    Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014-Διαδικασίες» αναφέρει :

« Στο πλαίσιο της υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου και της επιστημονικής-παιδαγωγικής καθοδήγησης, σας γνωστοποιούμε το πρόγραμμα  επισκέψεων της Σχολικής Συμβούλου στις σχολικές μονάδες της 22ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής, το οποίο θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το πρόγραμμα που ακολουθεί στον πίνακα που επισυνάπτεται.

Οι συγκεκριμένες επισκέψεις αφορούν σε συνεργασίες με τους Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων της 22ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Εργου και ειδικότερα στον άξονα  της υλοποίησης  και της αποτίμησής του. »

Ταυτόχρονα, σε κοινή συνάντηση των  Δ.Σ. των  συλλόγων « Ο Περικλής » και Αμαρουσίου με τους Σχολικούς Συμβούλους στην οποία συμμετείχε αλλά και σε παιδαγωγική συνάντηση με τους Δ/ντές των Σχολείων αρμοδιότητάς της, έδειξε τις προθέσεις της, δηλώνοντας ότι η αξιολόγηση πρέπει να ξεκινήσει. Φυσικά, η συγκεκριμένη σχολική σύμβουλος που είναι λαλίστατη στην υπεράσπιση της

αξιολόγησης και της αυτοαξιολόγησης, εκώφευσε απέναντι στην ηχηρή πραγματικότητα των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό που αντιμετωπίζουν τα σχολεία της  και όταν δε λειτουργούσαν τα ολοήμερα τμήματά τους παρέμεινε αδρανής  όταν το υπουργείο προσέλαβε αναπληρωτές ΕΣΠΑ θεωρώντας το ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο  μη σταθερή δομή, δεν είπε κουβέντα για τα μεγάλα προβλήματα στη χρηματοδότησή τους. Γενικώς παρέμεινε και παραμένει αδρανής όταν ο υπεύθυνος είναι το κράτος! Η αξιολόγηση δεν αφορά προφανώς τα ζητήματα αυτά, κατά την εκτίμησή της! Άλλωστε, η αποφασιστικότητα και η επίδειξη ισχύος  προορίζονται προς τη βάση, δηλαδή την/τον εκπαιδευτικό που  θέλει να φοβίσει και να υποτάξει!

Είναι φανερό πως η Σχολική Σύμβουλος, χλευάζει την καθολική αντίδραση των συναδέλφων και των εκπαιδευτικών συλλόγων, τις εκατοντάδες υπογραφές ενάντια στην αξιολόγηση- αυτοαξιολόγηση από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της τάξης σε όλες τις περιοχές που καλύπτει η περιφέρειά της- αλλά και τις χιλιάδες σε όλη τη χώρα από όλο τον κλάδο, καθώς και τις ακυρώσεις όλων των σχετικών σεμιναρίων. Ασχολούμενη με την προσωπική της επίπλευση την ώρα που ο κλάδος βρίσκεται υπό διωγμό, πέρασε στην απέναντι όχθη: Αναλαμβάνει σήμερα, την προώθηση  των σχεδίων του επαγγελματικού μας αφανισμού, το ρόλο του πολιορκητικού κριού της αξιολόγησης στέλνοντας εντολές για υλοποίηση της αυτοαξιολόγησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ψάχνοντας-πιέζοντας για πρόθυμες σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς, για ανθρώπους που θα συναινέσουν αγνοώντας τις συλλογικές θέσεις, τις συλλογικές δεσμεύσεις, τις συλλογικές αποφάσεις.

    Δηλώνουμε ότι στη βάση των συλλογικών μας αποφάσεων αλλά και των ενυπόγραφων δεσμεύσεων και αντιδράσεων των συναδέλφων, δεν υπάρχει κανένα έρεισμα στα σχολεία του Συλλόγου μας για την προώθηση της αυτοαξιολόγησης, που ανοίγει το δρόμο για τη γενικευμένη αξιολόγηση, την κατηγοριοποίηση και το κλείσιμο σχολείων-νηπιαγωγείων και για μετακινήσεις, ομηρία και απολύσεις εκπαιδευτικών. Όποιος κλείνει τα μάτια στην καθολική αντίσταση και αντίδραση των εκπαιδευτικών  απέναντι σε αυτά τα σχέδια, είναι το λιγότερο συνένοχος!

    Καταγγέλλουμε τη Σχολική Σύμβουλο Δρα Δ. Καυκά γι αυτή της τη στάση, που είναι άκρως αντισυναδελφική και εχθρική απέναντι στο εκπαιδευτικό κίνημα. Οι εκπαιδευτικοί δε θα υποταχτούν για να σώσει τη δουλειά της η Δρ. Δ. Καυκά και να μετατραπούν οι ίδιες/οι σε αυτόχειρες.

    Είμαστε αποφασισμένοι να μπλοκάρουμε και να ακυρώσουμε κάθε απόπειρα εφαρμογής των διαδικασιών της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης γιατί κρίνεται το μέλλον της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και της θέσης του εκπαιδευτικού σ’ αυτή. Κρίνεται η δουλειά μας, κρίνεται αν το σχολείο θα μετατραπεί σε κάτεργο ανταγωνισμού και εκδουλεύσεων στην κάθε εξουσία, αν θα υπονομευθεί το παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό μας καθήκον απέναντι στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών της λαϊκής οικογένειας

    Καλούμε όλους τους/τις συναδέλφους/σες  να μην επιτρέψουν στη Σχολική Σύμβουλο να αξιοποιεί τις επισκέψεις της στα Δημοτικά Σχολεία για να εκφοβίσει και να ασκήσει  πιέσεις για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης. Τους καλούμε επίσης να ενημερώνουν το σύλλογο για κάθε επίσκεψη, όποιος και αν είναι ο λόγος ή το πρόσχημα που η Σχολική Σύμβουλος επικαλείται.

Η συλλογική μας δέσμευση είναι μια και αποδεικνύεται από:

α) το ποσοστό του 85,4% των συναδέλφων μελών του συλλόγου μας, που έχουν  υπογράψει ενάντια στην αυτοαξιολόγηση, παρά το κλίμα φόβου και τρομοκρατίας που επιχειρείται να εγκατασταθεί και

β) το 91% των σχολικών μονάδων του συλλόγου μας όπου η συντριπτική πλειοψηφία των μελών των Συλλόγων Διδασκόντων έχουν υπογράψει κατά της επιχειρούμενης αυτοαξιολόγησης-αξιολόγησης.

Το Δ.Σ. του συλλόγου μας:

1.Καλεί τη σχολική σύμβουλο Δρα Δ. Καυκά να αποσύρει τα ηλεκτρονικά της διαπιστευτήρια απέναντι στην εξουσία που ετοιμάζεται να εξαπολύσει διωγμό απέναντι στη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς και να ανακαλέσει:

α. Το έγγραφό της με αρ. πρωτ.42/18-2-2014 με θέμα «Υλικό της Α.Ε.Ε. » προς του Δ/ντές των σχολικών μονάδων της παιδαγωγικής της ευθύνης, με το οποίο τους καλεί και εμμέσως πλην σαφώς πιέζει να δρομολογήσουν την εφαρμογή της  ΑΕΕ στις σχολικές τους μονάδες.

β. Το έγγραφό της με αρ. πρωτ.44/27-2-2014 με θέμα «Επισκέψεις στις σχολικές μονάδες-συναντήσεις συνεργασίας» ως προς την αναφορά του στη συγκεκριμένη σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με αρ. πρωτ.1900089/Γ1/10. 12. 2013 και θέμα  «Εφαρμογή του θεσμού της  Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014-Διαδικασίες», με το οποίο δηλώνει την πρόθεσή της να συμπεριλάβει την εφαρμογή της ΑΕΕ στα θέματα των « επισκέψεών της στις σχολικές μονάδες » και επομένως των επαφών της με τους εκπαιδευτικούς της παιδαγωγικής της ευθύνης αλλά και των « συναντήσεων συνεργασίας » με τους Διευθυντές.

Στην αντίθετη περίπτωση είναι φανερό ότι η ίδια θέτει τον εαυτό της εκτός συλλόγου και δηλώνουμε απερίφραστα ότι θα εφαρμόσουμε την απόφαση της Γ.Σ. του συλλόγου μας, σύμφωνα με την οποία, όποιο Στέλεχος  Εκπαίδευσης αναλαμβάνει οποιονδήποτε ρόλο στην εφαρμογή της αξιολόγησης δεν έχει θέση στο συνδικαλιστικό κίνημα. Διαγράφεται από το Σύλλογο.

2. Ενεργοποιώντας τις αποφάσεις της ΔΟΕ και της Γ.Σ. του συλλόγου μας, κηρύσσει στάσεις εργασίας και καλύπτει συνδικαλιστικά τους Διευθυντές/ντριες και τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων για τη μη συμμετοχή τους στις « Επισκέψεις- συναντήσεις συνεργασίας » της Σχολικής Συμβούλου σύμφωνα με το πρόγραμμα που ακολουθεί στον πίνακα που επισυνάπτεται.

Πρώτη  ημέρα στάσης εργασίας ορίζει  την Τρίτη 4-3-2014, 8.00 π.μ.-1μ.μ. και καλεί τους συναδέλφους σε παράσταση διαμαρτυρίας στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου, ώρα 8.45 π.μ.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΚΑΝΕΝΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΙΣ «ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ»

ΕΞΩ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Β΄ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ Γ΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ 
ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ/ΝΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ 22ης 
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΩΡΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

Τρίτη 4-3-14

09:00-11:00

 

14Ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

 

Τρίτη 4-3-14

11:00-13:00

1ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

Τετάρτη 5-3-14

09:00-11:00

 

12ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

 

Τετάρτη 5-3-14

11:00-13:00

16ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

Παρασκευή 7-3-14

09:00-11:00

 

13ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

Παρασκευή 7-3-14

11:00-13:00

5ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

Δευτέρα 10-3-14

09:00-11:00

 

7ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου &

 

Δευτέρα 10-3-14

11:00-13:00

10ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

Τρίτη 11-3-14

09:00-11:00

 

 3ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

 

Τρίτη 11-3-14

11:00-13:00

6ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

Τετάρτη 12-3-14

09:00- 11:00

 

2ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

Τετάρτη 12-3-14

11:00-13:00

9ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου

 

Παρασκευή 14-3-14

09:00- 11:00

 

Ιδιωτικό Σχολείο ‘’Ελληνοελβετική Σχολή΄΄

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου

Η Πρόεδρος                                                               Η Γεν. Γραμματέας                              

Ηλέκτρα Μήτσουρα                                             Άννα Μάγια Σταυροπούλου


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/KΩΝ Π.Ε.

«Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ»

Γιαβάση 7 -15242

Αγία Παρασκευή

Τηλ-Fax: 2106399318

http://www.syllogosperiklis.gr

[email protected] 

Αγ. Παρασκευή, 27  Φεβρουαρίου 2014

Αρ. Πρωτ.:52

Προς: 

Τους συναδέλφους μέλη του συλλόγου  μας, 

Σχολικούς Συμβούλους, Δ/νση Π.Ε. Β Άθήνας, 

Αιρετούς ΠΥΣΠΕ Β΄Άθήνας, ΔΟΕ, Ενώσεις Συλλόγων Γονέων 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα