Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "Αλ. Δελμούζος"

Το θολό καθεστώς μέσα στο οποίο εκτελούνται οι σχολικές μεταφορές σε αρκετά  σχολεία της περιοχής μας βάζει σε κίνδυνο τους μαθητές και αφήνει έκθετους τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων

            Στο ίδιο έργο θεατές για άλλη μια σχολική χρονιά στο θέμα των σχολικών μεταφορών. Ζούγκλα επικρατεί και εφέτος στις μεταφορές των μαθητών αφού οι λεωφορειούχοι έχουν επιβάλλει τους δικούς τους όρους και κανόνες με γνώμονα πάντα τα συμφέροντά τους, σε βάρος της ασφάλειας των μαθητών και της ομαλής λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Το παράδοξο σε όλη αυτή την ιστορία είναι ότι τα αρμόδια τμήματα της Περιφέρειας Αττικής γνωρίζουν τις παρατυπίες και παρανομίες, όπως προέκυψε και από τηλεφωνική επικοινωνία μας μαζί τους,  αλλά κάνουν πως δεν βλέπουν, δηλώνουν αδυναμία  και σιωπούν.

Συγκεκριμένα :

  • Σε αρκετά σχολεία εκτελούνται δρομολόγια χωρίς οι λεωφορειούχοι να έχουν υπογράψει τις συμβάσεις τους!!! Ο κύριος λόγος τη μη υπογραφής της σύμβασης είναι για να μην καταβάλουν τη χρηματική εγγύηση που απαιτείται σύμφωνα με το νόμο και για να μην είναι δυνατός  ο έλεγχος των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτήν. Το κυριότερο είναι ότι χωρίς την ύπαρξη σύμβασης δεν είναι δυνατή η επιβολή προστίμων που προβλέπονται από το νόμο. Πώς όμως η περιφέρεια Αττικής τους επιτρέπει να εκτελούν τα δρομολόγια χωρίς σύμβαση και πώς θα τους καταβάλλει τα οφειλόμενα από την αρχή της χρονιάς αφού δεν έχουν υπογράψει ακόμη. Θα τους δώσει το δικαίωμα να υπογράψουν ετεροχρονισμένα;
  •  Την απουσία σύμβασης την εκμεταλλεύονται κατά τον καλύτερο τρόπο η λεωφορειούχοι αφού δεν είναι δυνατός ο έλεγχος από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων για την τήρηση των όρων της. Αξιοσημείωτο είναι πως στα σχολεία δεν έχουν φτάσει οι συμβάσεις, ούτε καν αυτές που έχουν υπογραφεί, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν οι Διευθυντές την εταιρία,  τον αριθμό του οχήματος, τα στοιχεία του οδηγού κτλ. Δηλαδή κάθε μέρα τα παιδιά μπαίνουν σε ένα όχημα που δεν ξέρουμε σε ποιον ανήκει , ποια είναι η κατάσταση του, ποιος το οδηγεί κτλ.
  • Είναι καθημερινό το φαινόμενο  δύο ή τρία δρομολόγια μεταφοράς να συγχωνεύονται σε ένα από τους ιδιοκτήτες αλλά βέβαια να αμείβονται για δύο ή τρία. Υπάρχουν παραδείγματα που συγχωνεύονται ακόμη και δρομολόγια σχολικών μονάδων διαφορετικών βαθμίδων !! ( Δημοτικού- Λυκείου).
  • Δεν τηρούνται οι ώρες άφιξης των παιδιών στο σχολείο ούτε της αναχώρησής τους από αυτό.
  • Ένα άλλο συχνό φαινόμενο είναι η ανάθεση  του δρομολογίου από την ανάδοχο εταιρία σε άλλο λεωφορειούχο. Έτσι π.χ. η μεγάλη εταιρεία αναλαμβάνει το δρομολόγιο με την προσφορά στον μειοδοτικό διαγωνισμό των 250 ευρώ και στη συνέχεια το αναθέτει σε μικρότερη τοπική  εταιρία με 100 ευρώ ημερησίως. Έτσι έχει κέρδος 150 ευρώ χωρίς να κάνει τίποτα.
  • Θύματα όλης αυτής της κατάστασης οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων. Γίνονται αποδέκτες ηθικών εκβιασμών από τους λεωφορειούχους αλλά και επίσημους φορείς  των τοπικών κοινωνιών να μη καταγγείλουν την κατάσταση γιατί θα διακοπούν τα δρομολόγια και θα έχουν απέναντι τους και τους γονείς.

Το  Δ.Σ. του συλλόγου καλεί τους συναδέλφους Διευθυντές των σχολικών μονάδων

  • Να διαβάσουν καλά τη σύμβαση για τη μεταφορά  των μαθητών του σχολείου τους
  • Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σύμβαση να απαιτήσουν από τις αρμόδιες υπηρεσίες να τους την αποστείλουν ΑΜΕΣΑ μέσα στην ίδια ημέρα.Αν παρόλα αυτά δεν τους στείλουν τη σύμβαση να μην επιτρέψουν στους μαθητές να επιβιβαστούν σε οποιοδήποτε  όχημα την επόμενη ημέρα αφού ενημερώσουν τους γονείς.
  • Στην περίπτωση που έχουν την σύμβαση ή τους αποσταλεί να φροντίζουν ώστε να ελέγχουν αν η εταιρεία , το όχημα και ο οδηγός είναι αυτά που αναφέρονται σ΄αυτήν . Σε καμιά περίπτωση να μην επιτρέπουν να επιβιβάζονται τα παιδιά σε άλλο όχημα. Θα θυμίσουμε ότι πριν δυο χρόνια περίπου είχε εντοπιστεί όχημα με βουλγάρικες πινακίδες να μεταφέρει μαθητές σχολείου της περιοχής μας.
  • Να μην παραλαμβάνουν τα παιδιά πριν από την ώρα έναρξης λειτουργίας του σχολείου. Είναι συνηθισμένο οι λεωφορειούχοι να φέρνουν τα παιδιά πολύ νωρίτερα και να τα αποβιβάζουν για να προλάβουν άλλες επαγγελματικές  υποχρεώσεις τους.
  • Να καταγγέλλουν την μη τήρηση των όρων της σύμβασης στις αρμόδιες υπηρεσίες και να επιβάλλουν τα ανάλογα πρόστιμα που προβλέπονται από τη νομοθεσία.
  • Σε κάθε περίπτωση αντιπαράθεσης με τους μεταφορείς καλό είναι να καλούν την τροχαία ώστε να καταγράφεται το γεγονός.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι Διευθυντές

Τη στιγμή που θα πειθαρχικά τρέχουν για ασήμαντες αφορμές καλό θα ήταν να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και τυπικοί στο θέμα το μεταφορών.

ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ

ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ         Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΣΕΧΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ                ΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ


Αριθμ. Πρωτ.: 27             Παλλήνη: 27-3-2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων