Thumbnail
ΔΟΕ

ΘΕΜΑ: Σχετικά με τις πιέσεις που ασκούνται από Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς των ολιγοθέσιων σχολείων και νηπιαγωγείων

 
  Στο χθεσινό του έγγραφο σχετικά με την Α.Ε.Ε. το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έκανε αναφορά και στις πιέσεις που ασκούν στελέχη της διοίκησης σε συναδέλφους που υπηρετούν σε ολιγοθέσια σχολεία και νηπιαγωγεία ώστε να προχωρήσουν άμεσα σε συγκρότηση ομάδων εργασίας. Είναι κωμικοτραγικό το φαινόμενο να δέχονται εντολές νηπιαγωγεία ώστε να συγκροτήσουν ομάδες ανά δύο και τρία μαζί και φανερώνουν την ανύπαρκτη ενημέρωση, την προχειρότητα και το ανειλικρινές του εγχειρήματος της επονομαζόμενης αυτοαξιολόγησης.
  Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και οι κάθε λογής υπεύθυνοι των επιτροπών που προωθούν την Α.Ε.Ε. είναι σαφές ότι ενδιαφέρονται μόνο για την απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων και για την επιβολή κλίματος φόβου στους εκπαιδευτικούςκαι όχι, όπως θα όφειλαν, για την ουσία του εκπαιδευτικού γίγνεσθαι. Γι' αυτό το λόγο δεν μπαίνουν καν στον κόπο να στείλουν συγκεκριμένες οδηγίες, κάτι που όφειλαν να έχουν ήδη κάνει κι αν μη τι άλλο θα πρέπει άμεσα να κάνουν, στα σχολεία αυτά με αποτέλεσμα να μένουν ελεύθεροι κάποιοι «βασιλικότεροι του βασιλέως» να απειλούν με πειθαρχικές διώξεις ακόμα και εκπαιδευτικούς μονοθέσιων σχολείων επειδή δε συγκροτούν ομάδες εργασίας (προφανώς με τον εαυτό τους !!!).
  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ανέφερε χθες, με βάση το σχετικό υλικό και την εγκύκλιο του Υπουργείου της 10-12-2013, ότι στις παραπάνω περιπτώσεις δεν μπορεί να γίνεται λόγος για ομάδες εργασίας αλλά για ολομέλεια διδασκόντων, επομένως, κατά την άποψή του, δεν τους αφορά η διαδικασία της εγκυκλίου Αρβανιτόπουλου.
  Είχαμε, όμως, καλέσει και καλούμε και πάλι τους εκπαιδευτικούς αυτών των σχολείων, να συντάξουν πρακτικό στο πνεύμα του υποδείγματος που έχει αποστείλει η Δ.Ο.Ε. το οποίο φυσικά θα αναδεικνύει την άρνησή τους να συμμετάσχουν εθελοντικά στη διαδικασία της Α.Ε.Ε. (προσαρμοσμένο στα δεδομένα της δικής τους λειτουργίας, δηλαδή μη εθελοντική λειτουργία της ολομέλειας και όχι ομάδων εργασίας). Από εκεί κι έπειτα, αν υποχρεωθούν να δηλώσουν συμμετοχή στη διαδικασία της Α.Ε.Ε. σε πνεύμα «επιστράτευσης» θα πρέπει κι αυτοί να συντάξουν, προσαρμοσμένο κατά περίπτωση, το ανάλογο κείμενο που αφορά τους διευθυντές ή/και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων και έχουμε αποστείλει με το χθεσινό (1-4-2014) έγγραφό μας.    

 

Αρ. Πρωτ.778 Αθήνα 2/4/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

 

paideianews.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά