spe-ploumpidis.blogspot.com
Ανοιχτή πρόταση προς ΔΟΕ, ΟΛΜΕ συλλόγους Π.Ε, ΕΛΜΕ.
Συναδέλφισσες/οι.
Η επίθεση και ο αυταρχισμός είναι μέρος της συνολικότερης πολιτικής της κυβέρνησης και του καπιταλιστικού συστήματος, που επιχειρεί με τη βία κάθε μορφής να επιβάλει τα αντιλαϊκά μέτρα και να καλλιεργήσει ακόμα περισσότερο το φόβο βασικό όπλο της στην αντιπαράθεση της με τον κόσμο της εργασίας.
Η μαζική συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε όλες τις δράσεις απέδειξε πως είναι η σημαντικότερη ασπίδα προστασίας και η μόνη που μπορεί να αποτρέψει αυταρχικές ενέργειες πειθαρχικές συνέπειες είναι ο ενωμένος αγώνας, με όλα τα μέσα.
Οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης και του υπουργείου δεν αφορούν μόνο την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση αλλά τη συνολική αναδιάρθρωση στην εργασία και στην εκπαίδευση. Τα μέτρα που σχεδιάζουν, οργανικές, συγχωνεύσεις, μεταθέσεις, διαθεσιμότητες, απολύσεις, νέες μισθολογικές ρυθμίσεις και πολλά άλλα έρχονται για να συνεχίσουν την επίθεση στο σχολείο και στον εκπαιδευτικό.
Συναδέλφισσες/οι.
Το συνδικαλιστικό κίνημα των δασκάλων, από το Μεσοπόλεμο, την Αντίσταση, την επτάχρονη δικτατορία, μέχρι τους αγώνες για την επετηρίδα και τη μεγαλειώδη απεργία το 2006, απέδειξε με τον πλέον μαχητικό τρόπο τον διεκδικητικό του προσανατολισμό. Αταλάντευτα πάλεψε και κέρδισε τη δημοκρατία του, την αναβάθμιση των σπουδών του, την οικονομική του αναβάθμιση, την κατάργηση των επιθεωρητών.
Σήμερα καλούμαστε να γράψουμε τη δική μας ιστορία και πάλι, αταλάντευτα, υποστηρίζοντας το δημόσιο σχολείο, τη δημοκρατία και τις ελευθερίες που έχουν κατακτηθεί με αγώνες και απολαμβάναμε μέχρι σήμερα.
Με βάση την εκφρασμένη διάθεση των συναδέλφων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας προτείνουμε:
1. Τα διοικητικά συμβούλια κάθε συλλόγου, οργανώνουν συναντήσεις σε κάθε σχολείο με το σύλλογο διδασκόντων και ζητάνε από τους συναδέλφους να δηλώσουν την συμμετοχή τους στην ανυπακοή που θα πραγματοποιηθεί σε ένα «συμβόλαιο» με αγωνιστικό προσανατολισμό, υπογράφοντας την πρόθεσή τους. Ο σύλλογος ανακοινώνει τον αριθμό των συναδέλφων που υπέγραψαν πραγματοποιώντας γενική συνέλευση.
2. Οι σύλλογοι συντονίζονται μεταξύ τους και αφού αρχίσει να διαμορφώνεται ο αριθμός των συναδέλφων που έχουν εκφράσει τη διάθεσή τους για ανυπακοή, καλούν με βάση και το καταστατικό της Ομοσπονδίας σε ολομέλεια προέδρων ή το συνέδριο για την κήρυξη της ημερομηνίας έναρξης της ανυπακοής(Την ίδια μέρα καταθέτουμε στο δντη της σχ. Μονάδας την παραίτησή μας, από τις ομάδες εργασίας, καθώς και στο σύλλογο και την Ομοσπονδία). Με βάση την παραπάνω διαδικασία θα έχουμε βάλει σε κίνηση μια δυναμική κινητοποίηση ενάντια στην πολιτική του υπουργείου, έχοντας δηλωμένη από τα πριν την μαζική συμμετοχή των συναδέλφων.
Είναι φανερό ότι η παραπάνω πρόταση είναι πρόταση αγώνα από τα κάτω και κάνει σαφές ότι: η μαζικότητα αποτελεί τη βασική προϋπόθεση και φυσικά η ατομικότητα θα διαμορφώσει τη δυναμική αυτής της συλλογικότητας.
3. Οι δντες ετοιμάζουν μαζικές παραιτήσεις.
4. Ο αγώνας αυτός μπορεί να πλαισιωθεί και με άλλες πολύμορφες δράσεις.
5. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της ανυπακοής συνεχίζουμε και μπλοκάρουμε την διαδικασία με όλα τα μέσα:
- Μπλοκάρουμε ως δσ συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων που προσανατολίζονται στη συνεργασία με το υπουργείο.
- Καταθέτουμε τη δήλωση διαφωνίας με τις ομάδες εργασίας (αν και όπου δεν τις έχουμε καταθέσει ακόμα).
- Δεν γίνονται συνεδριάσεις εκτός του ωραρίου εργασίας μας. Κανένας δεν μπορεί να μας υποχρεώσει σε κάτι τέτοιο.
- Αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίες όπου και αν χρειαστούν.
- Ορίζουμε μία μόνο συνεδρίαση (μπορεί να θεωρηθεί 2ωρη).
- Ενημερώνουμε το δσ όπου επιχειρούνται πιέσεις και αυταρχικές μέθοδοι.
- Καταγγέλλονται συνδικαλιστικά δντες που εκφράζουν αυταρχική συμπεριφορά και λαμβάνονται μέτρα εναντίων τους.
- Καλούμε επίσης τους Διευθυντές των σχολείων να μη χρησιμοποιήσουν καμιά άμεση ή έμμεση πίεση, απειλή και εκφοβισμό στους εκπαιδευτικούς, με οποιοδήποτε τρόπο, για να συμμετάσχουν στις ομάδες εργασίας ή να καταθέσουν πορίσματα, εισηγήσεις, κ.λπ.. Η εντολή, του Υπουργού προς τους Διευθυντές αφορούσε μόνο τον ορισμό των ομάδων εργασίας, τίποτα άλλο.
- Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να μη λειτουργήσουν και να μη χρησιμοποιηθούν οι ομάδες ως όχημα για να περάσει η αξιολόγηση. Το αμέσως επόμενο διάστημα, έγκαιρα, το δσ., όπως είχαμε κάνει και στον ορισμό των ομάδων, θα προχωρήσει σε νέα βήματα, αφού εκτιμηθεί η συνολική κατάσταση μέσα και από τις Γενικές συνελεύσεις, πριν διαμορφώσει απόφαση -πρόταση για το πρακτικό του συλλόγου διδασκόντων στη σχετική συνεδρίαση για την «Έκθεση της γενικής εκτίμησης της σχολικής μονάδας», την «Έκθεση αξιολόγησης» και τα «Σχέδια δράσης».
- Το δσ τονίζει για άλλη μια φορά ότι, για ν' ανατραπεί το θεσμικό πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης- αξιολόγησης και συνολικά η αντιλαϊκή πολιτική Κυβέρνησης-Ε.Ε.-Κεφαλαίου, η πολιτική των απολύσεων, της λιτότητας, των ταξικών φραγμών στην εκπαίδευση, απαιτείται ισχυροποίηση του μαζικού διεκδικητικού κινήματος, μέτωπο των εργαζόμενων και παρατεταμένος, διαρκής μαζικός αγώνας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη