Thumbnail
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)  

[email protected]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πλαίσιο δράσης για τα δικαιώματα των σεισμόπληκτων μαθητών

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ καταγγέλλει τους κυβερνητικούς ελιγμούς για την «τράπεζα θεμάτων» που, κάτω από το βάρος της λαϊκής αντίδρασης, στόχο έχουν να κατοχυρώσουν την πεμπτουσία της. Δηλαδή, το να καθιερώσουν την τράπεζα αυτή, ώστε να αποτελέσει έναν μηχανισμό για την εφαρμογή του «νέου λυκείου», τμήματος ενός εκπαιδευτικού συστήματος - ατέλειωτου εξεταστικού κέντρου, ταυτισμένου με το τεράστιο κόστος για τους γονείς, την παπαγαλία, άγχος γα το μέλλον, ακόμη πιο ταξικού και πιο επιλεκτικού. Οι χιλιάδες των μετεξεταστέων που στην Κεφαλονιά είναι το 1/3 των μαθητών υλοποιεί τις κατευθύνσεις ΕΕ – πλουτοκρατίας για να πεταχτούν από νωρίς τα 14χρονα στη μαθητεία και τη τζάμπα – ανασφάλιστη εργασία. Επιπλέον, στην Κεφαλονιά αποδείχθηκε ότι - λόγω σεισμών – οι μαθητές των τάξεων του Λυκείου είχαν συνολικά 25-30% χειρότερες επιδόσεις, αφού επί δύο μήνες τα σχολεία ήταν κλειστά. Παρόλα αυτά η κυβέρνηση δεν έχει πάρει κανένα μέτρο για τους μαθητές των φετινών Α΄ και Β΄ Λυκείου που θα «κουβαλάν» αυτά τα αποτελέσματα και θα συνυπολογίζονται στον τελικό βαθμό για την εισαγωγή τους στις σχολές ΑΕΙ- ΤΕΙ από την επόμενη χρονιά.

Καλούμε από τώρα γονείς – μαθητές – εργαζόμενους σε κοινή δράση:

  1. Το μέτρο της ποσόστωσης του 0,5% για την εισαγωγή στις σχολές ΑΕΙ – ΤΕΙ των σεισμόπληκτων της Κεφαλονιάς να ισχύσει μέχρι ν’ αποφοιτήσει και η φετινή Α΄ Λυκείου.
  2. Κανένας σεισμόπληκτος μαθητής χωρίς στέγη, ρεύμα, πόσιμο νερό, σίτιση από Σεπτέμβρη. Να δοθούν επιπλέον οικίσκοι στα σχολεία για αναγνωστήρια των σεισμόπληκτων μαθητών.
  3. Να καταργηθεί η «τράπεζα θεμάτων». Οι εξετάσεις να έχουν αποκλειστικά ενδοσχολικό-προαγωγικό χαρακτήρα με την ευθύνη των εκπαιδευτικών.
  4. Να μην ληφθεί υπόψη για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου, ο βαθμός που διαμορφώθηκε με βάση την «τράπεζα θεμάτων» ούτε για τις προαγωγικές, ούτε κατ’ επέκταση και για την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Μόνο οι ερωτήσεις του εκπαιδευτικού και οι συνακόλουθες απαντήσεις του μαθητή σε αυτές και μόνο να ληφθούν υπόψη για την προαγωγή.
  5. Οι μεταξεταστέοι μαθητές να δώσουν επαναληπτικές εξετάσεις τον Σεπτέμβρη αποκλειστικά με ευθύνη των εκπαιδευτικών του κάθε σχολείου.
  6. Είκοσι (20) το πολύ μαθητές ανά τμήμα και χωρίς όριο για κατευθύνσεις και επιλογές.
  7. Όχι στις καταργήσεις και τις συγχωνεύσεις σχολείων. Να γίνουν άμεσα μόνιμες προσλήψεις των χιλιάδων εκπαιδευτικών που λείπουν από τα σχολεία και να καθιερωθούν ολοκληρωμένα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία. Το μέτρο αυτό και η εφαρμογή του από την αρχή της χρονιάς έχει ιδιαίτερη σημασία για την Κεφαλονιά. Οι διορισμοί να είναι μαζικοί με βάση τις πραγματικές ανάγκες. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Όλοι με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.
  8. Να επαναλειτουργήσουν οι καταργημένοι τομείς στα ΕΠΑΛ (πχ υγείας στο ΕΠΑΛ Αργοστολίου), με επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.
  9. Άμεση ανέγερση σύγχρονων και ασφαλών σχολικών συγκροτημάτων (κατ’ αρχήν των πέντε νέων σχολικών συγκροτημάτων που έχουν αποφασιστεί εδώ και δεκαετίες), με 100% δημόσιες επενδύσεις και χωρίς ΣΔΙΤ, με διασφάλιση του δημόσιου – δωρεάν χαρακτήρα τους.
  10. Δημόσιες – δωρεάν – ασφαλείς μεταφορές για όλους τους μαθητές.
  11. 15% του κρατικού προϋπολογισμού για την παιδεία, κάλυψης στο 100% των οικονομικών αναγκών των σχολείων από το κράτος με έκτακτες επιχορηγήσεις των σχολικών επιτροπών. Οι όποιες οικονομικές ενισχύσεις από ιδιώτες λόγω σεισμών να δίνονται σε ενιαίο κρατικό ταμείο και να κατανέμονται βάσει των πραγματικών αναγκών.
  12. Ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο βασικό υποχρεωτικό σχολείο και δημόσιο σύστημα μεταλυκειακών επαγγελματικών σχολών μετά από αυτό. Κατάργηση της ιδιωτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στο χώρο της Παιδείας.

Αργοστόλι 16/07/2014

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Ο Πρόεδρος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

Γεωργόπουλος Διονύσης

Γαλιατσάτος Νικόλας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
gimnasio
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
Τμήμα μπαλκονιού έπεσε σε προαύλιο σχολείου
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
βοιοτια
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;
Ποια είναι, όμως, η ιστορία του συνοικισμού και γιατί επελέγη το συγκεκριμένο σημείο για την ανέγερση κατοικιών;
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;