Πίνακας κενών και υπεραριθμιών ΠΥΣΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, τι είναι η υπεραριθμία και πως γίνονται οι τοποθετήσεις ΠΕ04 του Αιρετού Καπαρού Βαγγέλη
Είναι φανερό ότι φέτος οι μεταθέσεις καθυστέρησαν υπερβολικά με τις ανάλογες συνέπειες για εκπαιδευτικούς και σχολεία. Τα ΠΥΣΔΕ αναγκάζονται να συνεδριάσεων, για διαδικασίες που πάγια γίνονταν μέσα στη σχολική χρονιά, τέλος Ιουλίου περίοδο διακοπών με την ελπίδα ότι όλοι οι συνάδελφοι θα ενημερωθούν εγκαίρως.
Η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ της 28ης Ιουλίου 2014 ασχολήθηκε με τον προδιορισμό των υπεραριθμιών και των κενών σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει έως σήμερα.
Είναι μια πάγια διαδικασία που δίνει τη δυνατότητα σε όσους εκπαιδευτικούς δεν έχουν ουσιαστικά ωράριο στα σχολεία που είναι τοποθετημένοι οργανικά να μετακινηθούν, αν το επιθυμούν, σε κενά σχολείων της ίδιας ή της όμορης ομάδας σχολείων.
Στον προσδιορισμό των κενών υπολογίζονται μόνο μαθήματα πρώτης ανάθεσης, με τα δεδομένα της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.
Ο πίνακας υπεραριθμιών και κενών ανά σχολείο καθώς και η διαδικασία που θα ακολουθηθεί έχει αναρτηθεί από τη γραμματεία του ΠΥΣΔΕ στο site της Διεύθυνσης Δ.Ε. Φλώρινας dide.flo.sch.gr.
Επισημαίνεται ότι οι αιτήσεις- δηλώσεις ορισμού και άρσης υπεραριθμίας έχουν αναρτηθεί στο ίδιο site και η προθεσμία που ορίζεται είναι 3 ημέρες έως 31-7-2014.
*Στο τέλος του ενημερωτικού γίνεται ιδιαίτερη μνεία για τις υπεραριθμίες και τις τοποθετήσεις του κλάδου ΠΕ04
Ενημέρωση ( διαμορφωμένο απόσπασμα ενημερωτικού του πρώην αιρετού του ΚΥΣΔΕ Φιρντινίδη Χρήστου) για τις υπεραριθμίες
1. ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ.
Μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων, οι σχολικές μονάδες καταγράφουν ανά ειδικότητα τις ώρες που λείπουν ή πλεονάζουν για τον καθορισμό οργανικών κενών – πλεονασμάτων. Είναι προφανές ότι στη διαδικασία υπολογισμού των ωρών ανά ειδικότητα λαμβάνονται υπ’ όψη μόνο οι υπηρετούντες με οργανική θέση στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Σε ειδικότητα που πλεονάζουν 12 ώρες και άνω υφίσταται οργανική υπεραριθμία. Το ΠΥΣΔΕ δημιουργεί πίνακα οργανικών κενών – υπεραριθμιών ανά σχολική μονάδα.
2. ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα που διαπιστώθηκε η υπεραριθμία, να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών αν επιθυμούν ή όχι να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι.
Στη συνέχεια, το ΠΥΣΔΕ χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:
α) Από όσους επιθυμούν να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι, θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που έχει το μεγαλύτερο σύνολο μονάδων μετάθεσης.
β) Αν κανείς δεν επιθυμεί να χαρακτηρισθεί ως υπεράριθμος, τότε θεωρείται υπεράριθμος εκείνος που τοποθετήθηκε τελευταίος οργανικά στη σχολική μονάδα.
Σημειώνεται ότι: εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν σε σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε τέτοια περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης θεωρείται υπεράριθμος ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο σύνολο μονάδων μετάθεσης. Σε αυτή και μόνο τη συγκεκριμένη περίπτωση, της ταυτόχρονης τοποθέτησης, αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος στη σχολική μονάδα (με αίτηση λύσης υπεραριθμίας), αυτός δεν χαρακτηρίζεται τώρα υπεράριθμος (δηλαδή, «προηγείται» αυτός που πήρε οργανική θέση την ίδια σχολική χρονιά με λύση υπεραριθμίας).
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης (αν θέλουν) σε οργανικά κενά.
Επισημαίνεται ότι με βάση το υφισταμένο νομικό πλαίσιο δεν προβλέπεται αναγκαστική λύση υπεραριθμίας.
3. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
3.1) Να μην κάνει τίποτα. Στη περίπτωση αυτή ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός, το Σεπτέμβριο μπορεί:
α) να παραμείνει στην ίδια σχολική μονάδα του, αν προκύψει λειτουργικό κενό.
β) να τοποθετηθεί, με αίτησή του, κατά προτεραιότητα σε λειτουργικά κενά της περιοχής μετάθεσής του. (στη φάση αυτή οι υπεράριθμοι συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους με κριτήριο το σύνολο μονάδων μετάθεσης)
γ) να διατεθεί ή αποσπασθεί, χωρίς αίτησή του, σε άλλη σχολική μονάδα εντός ΠΥΣΔΕ.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η οργανική θέση εκπαιδευτικού που χαρακτηρίζεται οργανικά υπεράριθμος δεν χάνεται !! Για να «χαθεί» μια οργανική θέση πρέπει να καταργηθεί η σχολική μονάδα.
3.2) Να κάνει αίτηση λύσης υπεραριθμίας. Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις κατά απόλυτη προτεραιότητα (πριν από τις τοποθετήσεις των μετατιθέμενων και των αιτούντων βελτίωση θέσης) συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους και τις δηλώσεις προτίμησης.
3.3) Να κάνει αίτηση για βελτίωση θέσης (αν δεν έκανε τον Νοέμβριο). Η αίτηση αυτή συνεξετάζεται ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτηση λόγω μετάθεσης με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.
Πως γίνονται οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ4
1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών γίνεται ενιαία στον κλάδο.
2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης. Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.
Πχ. 1) Σε ένα σχολείο υπάρχουν 40 πλεονάζουσες ώρες ΠΕ04.01 και εμφανίζει έλλειμμα α)14 ώρες κλάδου ΠΕ4.02, β) 12 ώρες κλάδου ΠΕ04.04 και γ) 6 ώρες έλλειμμα κλάδου ΠΕ04.05 τότε δεν υπάρχει υπεράριθμος αλλά ούτε κενό.
Σε περίπτωση που κάποιος από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04.01 μετατεθεί (βελτίωση), τότε θα εμφανιστεί κενό αρχικά ΠΕ04.02, αν δεν υπάρχει αίτηση θα καλυφθεί από εκπαιδευτικό ΠΕ04.04 αν πάλι δεν υπάρχει αίτηση τότε θα καλυφθεί από εκπαιδευτικό ΠΕ04.05 .
2) Σε ένα σχολείο υπάρχει έλλειμμα 25 ωρών ΠΕ04 κατανεμημένες ως εξής: ΠΕ04.01 6 ώρες, Πε04.02 9 ώρες, ΠΕ04.05 10 ώρες.
Αρχικά δηλώνεται κενό στην ειδικότητα ΠΕ04.05 αν δεν υπάρχει αίτηση τότε τοποθετείται εκπαιδευτικός ΠΕ04.02 και τέλος αν δεν υπάρχει ούτε εκεί αίτηση τότε εκπαιδευτικός ΠΕ04.01
Σύμφωνα λοιπόν με τα προαναφερθέντα όλοι οι εκπαιδευτικοί, πολύ δε περισσότερο οι εκπαιδευτικοί ΠΕ04, πρέπει να κάνουν αίτηση, (οι μεν υπεςράριθμοι τώρα οι δε για βελτίωση και οριστική τοποθέτηση όταν βγει ο αναμορφωμένος πίνακς μετά την άρση υπεραριθμιών) για όσα σχολεία επιθυμούν ασχέτως αν υπάρχουν κενά σε αυτά, διότι μπορεί να υπάρξουν νέα είτε λόγω μη ύπαρξης αίτησης (ΠΕ04), είτε λόγω μετακίνησης εκπαιδευτικών με οργανική, για όλους τους άλλους κλάδους.
ΚΑΠΑΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Δείτε εδώ αναλυτικά το πίνακα με τα οργανικά κενά και πλεονάσματα σε μορφή pdf
Κατεβάστε εδώ την ΘΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ
Κατεβάστε εδώ την ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη