Thumbnail
Τι σχεδιάζει το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας

Από φέτος οι μαθητές των δημοτικών θα αθλούνται μόνο δύο ώρες τη βδομάδα - Επίσης δύο ώρες για φυσική αγωγή προβλέπονται στο πρόγραμμα των γυμνασίων, ενώ οι μαθητές των λυκείων θα κάνουν μία ώρα γυμναστική (εκτός της Α' που έχει δύο ώρες)

Στην προοδευτική υποβάθμιση και συρρίκνωση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο σχολικό πρόγραμμα προχωρά το υπουργείο Παιδείας παρά τις αντιδράσεις βουλευτών, κομμάτων, της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και άλλων φορέων.

Χωρίς καμία λογική οι «σοφοί» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής «κουρεύουν» τις ώρες άθλησης από τους μαθητές δημιουργώντας ανησυχίες ως προς τη γενικότερη υποβάθμιση του αθλητισμού στη χώρα.

 Συγκεκριμένα, πέραν της μείωσης μιας ώρας από το προηγούμενο σχολικό έτος με την εφαρμογή του Ν.4186/2013 και του Φ.Ε.Κ 2121/Β/2013, φέτος οι ώρες διδασκαλίας θα μειωθούν περαιτέρω στη Β΄ Γυμνασίου και στη Β΄ Λυκείου κατά μια επιπλέον ώρα!

Αναλυτικά από το σχολικό έτος 2014-2015 οι ώρες γυμναστικής διαμορφώνονται: Δύο ώρες ανά βδομάδα στις τάξεις Α', Β', Γ' Γυμνασίου, δύο ώρες την εβδομάδα στην Α' Λυκείου και μια ώρα την εβδομάδα στις τάξεις, Β', Γ' Λυκείου.

Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει ώρα για το μάθημα της σωματικής αγωγής στην Γ΄ τάξη των επαγγελματικών Λυκείων. Στο Δημοτικό, ενώ θα έπρεπε οι ώρες να είναι αυξημένες θα παραμείνουν στις δύο την εβδομάδα σε όλες τις τάξεις.

Οι ενέργειες των «σοφών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής έρχονται σε πλήρη αντίθεση  με το ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 10ης Νοεμβρίου 2007 βάσει του οποίου τα κράτη μέλη καλούνται «να καταστήσουν την Φυσική Αγωγή υποχρεωτική στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και να αποδεχθούν την αρχή σύμφωνα με την οποία στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα εξασφαλίζονται τουλάχιστον τρία μαθήματα Φυσικής Αγωγής την εβδομάδα ενώ τα σχολεία πρέπει να ενθαρρύνονται να επεκτείνουν το ελάχιστο αυτό όριο όσο το δυνατόν περισσότερο». Ομάδα εκπαιδευτικών που με αίτημα τους προς τον υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων διαμαρτύρονται για το «κούρεμα» προτείνοντας παράλληλα την αύξηση των ωρών της σωματικής αγωγής σε όλες τις τάξεις σημειώνουν ότι ο κρατικός προϋπολογισμός δεν θα επιβαρυνθεί για τον απλούστατο λόγο ότι υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό και άρα δεν θα χρειαστούν προσλήψεις. 

Το protothema επικοινώνησε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οι άνθρωποι του οποίου ανέφεραν ότι το υπουργείο γνωρίζει την αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί με τη μείωση των ωρών και γι’ αυτό το λόγο αποφασίστηκε να προστεθεί μια ώρα επιπλέον του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου.

«Μια ώρα επιπλέον ισοδυναμεί με μια σταγόνα στον ωκεανό» ανταπαντούν οι εκπαιδευτικοί. 

Επιστολή με θέμα την αναγκαιότητα της ενίσχυσης του μαθήματος της φυσικής αγωγής στο σχολείο έχει αποστείλει από τις 13/3/2014 και η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή. « Δεδομένου ότι η Φυσική Αγωγή και ο Αθλητισμός είναι ένα ουσιώδες στοιχείο αγωγής για όλη μας τη ζωή μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα, θεωρούμε αυτονόητη την ενίσχυση του μαθήματος στο νέο σχολείο» αναφέρεται στο περιεχόμενο της.

Τι απαντά το υπουργείο Παιδείας

Σύμφωνα με αξιωματούχους απο το υπουργείο Παιδείας, στις τρεις πρώτες τάξεις του Δημοτικού οι ώρες γυμναστικής είναι τέσσερις και όχι δύο. Παραλλήλως επισημαίνεται ότι ένας από τους βασικούς στόχους που έχουν τεθεί για τη χρόνια που έρχεται είναι η προώθηση αθλητικών δράσεων και η ενημέρωση για τη σωστή διατροφή και την παχυσαρκία.

avatonpress.gr/

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
δάσκαλοι
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
Μπορούν όλοι οι αναπληρωτές να δουν την εκκαθαρισμένη τους θέση και να υπολογίζουν τόσο μελλοντικό διορισμό όσο και μελλοντικές προσλήψεις
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις