Thumbnail
παράλληλη στήριξη και απλήρωτοι αναπληρωτές

Ενημερωτικό για την παράλληλη στήριξη και τους απλήρωτους αναπληρωτές του ΠΔΕ

Ενημέρωση των

αιρετού Μιχάλη Μουστάκα, 6947947117 [email protected], και           

αναπληρωτή αιρετού Κανδηλώρου Χρήστου,6977531018, [email protected],

εκλεγμένων με το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ από:

τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗΣ σύλλογος «ΣΩΚΡΑΤΗΣ»

την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ σύλλογος «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ»

την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ σύλλογος «Α. Δελμούζος»

τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ σύλλογος Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βουλιαγμένης

και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ

Α. Παράλληλη στήριξη για λίγους, μα πολύ λίγους!!

Σε δυο συνεχόμενες συνεδριάσεις το ΠΥΣΠΕ Aνατολικής Αττικής (μαζί με τους σχολικούς συμβούλους γενικής και ειδικής αγωγής και τη δ/ντρια του ΚΕΔΔΥ) καλείται να κατανείμει τους εκπ/κούς παράλλης στήριξης σε σχολεία. Οι αριθμοί είναι συντριπτικοί: για τα νηπιαγωγεία το ΥΠΑΙΘ ενέκρινε 6 περιπτώσεις, έστειλε όμως 4 νηπιαγωγούς. Για τα δημοτικά  ενέκρινε 80 περιπτώσεις, έστειλε όμως 11!!!!! δασκάλους. Ειδικά για τη Β΄ Αν. Αττική έστειλε 1 δάσκαλο για 29 αιτήσεις που το ίδιο το ΥΠΑΙΘ είχε εγκρίνει. Οι πιθανότητες είναι λίγο καλύτερες από το να κερδίσεις το τζόκερ!!

Θυμίζουμε ότι στις 4-6-14 ο υφυπουργός ΠΑΙΘ κ.Κεδίκογλου στέλνει εγκύκλιο (87238/Γ6) όπου ενημερώνει για τις διαδικασίες (σύμφωνα με τους 3699/2008 και 4186/2013) που προβλέπονται για την έγκριση παράλληλης στήριξης σε μαθητές για το σχ. έτος 2014-15. Καταληκτική ημερομηνία ορίζεται η 20η Οκτωβρίου, δηλαδή 40 ολόκληρες ημέρες από την έναρξη των μαθημάτων.

Στις 7-10-14 ο υφυπουργός ΠΑΙΘ κ.Δερμεντζόπουλος στέλνει εγκύκλιο (161134/Γ6) όπου μεταξύ άλλων αναφέρει: «…Κατά την παραπάνω διαδικασία θα λαμβάνονται υπόψη οι άμεσες και επιτακτικές ανάγκες, καθώς και η μέριμνα για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψη των υπαρχουσών αναγκών.» (η υπογράμμιση δική μας). Αυτή την εγκύκλιο ήρθε να υλοποιήσει η διοίκηση συγκαλώντας το ΠΥΣΠΕ με διευρυμένη σύνθεση.

Και στις δύο συνεδριάσεις καταγγείλαμε την αντιπαιδαγωγική, αντιεπιστημονική, έξω από τα όρια της λογικής τακτική του υπουργείου. Όπως δηλώσαμε και στη συνεδρίαση «…Ποιος και μέσα από ποια διαδικασία  θα επιλέξει  ποια  παιδιά έχουν ουσιαστικότερη  ανάγκη από τα άλλα, όταν αυτή η ανάγκη έχει ήδη πιστοποιηθεί για όλα;» Αποχωρήσαμε από τη διαδικασία, παραμένοντας ως παρατηρητές για τον έλεγχο της αντικειμενικότητας στις τοποθετήσεις των συναδέλφων αναπληρωτών.

Στη δεύτερη συνεδρίαση η αδυναμία κάλυψης των αναγκών ήταν τόσο προφανής (1 δάσκαλος για 29 εγκεκριμένες περιπτώσεις!!) , ώστε οι παριστάμενοι (διορισμένα μέλη του ΠΥΣΠΕ και οι σχολικοί σύμβουλοι) αποφάσισαν να συντάξουν κείμενο διαμαρτυρίας, το οποίο η δ/ντρια εκπαίδευσης εξουσιοδοτήθηκε να στείλει στο ΥΠΑΙΘ.

Για μια ακόμη χρονιά το υπουργείο καθυστερεί να στείλει εκπ/κούς και βοηθητικό προσωπικό για την παράλληλη στήριξη ενώ δε σέβεται τις διαδικασίες που το ίδιο έχει ορίσει. Αναρωτήθηκαν άραγε οι υπεύθυνοι τι συμβαίνει στα σχολεία, στις τάξεις όλον αυτό τον καιρό; Πρόκειται για εμπαιγμό προς τους μαθητές και τους γονείς τους, που προκαλεί οργή και αγανάκτηση. Το ΥΠΑΙΘ αναγκάζει τους γονείς «να παρακαλάνε» για το αναφαίρετο δικαίωμα των παιδιών τους στη μόρφωση. Διαλύει ότι έχει απομείνει από τη δημόσια λειτουργία της ειδικής αγωγής και των δημόσιων υποστηρικτικών δομών και σπρώχνει τους γονείς σε ιδιωτική παράλληλη στήριξη με δική τους οικονομική επιβάρυνση, για όσους βέβαια έχουν την οικονομική δυνατότητα. Παράλληλα υποβαθμίζει συνολικά την παρεχόμενη δημόσια εκπαίδευση όλων των παιδιών αφήνοντας τα παιδιά με ειδικές ικανότητες χωρίς υποστήριξη στις τάξεις επιβαρύνοντας και δημιουργώντας προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Β. Να πληρωθούν ΤΩΡΑ οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ). Καμιά άλλη καθυστέρηση.

Είχαμε γράψει και σε προηγούμενο ενημερωτικό ότι υπήρχαν σοβαρά ζητήματα που έπρεπε να λυθούν για να ξεκινήσει κανονικά η πληρωμή των συναδέλφων αναπληρωτών που προσλήφθηκαν από το ΠΔΕ καθώς αυτή η διαδικασία δεν έχει ξαναγίνει και δεν υπήρχε σχετικό πλαίσιο. Είχαμε παρέμβει στις αντίστοιχες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και είχαμε λάβει διαβεβαιώσεις ότι όλα θα έχουν ολοκληρωθεί πριν το τέλος του Οκτώβρη οπότε θα πληρώνονταν κανονικά οι συνάδελφοι.. Γι’ αυτά είχαμε ενημερώσει αλλά είχαμε καλέσει και σε ετοιμότητα για την περίπτωση που δεν επιβεβαιώνονταν στην πράξη.

Παρακολουθώντας το θέμα από κοντά, ενημερώνουμε ότι ενώ έχει προχωρήσει η Κοινή Υπουργική Απόφαση για την μεταφορά χρημάτων στο Υπ. Παιδείας και την πληρωμή των συναδέλφων, το ΥΠΑΙΘ δεν προέβλεψε παράλληλα όλες τις σχετικές διαδικασίες που όφειλαν να προχωρήσουν για την κανονική πληρωμή των συναδέλφων αναπληρωτών, επιβεβαιώνοντας τους φόβους μας για τη μη έγκαιρη ολοκλήρωση των διαδικασίων παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις που μας έδιναν.

Συγκεκριμένα η ΚΥΑ υπογράφηκε και δημοσιεύθηκε πριν λίγες μέρες και κοινοποιήθηκε υπηρεσιακά στο αρμόδιο τμήμα ΕΣΠΑ της δ/νσης  Αν. Αττικής (μέσω του οποίου θα γίνει η πληρωμή) μόλις στις 29 Οκτώβρη. Παράλληλα ζητείται να ανοιχτεί καινούργιος ειδικός λογαρισμός από τη δ/νση Αν. Αττικής για να μπουν τα χρήματα της πληρωμής!!! Όμως  η τράπεζα και οι νομικές υπηρεσίες χρειάζονται τουλάχιστον 15 μέρες για το άνοιγμα υπηρεσιακού λογαριασμού. Αυτό σημαίνει ότι η πληρωμή των συναδέλφων παραπέμπεται  το νωρίτερο στις 15 έως 20 Νοέμβρη αν δεν προκύψει και κάποιο άλλο διαδικαστικό πρόβλημα. (συγκέντρωση παρουσιολογίων κλπ)

Θεωρούμε απαράδεκτο το Υπουργείο να «παίζει» με τους συναδέλφους αναπληρωτές ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες που αυτοί καλούνται να μετακινούνται με τεράστια έξοδα και δυσκολίες και την ίδια στιγμή να μην τους χορηγείτε έγκαιρα ακόμα και αυτός ο πετσοκομμένος ελάχιστος μισθός για τη δουλειά που ήδη έχουν κάνει. Καταγγέλουμε ότι το Υπουργείο προωθεί διαδικασίες που βάζουν εμπόδια στην άμεση και χωρίς προβλήματα πληρωμή των αναπληρωτών.

  • Να μπουν άμεσα τα χρήματα πληρωμής σε έναν από τους υπάρχοντες τραπεζικούς λογαριασμούς της Δ/νσης Αν. Αττικής.

  • Να καταργήσουν τα παρουσιολόγια και η βεβαίωση της εργασίας των συναδέλφων να γίνεται με τον ίδιο τρόπο που γίνεται στους αναπληρωτές από τον κρατικό προϋπολογισμό και όχι με αυτόν των προγραμμάτων ΕΣΠΑ.

Σε κάθε περίπτωση ενημερώνουμε τους συναδέλφους αναπληρωτές και τους συλλόγους για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση και τους καλούμε να πάρουν άμεσα δυναμικά μέτρα ώστε να πληρωθούν όλοι χωρίς άλλη καθυστέρηση. Να εξετάσουν όλα τα μέτρα που πιστεύουμε ότι πρέπει, συλλογικά και οργανωμένα, να πάρουμε  για να εξασφαλίσουμε το αυτονόητο δικαίωμα των συναδέλφων να πληρώνονται στην ώρα τους για τη δουλειά τους.

Για άλλη μια φορά θα πούμε το αυτονόητο. Οι αναπληρωτές συνάδελφοι στη συντριπτική πλειοψηφία καλύπτουν πάγιες θέσεις στην εκπαίδευση. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ.  Όλες οι προσλήψεις αναπληρωτών –για έκτακτες περιπτώσεις- πρέπει να γίνονται μέσω  του κρατικού προϋπολογισμού.


 

 

Σημείωση: σε περίπτωση που επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση                                               

στο προσωπικό σας email μπορείτε να το στείλετε στον αιρετό.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γυμναστες
Τεστοστερόνη: Δίνει «φτερά» στους νέους, αλλά ποιες επιπτώσεις;
Για πολλούς, αλλαγές όπως η βελτίωση της διατροφής, η μείωση του στρες, η τακτική άσκηση και ο αρκετός ύπνος μπορούν να έχουν μεγάλη επίδραση στα...
Τεστοστερόνη: Δίνει «φτερά» στους νέους, αλλά ποιες επιπτώσεις;