ανεξάρτητες αυτόνομες αγωνιστικές ριζοσπαστικές
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
22/1/2015
Δήλωση των εκπροσώπων
των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ–ΚΙΝΗΣΕΩΝ–ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο Δ.Σ της ΔΟΕ
Δημήτρη Πολυχρονιάδη (6974750410), Ηλία Σμήλιου (6975308409)
για τις νέες “αποφάσεις” του Υ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με την εφαρμογή του «κοινωνικού σχολείου» και τη μελέτη των μαθημάτων στην πρωινή ζώνη
Α. Λοβέρδος: Νύχτωσε κι ακόμα υπογράφει!!!…
Με περίσσιο θράσος και επιστρατεύοντας τις έσχατες δυνάμεις πολιτικού αμοραλισμού που τον χαρακτηρίζει, μόλις τέσσερις μέρες πριν τις εκλογές, ο υπηρεσιακός υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος υπέγραψε υπουργική απόφαση για την πιλοτική εφαρμογή της μελέτης/εμπέδωσης των μαθημάτων και την ένταξη στο ωρολόγιο πρόγραμμα της υποχρεωτικής (πρωινής) ζώνης των Δημοτικών Σχολείων που εφαρμόζουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Α.Ε.Π.). Συγκεκριμένα με τη νέα υπουργική απόφαση προβλέπεται ότι για το χρονικό διάστημα από 2 Μαρτίου 2015 έως και την λήξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2014-2015 θα εφαρμοστεί πιλοτικά η μελέτη και εμπέδωση των μαθημάτων Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικά στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Υποχρεωτικής Πρωινής Ζώνης των 35 ωρών των Δημοτ. Σχολείων Ε.Α.Ε.Π. με την κατά το δυνατό ολοκλήρωση των εργασιών στο σχολείο, ώστε να απαλλάσσονται οι μαθητές από τις «κατ΄ οίκον» εργασίες. Υποτίθεται ότι σκοπός της ρύθμισης αυτής είναι η ενίσχυση της αντισταθμιστικής λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου με ΕΑΕΠ και η αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και σχολικής διαρροής. Για την μελέτη και εμπέδωση των ανωτέρω μαθημάτων θα διατίθεται είτε μέρος της διδακτικής ώρας των ανωτέρω γνωστικών αντικειμένων είτε ολόκληρη διδακτική ώρα ημερησίως και μέχρι 5 ώρες την εβδομάδα συνολικά θα υλοποιείται δε από τον δάσκαλο της τάξης ή από άλλον εκπαιδευτικό ΠΕ70. Η κατανομή των ωρών της μελέτης και εμπέδωσης και η διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος θα γίνεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και έγκριση του οικείου Σχολικού Συμβούλου με βάση της ανάγκες, τις δυνατότητες, τη σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού, τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας της σχολικής μονάδας…
Λίγες μέρες πριν ο υπερπαραγωγικός το τελευταίο διάστημα υπουργός “μας”, είχε υπογράψει άλλη υπουργική απόφαση για την άμεση ένταξη αντικειμένων του (αντι)κοινωνικού σχολείου, που τους τελευταίους μήνες λανσάρει, στο πρόγραμμα των σχολείων όλων των βαθμίδων. Και ήδη αυτές τις μέρες αρκετά πρόθυμα-υπάκουα ανώτερα στελέχη της εκπαιδευτικής ιεραρχίας σε διάφορες περιοχές της χώρας (Περιφέρεια Εκπ/σης Δυτ. Ελλάδας κ.ά.) απαιτούν από τους Συλλόγους Διδασκόντων να καταρτίσουν άμεσα προγραμματισμό για την εφαρμογή της συγκεκριμένης υπουργικής απόφασης.
Με τις αποφάσεις αυτές έρχεται να συμπληρωθεί το παζλ των δεκάδων αντιλαϊκών–αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων (νέες μετατάξεις, πίνακες αναπληρωτών κ.ά.) που υιοθετεί το ΥΠΑΙΘ από τα μέσα του Δεκέμβρη έως τώρα (εν μέσω προεκλογικής περιόδου, δηλαδή), ολοκληρώνοντας τις φιλότιμες προσπάθειες κυβέρνησης και Ε.Ε. για πλήρη διάλυση και καταστροφή στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης. Ενώ τα Δημόσια Σχολεία “λειτουργούν” με χιλιάδες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, ακόμα και τώρα στο μέσο του σχολικού έτους, εξαιτίας της πολιτικής των ελάχιστων έως καθόλου μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών και της τραγικής μείωσης των προσλήψεων αναπληρωτών, χωρίς κονδύλια για την κάλυψη και των στοιχειωδών ακόμη αναγκών, λόγω της πολιτικής της υποχρηματοδότησης, με χιλιάδες παιδιά που περιμένουν το σχολικό συσσίτιο για να φάνε κάτι, λόγω της καταστροφικής πολιτικής των μνημονίων κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ., ο υπουργός Παιδείας «μοιράζει χάντρες και καθρεφτάκια» στους ιθαγενείς γονείς. Εξαγγέλλει την εφαρμογή της μελέτης/εμπέδωσης των μαθημάτων για τους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ, δηλ. κάτι που υπήρχε και προβλεπόταν από την εποχή της καθιέρωσης του ολοήμερου σχολείου, περιορίστηκε ακριβώς με την εφαρμογή του ΕΑΕΠ και αναιρέθηκε εντελώς εξαιτίας της ουσιαστικής διάλυσης του ολοήμερου σχολείου που συντελείται τα δύο–τρία τελευταία σχολικά έτη, προκειμένου να εξοικονομηθούν θέσεις δασκάλων για να καλύψουν τα τεράστια κενά και ελλείψεις που υπάρχουν. Ζητά την εφαρμογή προγραμμάτων (κονσέρβα) που υποτίθεται ότι συνδέουν το σχολείο με την κοινωνία ενώ η ίδια η αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων και γενικότερα οι αυταρχικές πολιτικές του Υ.ΠΑΙ.Θ. (βλ. αξιολόγηση) είναι που στερούν την ελευθερία στους εκπαιδευτικούς να εργαστούν σ’ αυτή την κατεύθυνση.
Ταυτόχρονα βέβαια με την “άγρα ψήφων” μέσω κάποιων ακόμη ανέξοδων εξαγγελιών και υπουργικών αποφάσεων, ο κ. υπουργός προωθεί πολιτικές που θα φέρουν τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις (αναπληρωτές ΠΕ70 από τα ΕΣΠΑ) και στην πρωινή ζώνη του σχολείου, τις ιδιωτικές εταιρίες και τις Μ.Κ.Ο. στο σχολείο μέσω της εφαρμογής των προγραμμάτων, τη διαφοροποίηση του προγράμματος και της σχολικής γνώσης ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς και τελικά την κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Από την πλευρά μας καλούμε τον Υπουργό Παιδείας Α. Λοβέρδο να σταματήσει έστω και τώρα την υλοποίηση του καταστροφικού του έργου (και) στο χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης και του συνιστούμε να ασχοληθεί κυρίως με τη συλλογή των προσωπικών του αντικειμένων από το Υ.ΠΑΙ.Θ. Κοινώς να τα μαζεύει, διότι, αν δεν το έχει καταλάβει, ήρθε η ώρα να φύγει… Ταυτόχρονα δε και ενόψει των εκλογών, του ευχόμαστε να έχει την ίδια τύχη με όλους τους άξιους προκατόχους του στο Υπουργείο Παιδείας (Αρσένη, Ανθόπουλο, Διαμαντοπούλου, Γιαννάκου κ.ά.): να βλέπει τη Βουλή ...από την τηλεόραση!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη