Thumbnail
Γονείς & οι Κηδεμόνες του 4ου Δημοτικού Σχολείου Υμηττού

Οι Γονείς & οι Κηδεμόνες του 4ου Δημοτικού Σχολείου Υμηττού εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για την επαναλαμβανόμενη αναστάτωση που προκαλείται στο Σχολική μας Κοινότητα από τη μη άμεση και αυτονόητη αναπλήρωση του κενού που προκύπτει από το δικαίωμα που ασκεί εκπαιδευτικός του Σχολείου μας για λήψη ειδικής  άδειας αιρετού και το οποίο απορρέει από το άρθρ. 93 του ν. 3852/2010.

Μόλις μία εβδομάδα μετά την έναρξη του σχολικού έτους ένα από τα τμήματα της Στ Τάξης του Σχολείου μας μένει χωρίς δάσκαλο για τρεις συνεχόμενες διδακτικές εβδομάδες και για επιπλέον δέκα μεμονωμένες ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα, ενώ, όπως συνέβη και το προηγούμενο σχολικό έτος, θεωρούμε σχεδόν βέβαιο ότι το ίδιο θα ισχύσει και για το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς (δηλαδή στην ουσία τα παιδιά θα αποφοιτήσουν χωρίς δάσκαλο).

Η άδεια που λαμβάνει η εκπαιδευτικός του Σχολείου μας ως Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Παιδείας και Μέλος της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου μας είναι, κατά τον νόμο, υποχρεωτικό να δοθεί -εφόσον ζητηθεί- και κατά συνέπεια θεωρούμε αυτομάτως υποχρεωτική και την αναπλήρωση του κενού που δημιουργείται από την άδεια αυτή. Οποιαδήποτε καθυστέρηση ή κωλυσιεργία είναι ξεκάθαρο ότι αποβαίνει εις βάρος όχι μόνο του τμήματος που μένει χωρίς δάσκαλο, αλλά και όλου του προγραμματισμού του Σχολείου, καθώς μαθητές διαχέονται σε τάξεις, με αποτέλεσμα η εκπαιδευτική ομαλότητα να διαταράσσεται με μαθητές να μπαινοβγαίνουν σε τμήματα και φυσικά το πρόβλημα να λειτουργεί πολλαπλασιαστικά όταν προκύπτουν και άλλες άδειες, λόγω ασθενείας κόκ.

Η προφορική ενημέρωσή μας από την αρμόδια Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν μας άφησε κανένα περιθώριο ελπίδας ότι το πρόβλημά μας οδεύει προς διευθέτηση. Το πρόβλημα, ωστόσο, είναι γνωστό όχι μόνο από τις 7 Σεπτεμβρίου 2015 (ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης αδείας της εκπαιδευτικού), αλλά από πέρσι, καθώς πάλι είχε προκληθεί ιδιαίτερη αναστάτωση από τη χρήση της συγκεκριμένης αδείας και είχαμε και πάλι καταθέσει σχετικό Ψήφισμά μας. Τεκμαίρεται ότι η ίδια αναστάτωση θα προκαλείται  και κατά τα επόμενα έτη, με το πρόβλημα να χρονίζει και φυσικά να μην επιλύεται με "ασπιρίνες". Είναι πέραν κάθε αμφιβολίας ότι η διατήρηση-αποδοχή μιας, εκ των προτέρων γνωστής, μη ομαλής λειτουργίας, δυσχεραίνει το ήδη δύσκολο και σεβαστό έργο των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας, διαταράσσει την εμπιστοσύνη των γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία και είναι αντίθετο όχι μόνο στις βαρύγδουπες υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις που λαμβάναμε όταν εντασσόμασταν ως Σχολείο στα ΕΑΕΠ, αλλά και στην κατοχυρωμένη συνταγματικώς δημόσια και δωρεάν παιδεία. 

Θεωρούμε, ως γονείς και πολίτες, χρέος όλων να αναλογιστούν το βασικό καθήκον της προάσπισης της δωρεάν και δημόσιας παιδείας και να το αποδείξουν αυτό εμπράκτως.

Ζητάμε από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου να προβεί σε κάθε απαιτούμενη ενέργεια για την άμεση αναπλήρωση του κενού με εκπαιδευτικό που θα παραμείνει καθ' όλη τη διάρκεια του έτους στο Σχολείο μας και ζητάμε, επίσης, να ληφθεί η απαιτούμενη μέριμνα και να γίνουν όλες οι ενέργειες, ώστε το πρόβλημα να αντιμετωπισθεί για όλη τη διάρκεια της δημοτικής περιόδου (2014-2019).

Κάθε άλλη αντιμετώπιση, περαιτέρω καθυστέρηση και λήψη ημιμέτρων θα εκληφθεί ως εμπαιγμός μας και θα μας βρει απέναντι.

Με το παρόν Ψήφισμα καταθέτουμε εκ νέου το αντίστοιχο περσινό κείμενο του Ψηφίσματός μας, προς επίρρωση  του ισχυρισμού ότι το πρόβλημα ήταν γνωστό και στην πολιτική και στη διοικητική ηγεσία από το προηγούμενο σχολικό έτος.

Επιφυλασσόμαστε για περαιτέρω ενέργειες και κινητοποιήσεις και καλούμε Γονείς, Κηδεμόνες, Δασκάλους, Φορείς και Πολίτες της Τοπικής Κοινωνίας να συνυπογράψουν το Ψήφισμά μας.

Υμηττός, 25 Σεπτεμβρίου 2015

Οι Υπογράφοντες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025: Τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Ιστορία παραμένουν σταθερά «εξεταστικά αγκάθια» για τους υποψηφίους
Ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων, ωστόσο, αποτελεί κάθε χρόνο την κάνουλα που ρυθμίζει τη ροή των επιτυχόντων και των «κομμένων» των Πανελληνίων...
Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025: Τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Ιστορία παραμένουν σταθερά «εξεταστικά αγκάθια» για τους υποψηφίους
papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
H «απάντηση» που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή σχετικά με αδικίες που παρατηρούνται στους δικαιούχους φοιτητικού στεγαστικού επιδόµατος περιείχε ... μια...
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
Παιδί
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
Τα αποτελέσματα έδειξαν 320 περιπτώσεις αυτισμού στην ομάδα με φθόριο, έναντι μόλις 5 στην ομάδα χωρίς έκθεση — αντιστοιχώντας σε αύξηση κινδύνου 526%
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά