Thumbnail
ΕΛΜΕ Ευρυτανίας

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, ενόψει του νέου σχολικού έτους, δραστηριοποιήθηκε από την αρχή ώστε να καλυφθούν έγκαιρα τα κενά σε προσωπικό στο νομό. Οι δραματικές ελλείψεις που παρουσιάσθηκαν στην αρχή της σχολικής χρονιάς -50 και πλέον εκπαιδευτικοί σε σύνολο 170 περίπου που χρειάζονται τα σχολεία μας για να λειτουργήσουν- δείχνουν και το μέγεθος του προβλήματος. Στις συνεχείς παρεμβάσεις μας στους υπηρεσιακούς παράγοντες (Δντή ΔΔΕ, Περ/κό Δ/ντή Εκπσης/) αλλά και στις παρεμβάσεις μας στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. λαμβάναμε την μονότονη υπόσχεση ότι όλα τα κενά θα καλυφθούν έγκαιρα.

Σήμερα, σχεδόν δύο μήνες μετά, όχι μόνο δεν έχουν καλυφθεί τα κενά, αλλά υπάρχουν ακόμη περίπου 12 έως 15, τα οποία δύσκολα προβλέπεται ότι θα καλυφθούν και τα οποία αναγκάζουν την Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης και τον Δ/ντη να μετακινούν το προσωπικό από σχολείο σε σχολείο εντός του νομού, κάνοντας τους συναδέλφους που υπηρετούν στο νομό λάστιχο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα εργασιακά μας δικαιώματα αλλά και για τη σωστή λειτουργία των σχολείων.

Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, το ΥΠ.Π.Ε.Θ., δια μέσου του Περ/κού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας κ. Δημητρίου και δια μέσου του ΔΔΕ Ευρυτανίας κ. Δημητρίου επίσης, παρ΄ όλες τις δεσμεύσεις που κατά καιρούς είχαν πάρει δημόσια ότι θα στηρίξουν τη λειτουργία όλων των σχολείων του νομού, προχώρησαν στην αναστολή λειτουργίας του Γυμνασίου Παλαιοκατούνας, ουσιαστικά δηλαδή στο κλείσιμό του. Η επίσημη δικαιολογία ότι αυτό έγινε γιατί το συγκεκριμένο σχολείο είχε λίγους μαθητές, ήταν βεβαίως προσχηματική και ψευδής αφού το πραγματικό πρόβλημα ήταν και είναι η σοβαρή έλλειψη προσωπικού και η υποστελέχωση του σχολείου εξαιτίας αυτού του λόγου.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ έδωσε τη μάχη με όλα τα μέσα να λειτουργήσει το σχολείο, παρεμβαίνοντας σε όλους τους καθ’ ύλην αρμοδίους, αλλά και σε όλους τους παράγοντες της τοπικής κοινωνίας που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην κατεύθυνση αυτή, χωρίς διάθεση κανενός είδους στείρας αντιπαράθεσης. Στη διαδικασία αυτή μάλιστα προσπαθήσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και με φορείς της τοπικής κοινωνίας αλλά και τους γονείς των παιδιών που αναγκάζονται να μετακινηθούν. Η προσπάθειά μας αυτή, βέβαια, ακόμη δεν έφερε το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά, εμείς θα συνεχίσουμε να καλούμε σε συντονισμό και σε άθροιση δυνάμεων όλων ώστε να λειτουργήσει το σχολείο και να αποφευχθεί το λουκέτο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα παιδιά, για την τοπική κοινωνία του χωριού, αλλά και την ευρύτερη περιοχή του Δήμου Αγράφων.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ πέρα και πάνω από τις όποιες ιδεολογικές και πολιτικές προσεγγίσεις των μελών του, δεν μπορεί παρά να επισημάνει την αδιαφορία και την υποκρισία της πρώτη φορά «αριστερής» κυβέρνησης, όπως αυτοαποκαλείται η κυβέρνηση του τρίτου μνημονίου των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Η απογοήτευση του κόσμου της αριστεράς, αλλά και την ελληνικής κοινωνίας στο σύνολό της, δυστυχώς δεν έρχεται μόνο από τον μνημονιακό – οικονομικό Αρμαγεδώνα, αλλά και από πρακτικές και συμπεριφορές που μας είχαν συνηθίσει «δεξιές» συντηρητικές κυβερνήσεις!!! Διαφορετικά πρόσωπα, διαφορετικές ταμπέλες, ίδιες και χειρότερες πολιτικές όμως από ανθρώπους και πολιτικές δυνάμεις που θέλουν να αυτοαποκαλούνται αριστεροί. 

Εμείς θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για δημόσια σχολεία ανοικτά, στελεχωμένα με το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, που θα προσφέρουν το αναγκαίο αγαθό της μόρφωσης στα παιδιά και των πιο απομακρυσμένων περιοχών της χώρας, χωρίς φραγμούς και οικονομικούς περιορισμούς, όπως εξάλλου και το Σύνταγμα της χώρας μας επιτάσσει. Οι άλλοι,  οι υπερασπιστές και θεματοφύλακες των μνημονίων και της εξαθλίωσης της ελληνικής κοινωνίας, που φορούν είτε το «Ευρωπαϊκό» είτε το δήθεν «Αριστερό» κοστούμι, ας κρυφτούν πρόσκαιρα πίσω από τα προσχήματα και τις φθηνές δικαιολογίες. Οι ολιγωρία τους, η αδιαφορία τους και η σκληρότητα τους προς τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων της χειμαζόμενης και φτωχής από την κρίση επαρχιακής Ευρυτανίας θα παραμένει μέτρο σύγκρισης για τον τρόπο που στάθηκαν στις «Θερμοπύλες» που κλήθηκαν να υπερασπίσουν. 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΟΚΑΤΟΥΝΑΣ!

ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΙΚΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΟΚΑΤΟΥΝΑΣ!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ!

Ο Πρόεδρος                                  Η  Γ. Γραμματέας 

Μαστροκώστας Κώστας             Πανοπούλου Φωτεινή                                                              

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»