Thumbnail
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Σχετικά με το χρόνο υπηρεσίας κατά τις ημέρες απεργίας των αναπληρωτών

Συνάδελφοι,

Ενόψει της Γενικής Απεργίας της 4ης Φεβρουαρίου σας υπενθυμίζουμε ότι οι αναπληρωτές είναι εργαζόμενοι ορισμένου χρόνου και όχι ωρομίσθιοι. Ως εκ τούτου, αναγνωρίζεται η μέρα απεργίας ως χρόνος υπηρεσίας.

Σας ενημερώνουμε ότι ο απεργός αναπληρωτής πληρώνει τις ασφαλιστικές εισφορές και του εργαζόμενου αλλά και του εργοδότη και οι μέρες απεργίας υπολογίζονται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας.

Επειδή κάποιες Διευθύνσεις αυθαίρετα δεν παρακρατούν τις ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου από τους απεργούς αναπληρωτές, αυτό έχει σα συνέπεια να μην τους αναγνωρίζουν τις μέρες απεργίας ως πραγματικό χρόνο εργασίας. Σας καλούμε να επικοινωνήσετε με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Δ/νσεων Εκπ/σης, για την πιστή εφαρμογή του νόμου ώστε οι ημέρες απεργίας να αναγνωρίζονται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συνοδος
Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διοργανώνει την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων από τις 6 έως και τις 9 Μαΐου 2025
Οι επικεφαλής των 24 δημόσιων ΑΕΙ θα συζητήσουν κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τα ελληνικά πανεπιστήμια
Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διοργανώνει την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων από τις 6 έως και τις 9 Μαΐου 2025
ΠΑΣΟΚ
Για μια Παιδεία με ισότητα, πρόσβαση και κοινωνική ευαισθησία
Η Πολιτεία οφείλει να στηρίζει την κινητικότητα, την ισότιμη πρόσβαση και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στην εκπαίδευση, όχι να δημιουργεί νέους...
Για μια Παιδεία με ισότητα, πρόσβαση και κοινωνική ευαισθησία