Thumbnail
της Ευγενίας Αργυράκη

Δυστυχώς το Υπουργείο αποφάσισε να μην αναβαθμίσει το ωράριο αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου (στη γενική εκπαίδευση) σε πλήρους ωραρίου μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας.  Αποφάσισε να καλέσει νέους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, οι οποίοι βρίσκονται χαμηλότερα σε σειρά κατάταξης στον πίνακα των αναπληρωτών για να λειτουργήσει η ενισχυτική διδασκαλία. Θεώρησε ότι οι καθηγητές μειωμένου ωραρίου είναι απασχολούμενοι και δεν χρειάζεται να συμπληρώσουν ώρες και να πάρουν όλο το μισθό τους και τα αντίστοιχα μόρια τους!

Να υπενθυμίσουμε ότι, όταν έτρεξε το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης στην ειδική εκπαίδευση, εκεί τηρήθηκε η σωστή διαδικασία : πρώτα αναβαθμίστηκαν οι καθηγητές μειωμένου ωραρίου σε πλήρους ωραρίου και στη συνέχεια προσλήφθηκαν για τα υπόλοιπα κενά νέοι καθηγητές μειωμένου ωραρίου (οι επόμενοι σε σειρά κατάταξης στο πίνακα αναπληρωτών της ειδικής εκπαίδευσης). Τηρήθηκε το δίκαιο και το σωστό για αυτούς τους ανθρώπους και το υπουργείο διαφήμισε αυτή του την ενέργεια λέγοντας μας σε ανακοίνωση ότι αναβάθμισε το 95% των καθηγητών μειωμένου ωραρίου στην ειδική εκπαίδευση.

Σε ερώτηση μας στο Υπουργείο,  από την ομάδα που τρέχει το project  “Ενισχυτική διδασκαλία”  μας απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν πώς λειτούργησε η παράλληλη στήριξη γιατί το έτρεχε άλλη ομάδα το project αυτό, οπότε και δεν ήξεραν ποια ήταν η διαδικασία που ακολούθησαν!... Επίσης μας είπαν πως «δεν είναι δυνατόν να δουλεύετε και πρωί και απόγευμα».  Ούτε κάθισαν να ακούσουν ότι εμείς σχολάμε πολύ νωρίς το πρωί και είμαστε διαθέσιμοι και το απόγευμα για εργασία διότι ο μισθός μας είναι πολύ μικρός και δεν φτάνει ούτε για τα οδοιπορικά μας για να φτάσουμε στα σχολεία που μας έχουν τοποθετήσει.  Έτσι αποφάσισαν να μην μας επιτρέψουν να κάνουμε αίτηση  όσοι θέλουμε και έχουμε τη δυνατότητα να εργαστούμε και μετά το κλείσιμο του σχολείου.

Ως πότε θα συνεχιστεί αυτή η αδικία εις βάρος μας; Κύριοι του υπουργείου δε μπορούμε να ζήσουμε τις οικογένειες μας με 600 ευρώ..Προηγούμαστε σε σειρά κατάταξης στο πίνακα των αναπληρωτών του ΑΣΕΠ και οφείλετε πρώτα να διευρύνετε το ωράριο μας σε πλήρες και στη συνέχεια να περάσετε σε νέες προσλήψεις μειωμένου ωραρίου για την ενισχυτική διδασκαλία.

                                                                                                                Με εκτίμηση,

                                                                                                                Αργυράκη Ευγενία

                                                                                                                Φυσικός Π04.01

           Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μειωμένου Ωραρίου Β – Α Πειραιά 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidikos
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
Το περιστατικό έχει προκαλέσει σοκ τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε εθνικό επίπεδο
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
ekpaideytikoi
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;
Ο εκπαιδευτικός από φορέας γνώσης σε «διευκολυντής της μάθησης»: Η νέα εκπαιδευτική πολιτική, η φιλοσοφία του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και οι...
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;