Thumbnail
Προσλήψεις αναπληρωτών

ΕΝΩΣΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Παπαναστασίου 49  104 45 ΑΘΗΝΑ   Τηλ. Φαξ.: 210-8321783

                   e-mail: [email protected]    http:// www.art-teachers.com

 

                                                                                                          ΑΘΗΝΑ  2-10-2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Προσλήψεις αναπληρωτών: Πολιτική που γεννά και αναπαράγει αδικίες

 

Μετά την ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας του πίνακα προσλήψεων στην Πρωτοβάθμια αναπληρωτών ειδικοτήτων (ΕΑΕΠ), στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι εικαστικοί ΠΕ08, διαπιστώθηκε ότι στις Διευθύνσεις Α΄ και Β΄ Θεσσαλονίκης προσλήφθηκαν ελάχιστοι αναπληρωτές, αφήνοντας ολοφάνερα, γνωστά μεγάλα ακάλυπτα κενά.

Σύμφωνα με το Υπουργείο, αυτό οφειλόταν αποκλειστικά σε «λάθος» της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας που δεν είχε δηλώσει τα σχετικά κενά.

Αν και διαπιστώθηκε το γεγονός στη Θεσσαλονίκη, όπου και υπήρξε μάλιστα «απαλλακτική» για το Υπουργείο ανάληψη ευθύνης από την εκεί Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας, ενδείξεις έχουν ήδη διαφανεί, ότι τα ίδια ή παρόμοια έγιναν επίσης και σε σειρά άλλων περιοχών της χώρας.

Πόσα και ποια κενά δήλωσαν πράγματι οι κατά τόπους διευθύνσεις, παραμένει άγνωστο.

Εύλογα ερωτηματικά προκαλεί το ότι αν και έχουν ζητηθεί τα στοιχεία για τα κενά αυτά, δεν έχουν κοινοποιηθεί.

Σ’ ό,τι αφορά τα (μη) δηλωθέντα κενά, είτε πρόκειται για λάθη και αυτόβουλες παραλείψεις των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας είτε και για «παραλείψεις» καθ’ υπόδειξιν, γεγονός είναι ότι η διαχείριση των παραλείψεων αυτών υπακούει και εντάσσεται πλήρως στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, που σκόπιμα και προσχεδιασμένα διενεργεί τις προσλήψεις των αναπληρωτών όχι σε μία μόνο φάση και από ένα ενιαίο πίνακα, πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αλλά σε διαφορετικές φάσεις που μπορεί να απέχουν δύο – τρεις ή και περισσότερους μήνες μεταξύ τους. Μια τέτοια διάτρητη και αναντίστοιχη προς τις σχολικές ανάγκες διαδικασία, που κινεί κάθε χρόνο το Υπουργείο Παιδείας, συνεπάγεται αναπόφευκτες ανακολουθίες και γεννά από τον ορισμό της αδικίες.

Είναι προφανείς οι αρνητικές εκπαιδευτικές, κοινωνικές, οικονομικές και προσωπικές συνέπειες των αδικιών σε βάρος συναδέλφων μας που έχουν ήδη προκληθεί στο πλαίσιο μιας τέτοιας λειτουργίας.

Το οξύμωρο είναι ότι με τους υπάρχοντες όρους που καθορίζει το Υπουργείο Παιδείας, η επανόρθωση της αδικίας θα είναι εξίσου άδικη (!) αφού θα οδηγούσε, όπως το Υπουργείο αφήνει απειλητικά να υποδηλωθεί, σε μεγαλύτερο πρόβλημα, μεταξύ άλλων δηλαδή σε διακύβευση της θέλησης όσων έχουν ήδη προσληφθεί.

Αφήνοντας επί μήνες πλήθος σχολείων με απλήρωτα κενά, χωρίς εκπαιδευτικούς, εφαρμόζοντας επιζήμιες πρακτικές που κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την εργασιακή ομηρία των αναπληρωτών, η κυβερνητική πολιτική δημιουργεί αδιέξοδα και σπέρνει εξοργιστικές αδικίες παραγνωρίζοντας αλαζονικά τις θέσεις και προτάσεις των συλλογικών οργάνων των εκπαιδευτικών διορισμένων και αδιόριστων:

 

●  Ζητούμε την άρση των αδικιών και όχι την ανακύκλωσή τους.

●  Τον τερματισμό και όχι την αναπαραγωγή του συστήματος αδιαφάνειας.

●  Την ισότιμη μεταχείριση και όχι την ανεξέλεγκτη διαχείριση των προβλημάτων της εκπαίδευσης  και ειδικά των αναπληρωτών.

●  Να μπει τέρμα στο καθεστώς των προσλήψεων αναπληρωτών κατά δόσεις.

●  Να καλύπτονται έγκαιρα όλα τα λειτουργικά κενά από τον ενιαίο πίνακα, έτσι ώστε τα σχολεία να ξεκινούν χωρίς ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού.

 

Εμείς εμμένουμε στις προτάσεις αυτές και τις στηρίζουμε σταθερά και ανεπιφύλακτα.

 

 Για το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ  ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

 Η Γραμματέας                                                                              Η Πρόεδρος

 

 Ν. Παληοκώστα                                                                             Ζ. Χατζή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φοθτη
Όταν η ανάγκη για φοιτητική στέγη αλλοιώνει τον χαρακτήρα της εκπαίδευσης
«Η κυβέρνηση, εδώ και 6 χρόνια δεν έχει προσφέρει τίποτα στους φοιτητές πέρα από κουπόνια, εξαγγελίες με διαγράμματα για πολιτικές ανακούφισης και...
Όταν η ανάγκη για φοιτητική στέγη αλλοιώνει τον χαρακτήρα της εκπαίδευσης
ελμε
Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου θέτει όρια: Όχι στην υπονόμευση της απεργίας
Το Δ.Σ. δηλώνει πως δεν θα ανεχθεί παρεμβάσεις που θίγουν το δικαίωμα των συναδέλφων στην απεργία και θα προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για...
Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου θέτει όρια: Όχι στην υπονόμευση της απεργίας
gimnasio
Εντυπωσιακή παρουσία του Γυμνασίου Λ.Τ. Βερδικούσας στον διαγωνισμό Alan Turing
Πέντε από τις έξι πρώτες θέσεις στη Θεσσαλία, με μαθητές που ξεχώρισαν για την κριτική τους σκέψη και την ομαδικότητα
Εντυπωσιακή παρουσία του Γυμνασίου Λ.Τ. Βερδικούσας στον διαγωνισμό Alan Turing