Thumbnail

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ-ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΩΝ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΕΥΒΟΙΑΣ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια διεξάγονται σε μια περίοδο που το κύριο χαρακτηριστικό της είναι τόσο η κατάφωρη παραβίαση την εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών όσο και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητριών και των μαθητών μας. Η συνεχιζόμενη ασύμμετρη επίθεση που δέχεται το δημόσιο σχολείο από τις κυβερνητικές πολιτικές εντείνεται συνεχώς καθώς οι οικονομικές υποχρεώσεις της χώρας προς τους δανειστές  προφανώς δεν εξυπηρετούνται στον απόλυτο βαθμό που έχει συμφωνηθεί και ο χώρος της πολύπαθης εκπαίδευσης ξαναμπαίνει στο στόχαστρο με την γνωστή πλέον μέθοδο της κοπτοραπτικής και με καθαρά λογιστικούς στόχους. Κι εδώ καλούνται τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια να εφεύρουν σολομώντειες λύσεις και να εξασφαλίσουν εκπαιδευτικούς για όλα τα σχολεία όταν οι διορισμοί στην εκπαίδευση είναι μηδενικοί εδώ και κάμποσα χρόνια.  

Οι Καθηγήτριες και οι Καθηγητές εν Δράσει δεν έχουμε καμία ψευδαίσθηση, ούτε τρέφουμε αυταπάτες για το χαρακτήρα και το ρόλο αυτών των οργάνων που λειτουργούν ως μέσα διαχείρισης και  προώθησης αντιεκπαιδευτικών πολιτικών αγνοώντας παντελώς τις ανάγκες και τα συμφέροντα των εργαζομένων. Πολύ δε περισσότερο στη σημερινή συγκυρία, που γενικεύεται η ελαστική εργασία και η αδιοριστία γίνεται καθεστώς, την ώρα που χιλιάδες εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται σε μετακινήσεις έως και πολλές δεκάδες χιλιόμετρα για να βρουν ώρες να συμπληρώσουν το ωράριό τους, οι μηχανισμοί αξιοποιούν ακόμα πιο εντατικά τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ως εργαλεία για την εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Ωστόσο με τη θητεία μας αποδείξαμε πως δεν μπαίνουμε σε λογικές συνδιαχείρησης-συνδιοίκησης και πελατειακής εξυπηρέτησης, αλλά λειτουργούμε ως το μάτι και το αυτί της βάσης με στόχο τον έλεγχο των αποφάσεων τη διοίκησης, ως προς την νομιμότητα και την αποτελεσματικότητά τους, με γνώμονα την ισονομία και την ισότητα. Η συμμετοχή μας στα υπηρεσιακά συμβούλια (Π.Υ.Σ.Δ.Ε.  Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε.)  με  τη δύναμη, τη στήριξη  και την παρέμβαση των ΕΛΜΕ απονομιμοποιεί στις συνειδήσεις των εκπαιδευτικών τις διοικητικές λογικές, τις συνδιαχειριστικές αντιλήψεις και την ενσωμάτωση του συνδικαλιστικού κινήματος στους μηχανισμούς του κράτους.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Στις δύσκολες εποχές που μας έμελε να ζήσουμε η παρουσία αιρετών του παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού ενισχύει την προσπάθεια χειραγώγησης των εκπαιδευτικών και τη δημιουργία πελατειακών σχέσεων. Αυτονόητα δικαιώματα εμφανίζονται ως ρουσφέτια, για να δεσμεύουν ψήφους και συνειδήσεις, τα ίδια πρόσωπα που διεκδικούν την ψήφο μας υπήρξαν ή είναι ταυτόχρονα διορισμένα μέλη του ΠΥΣΔΕ ή κατέχουν θέσεις ευθύνης και αναλαμβάνουν δυο ρόλους κατά παράβαση κάθε δεοντολογίας. Για μας είναι ξεκάθαρο ότι οι νόμοι και οι  υπουργικές αποφάσεις που καταργούν τα εργασιακά μας δικαιώματα ανατρέπονται με την ανάπτυξη της συλλογικότητας και με την διαρκή αγωνιστική μας επαγρύπνηση και κι όχι με προσπάθειες ατομικής βελτίωσης της θέσης του καθενός μας μέσω των   πελατειακών σχέσεων που καλλιεργεί απροκάλυπτα τον τελευταίο καιρό η διοίκηση. Η αγωνιστική παρουσία των Καθηγητριών-Καθηγητών εν Δράσει στα υπηρεσιακά συμβούλια, στους συλλόγους διδασκόντων και στο Διοικητικό Συμβούλιο αποτελεί δέσμευση και εγγύηση πως οι κυβερνητικές μνημονιακές πολιτικές και οι συνέπειες τους στο χώρο της εκπαίδευσης θα αποκαλύπτονται, θα καταδικάζονται και θα αντιμετωπίζονται με αγώνα και συλλογικότητα.

Είναι βαθειά μας πεποίθηση πως την επιχειρούμενη ισοδέπωση της ζωής μας, καθώς και την απαξίωση και αποδόμηση του δημόσιου σχολείου μπορούμε να τα ανακόψουμε και να τα αποτρέψουμε μόνο με την δυναμική και ηχηρή παρουσία όλων μας στο κίνημα. Σας καλούμε να μη σιωπήσετε, να μην παραιτηθείτε, αλλά να συμπαραταχθείτε μαζί μας στους αγώνες: «Τρέχα συνάδελφε, σε καταδιώκει ο παλιός κόσμος».

Σας καλούμε σε κοινή συστράτευση για:

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ !

                                                                          Χαλκίδα Οκτώβριος 2016

Καλούς αγώνες!

Καθηγήτριες-Καθηγητές εν Δράσει

Ενωτική Κίνηση


Καθηγητές-Καθηγήτριες εν Δράσει

Ενωτική Κίνηση


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ

Τα τελευταία επτά χρόνια εφαρμόζονται στη χώρα αντιλαϊκές πολιτικές από κυβερνήσεις διαφόρων συνδυασμών κομμάτων του πολιτικού συστήματος. Κοινά χαρακτηριστικά των κομμάτων αυτών και των κυβερνήσεων που υπηρέτησαν είναι:

  • Η προεκλογική καλλιέργεια αυταπατών και η καταγγελία των πολιτικών που η ΕΕ, η ΕΚΤ και το ΔΝΤ απαιτούν από αυτούς να εφαρμόσουν
  • Οι δήθεν προσπάθειες αρχικά να εναντιωθούν, βάζοντας τελικά τα θεμέλια για πιο ακραία μέτρα
  • Η πλήρης υποταγή στις πολιτικές αυτές και η σκληρότερη εφαρμογή τους
  • Η προσπάθεια να στηρίξουν το κομμάτι του ντόπιου κεφαλαίου που εκφράζουν, εμφανίζοντάς το σαν «χτύπημα της διαπλοκής»
  • Η εφαρμογή πολιτικών διάλυσης του όποιου κοινωνικού κράτους, καταλήστευσης του κοινωνικού πλούτου, ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, συνέχιση της αφαίμαξης των λαϊκών στρωμάτων, κατάρρευσης των ασφαλιστικών ταμείων, διαρκούς μείωσης των μισθών, κατάργησης όλων των κοινωνικών παροχών και γενικότερα η πολιτική της εκμετάλλευσης του κόσμου της εργασίας, της κατάργησης του δικαιώματος των πολλών στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, την ασφάλιση και τη σύνταξη.

Χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των παραπάνω πολιτικών, όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων και των κομμάτων που συμμετείχαν σε αυτές (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΔΗΜΑΡ, ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ) είναι η συνέπεια στη στήριξη και εφαρμογή τους.  

Αποτελέσματα των πολιτικών που εφαρμόστηκαν αυτή την επταετία είναι η επιστροφή στον εργασιακό μεσαίωνα και η καταπάτηση κατακτήσεων και δικαιωμάτων των εργαζόμενων. Η προσπάθεια να πείσουν για την αναγκαιότητα να πληρώσουν οι εργαζόμενοι την καπιταλιστική κρίση δίνει τη σκυτάλη στον αυταρχισμό. Οι κρατικοί μηχανισμοί, όποιας μορφής, στηρίζουν τις πολιτικές τους καταργώντας την όποια επίφαση δημοκρατίας. Παράλληλα τα «ενσωματωμένα» ΜΜΕ παπαγαλίζουν αυτές τις πολιτικές ενώ οι πλήρως υποταγμένες πλειοψηφίες της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας, που λειτουργεί σαν δούρειος ίππος μέσα στο συνδικαλιστικό κίνημα, απογοητεύουν και διώχνουν από την οργανωμένη διεκδίκηση  τη μεγάλη μάζα των εργαζόμενων. Η ελπίδα που καλλιέργησε ο ΣΥΡΙΖΑ και εντός των τειχών του συνδικαλιστικού κινήματος έδωσε τη θέση της σε μια νέα κυβερνητική παράταξη που βάζει πλάτη στις κυβερνητικές επιλογές. Ο οργανωμένος συνδυασμός αυτών σπρώχνει ακόμα περισσότερο τους εργαζόμενους έξω από κινηματικές διεκδικητικές διαδικασίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιβάλλουν χειρότερα μέτρα και με πιο αυταρχικό τρόπο.

Μέσα σ’ αυτόν τον κυκεώνα έχουν επεξεργαστεί και το σχέδιο διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Νέες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και τμημάτων χωρίς να τους ενδιαφέρει ούτε το γεωγραφικό ανάγλυφο ούτε οι εκπαιδευτικές ανάγκες, αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, εφαρμογή κακέκτυπων  και αποτυχημένων εκπαιδευτικών μοντέλων, ταξικοί φραγμοί,  τεχνητά πλεονάσματα εκπαιδευτικών είναι μερικές από τις «καινοτόμες» ιδέες τους. Κερασάκι στην τούρτα οι νέες σαρωτικές αλλαγές που «προτείνει» ο Α. Λιάκος, προέδρου της επιτροπής του «εθνικού διαλόγου» (4ετές Γυμνάσιο, διετές ΓΕΛ – ΕΠΑΛ, διάλυση εργασιακών σχέσεων, αναθέσεις μαθημάτων, φθηνή κατάρτιση, κατάργηση ειδικοτήτων που έχουν «παρεισφρήσει» στην εκπαίδευση κλπ).  Παράλληλα προβλέπεται νέο κύμα συγχωνεύσεων και κλεισίματος Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων με «έξωση» πολλών ειδικοτήτων από τα Λύκεια. Και στο βάθος αυτής της πολιτικής «αχνοφαίνεται» ξανά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που οδηγεί στη χειραγώγηση και την υποταγή δείχνοντας για άλλη μια φορά την πόρτα για απολύσεις.

Έτσι, σ’ όλους τους εργασιακούς χώρους καλλιεργούν την αντίληψη της πλήρους απαξίωσης του συνδικαλισμού αφού ακόμα και χαμηλότερου επιπέδου στελέχη του κυβερνητικού συνδικαλισμού ξεπουλάνε τους εργαζόμενους, διαπραγματευόμενοι την καλυτέρευση της δικής τους θέσης. Αυτό συμβαίνει και στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια ασχολούνται με θέματα που αφορούν στην καθημερινή ζωή του εκπαιδευτικού καθώς και στην οικονομική και υπηρεσιακή του εξέλιξη. Τέτοια θέματα είναι: σύσταση-κατάργηση οργανικών θέσεων, διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις, εκπαιδευτικές άδειες, επιλογές των στελεχών της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικές άδειες, προαγωγές, μισθολογικές εξελίξεις κ.λπ.

Ο θεσμός των αιρετών μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων είναι μια σημαντική κατάκτηση των εργαζομένων χωρίς να παραγνωρίζουμε ότι τα Υπηρεσιακά Συμβούλια δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών αλλά αποτελούν όργανα εφαρμογής της κυβερνητικής πολιτικής και μηχανισμούς ανάπτυξης πελατειακών σχέσεων. Η συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων σε αυτά δεν αλλάζει το ρόλο τους αλλά μπορεί να προωθήσει τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών αν ακολουθούνται κάποιες βασικές αρχές.  Προϋπόθεση ότι οι αιρετοί εκπρόσωποί υπερασπίζονται τα δικαιώματα των εργαζομένων αποτρέποντας αδικίες σε βάρος τους, υπηρετώντας τις θέσεις του κλάδου, όπως αυτές διαμορφώνονται συλλογικά και συνεργάζονται στενά με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις.

Οι επιπτώσεις των αποφάσεων των Υπηρεσιακών Συμβουλίων στην καθημερινή ζωή, την οικονομική και υπηρεσιακή εξέλιξη του, εκπαιδευτικού απαιτούν από τα Αιρετά μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων:

Να υπερασπίζονται την αξιοπρέπεια, τα δικαιώματα και τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, την αντικειμενικότητα, την ευθυκρισία και την ανεξαρτησία των Υπηρεσιακών Συμβουλίων από τον Κυβερνητικό έλεγχο χωρίς «εξυπηρετήσεις», κεφαλαιοποίηση στην αγορά των ψήφων και παραγοντισμούς. Να καταργήσουν στην πράξη το απόρρητο των συνεδριάσεων των υπηρεσιακών συμβουλίων, δημοσιοποιώντας, καταγγέλλοντας και αποχωρώντας από παράνομες, αναξιοκρατικές, αδιαφανείς και αντισυναδελφικές αποφάσεις.

Να υπερασπίζονται τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς από πολιτικές διοικητικών-υπηρεσιακών παραγόντων και της κυβέρνησης. Να είναι ενάντια στις συμπτύξεις τμημάτων, σχολείων και τις αλόγιστες μετακινήσεις συναδέλφων ή υποχρεωτικές μετακινήσεις σε άλλα ΠΥΣΔΕ ή περιοχές ή στην Πρωτοβάθμια ή στην μη τυπική εκπαίδευση (ΙΕΚ) . Να διεκδικούν τον καθορισμό κενών και πλεονασμάτων σύμφωνα με τις ανάγκες των σχολείων και όχι με βάση αντιεκπαιδευτικές νομοθεσίες.

• Να είναι μακριά από την ιεραρχική διοικητική, αξιολογική και πειθαρχική πυραμίδα, γιατί  ο εναγκαλισμός μ' αυτές τους αφαιρεί κάθε δυνατότητα ανεξάρτητης έκφρασης. Είναι πάγια η τακτική της όποιας διοίκησης και εξουσίας να εκμαυλίζει συνειδήσεις και να δημιουργεί υποχείρια δίνοντας ένα μικρό κομμάτι από την πίτα της εξουσίας και ψίχουλα από την ασύδοτη οικονομική διαχείριση.

Να είναι δίπλα στους μαχόμενους εκπαιδευτικούς , τους συλλόγους και τα συνδικαλιστικά τους όργανα, λειτουργώντας σύμφωνα με τις αποφάσεις του κλάδου χωρίς να χρησιμοποιούν την ιδιότητά τους για συγκρότηση προσωπικών και παραταξιακών μηχανισμών πελατειακών σχέσεων. Καλούνται να αντιμετωπίζουν τα διορισμένα μέλη - αλλά και κάποιους εκλεγμένους αιρετούς-παραγοντίσκους που λειτουργούν ως εντολοδόχοι της κυβερνητικής πολιτικής. Να λογοδοτούν και να απολογούνται στον κλάδο (συνελεύσεις, ΕΛΜΕ, επισκέψεις στα σχολεία κτλ).

Να αντιπαλεύουν την νεοφιλελεύθερη κυβερνητική πολιτική μέσα και έξω από τα Συμβούλια.

Όλες οι επιπτώσεις των κυβερνητικών πολιτικών έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τις αρμοδιότητες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων γι αυτό τα Αιρετά μέλη τους πρέπει να γνωρίζουν άριστα όχι μόνο το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της εκπαίδευσης και τα υπηρεσιακά θέματα, αλλά και το σύνολο των θεμάτων και προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών. Πάνω στη γνώση αυτή θα στηρίζουν τους αγώνες τους  για  την  κατοχύρωση  των  δικαιωμάτων  τους. Η  γνώση  αυτή  θα κατοχυρώσει τον αγώνα μας ακόμη και αν αυτός ο αγώνας αντιτίθεται στο πνεύμα και στην αντίληψη εγκυκλίων και νόμων.

 

ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΠΥΣΔΕ ΣΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ

ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΟΜΟΣ

1

Αλεξίου

Δημήτριος

Ευαγγέλου

ΓΕΛ Μαντουδίου

Εύβοια

2

Αλεξίου

Χρήστος

Αλέξανδρου

Γυμνάσιο Σχηματαρίου

Βοιωτία

3

Αλιμήσης

Ιωάννης

Χρήστου

3ο Γυμνάσιο Λαμίας

Φθιώτιδα

4

Βαβούλας

Μιχαήλ

Πέτρου

3o ΓΕΛ Χαλκίδας

Εύβοια

5

Γιάλβαλη

Ελένη

Αναστασίου

Γυμνασίου ΛΤ Κερασοχωρίου .

Ευρυτανία

6

Γιαννίκας

Κωνσταντίνος

Ελισσαίου

2ο ΕΠΑΛ Λαμίας

Φθιώτιδα

7

Δέδε

Κυριακή (Κική)

Κων/νου

ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού

Εύβοια

8

Καραμπάση

Παναγιώτα (Νάγια)

Ζαχαρία

ΕΠΑΛ Σχηματαρίου

Βοιωτία

9

Κατσάνος

Ιωάννης

Γεωργίου

ΓΕΛ Κανήθου

Εύβοια

10

Κόκκινος

Χαράλαμπος

Βασιλείου

Μουσικό Σχολείο Λαμίας

Φθιώτιδα

11

Κολιού

Όλγα

Γεωργίου

Γυμνάσιο Νέας Αρτάκης

Εύβοια

12

Κονταργύρης

Κωνσταντίνος

Ευαγγέλου

1ο Γυμνάσιο Λαμίας

Φθιώτιδα

13

Κουρμπέτης

Κωνσταντίνος

Νικηφόρου

Γυμνάσιο Νέας Αρτάκης

Εύβοια

14

Κυρκόπουλος

Αθανάσιος

Παναγιώτη

ΓΕΛ Δομοκού

Φθιώτιδα

15

Λευκούδη

Βασιλική

Στυλιανού

1o Γυμνάσιο Χαλκίδας

Εύβοια

16

Λιάνα Τολίκα

Σταυρούλα

Ελευθερίου

6o Γυμνάσιο Χαλκίδας

Εύβοια

17

Λιανού

Αθηνά

Ιωάννη

Γυμνάσιο Στυλίδας

Φθιώτιδα

18

Λουκιανού

Ειρήνη

Φρατζέσκου

Γυμνάσιο Ν. Αρτάκης

Εύβοια

19

Μαστροκώστας

Κωνσταντίνος

Παναγιώτη

ΓΕΛ Καρπενησίου

Ευρυτανία

20

Μαυραγάνης

Ευστάθιος

Παναγιώτη

ΓΕΛ Λιβανατών

Φθιώτιδα

21

Μεγαλιός

Παναγιώτης

Ανάργυρου

2ο ΕΠΑΛ Λαμίας

Φθιώτιδα

22

Νίκα

Ζαχαρούλα (Χαρά)

Ευαγγέλου

6o Γυμνάσιο Χαλκίδας

Εύβοια

23

Ντόβολος

Ευάγγελος

Σεραφειμ

2ο Γυμνάσιο Θήβας

Βοιωτία

24

Παλέτσος

Ευθύμιος

Ιωάννη

2ο Γυμνάσιο Λαμίας

Φθιώτιδα

25

Πανοπούλου

Φωτεινή

Γεωργίου

Γυμνάσιο ΛΤ Γρανίτσας

Ευρυτανία

26

Παπαγεωργίου

Μαργαρίτα

Παντελή

7o Γυμνάσιο Χαλκίδας

Εύβοια

27

Παπαδημητρίου

Καλλιόπη (Πέπη)

Αναστασίου

Γυμνάσιο Σχηματαρίου

Βοιωτία

28

Παπαδόπουλος

Αθανάσιος

Χρήστου

3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς

Βοιωτία

29

Παπαδόπουλος

Γεώργιος

Βύρωνα

Γυμνάσιο Ιτέας

Φωκίδα

30

Πέτρου

Αλέξανδρος

Γεωργίου

3o Γυμνάσιο Χαλκίδας

Εύβοια

31

Πολυζώη

Νίκη

Ευθυμίου

Γυμνάσιο Άμφισσας

Φωκίδα

32

Προύσαλης

Δημήτριος

Θωμά

2ο ΕΠΑΛ Λαμίας

Φθιώτιδα

33

Πυργολιού

Καλλιόπη-Μαρία

Παναγιώτη

ΓΕΛ Μαρτίνου

Φθιώτιδα

34

Σκαρπίδου

Έλενα

Γεωργίου

5o Γυμνάσιο Χαλκίδας

Εύβοια

35

Σκούρας

Αριστείδης (Άρης)

Ιωάννη

5o Γυμνάσιο Χαλκίδας

Εύβοια

36

Τσιμπίδου

Χρυσάνθη

Ηλία

Ειδικό Επαγ/κό Γυμνάσιο

Εύβοια

37

Φλώρος

Ηρακλής

Γεωργίου

Γυμνάσιο Ραχών

Φθιώτιδα

38

Χαλιμούρδα

Αντιγόνη

Γεωργίου

Γυμνάσιο Αλιάρτου

Βοιωτία

39

Χατζηνικολάου

Γεωργία

Βασιλείου

Γυμνάσιο Βαθέος Αυλίδας

Εύβοια

40

Χρόνης

Ευάγγελος

Σταματίου

ΕΠΑΛ Αλιβερίου

Εύβοια

41

Χρυσαφόπουλος

Κωνσταντίνος

Λεωνίδα

ΓΕΛ Αράχωβας

Βοιωτία

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»