ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ
Δυνάμωσε παντού τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ!
- Δημόσιο και Δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά!
- Να ζούμε με αξιοπρέπεια!
- Σταθερή και μόνιμη εργασία για όλους!
- Κάτω η αντιλαϊκή πολιτική των μνημονίων κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ!
Συναδέλφισσες, οι οι Εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια πραγματοποιούνται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία.
Η διεθνής κατάσταση χειροτερεύει ραγδαία. Ο κίνδυνος του φασισμού είναι ορατός, οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και ο πόλεμος, που επεκτείνεται διαλύουν ολόκληρες κοινωνίες και τις οδηγούν στην προσφυγιά. Τα μεγάλα μονοπωλιακά συγκροτήματα, το τραπεζικό και χρηματιστηριακό κεφάλαιο στην προσπάθεια τους να αντιμετωπίσουν τη συνεχιζόμενη δομική κρίση του καπιταλισμού γίνονται όλο και πιο επιθετικά απέναντι στους λαούς και τους εργαζόμενους. Τα δικαιώματα και οι κοινωνικές κατακτήσεις των εργαζομένων καταργούνται με ραγδαίο ρυθμό και το εργατικό κίνημα και στη χώρα μας έχει μπροστά του μοναδική διέξοδο να ανατρέψει αυτές τις πολιτικές.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, διαψεύδοντας τις προσδοκίες των εργαζομένων, παρουσιάζει τον Ευρωμονόδρομο ως μοναδική λύση, και μάλιστα στο όνομα της αριστεράς. Αρνούμενη τη βούληση της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού, (όπως αυτ του,﷽﷽﷽﷽﷽ιρικ το Δημοψήφισμα ή εκφράστηκε με το Δημοψήφισμα), να έρθει σε ρήξη με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους μηχανισμούς της, μας έδεσε χειροπόδαρα σε μια πολιτική που μόνο βάσανα, ανεργία και οικονομική εξαθλίωση μπορεί να υποσχεθεί στους εργαζόμενους.
Το 3ο μνημόνιο προσθετικά με τα δύο προηγούμενα δημιούργησαν συνθήκες ασφυξίας στη νεολαία και το λαό, με την ανεργία να καλπάζει, την Υγεία και την Παιδεία να αποδομούνται διαρκώς, τη δημόσια περιουσία και τα βασικά κοινωνικά αγαθά, όπως το νερό να πωλούνται, τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα να κατεδαφίζονται.
Ποιος είναι ο ρόλος των ηγεσιών του γραφειοκρατικού, εργοδοτικού και κρατικού συνδικαλισμού.
Βασικός αρωγός των Κυβερνήσεων σε όλη αυτή την περίοδο είναι οι ηγεσίες του γραφειοκρατικού, εργοδοτικού και κρατικού συνδικαλισμού. Λειτουργώντας ως εκτονωτικός μηχανισμός εξουσίας, κάθε φορά που διαπίστωναν ότι οι εργαζόμενοι εκδήλωναν τη διάθεση να δώσουν ουσιαστικό αγώνα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής, φρόντιζαν με εκτονωτικές κινητοποιήσεις και μεγάλα διαστήματα αδράνειας να απογοητεύουν το λαό, να του διαμορφώνουν την αίσθηση του αδύνατου της υπέρβασης των προβλημάτων και να στρώνουν το δρόμο για πέρασμα των επόμενων μέτρων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μάχη για το ασφαλιστικό, όπου μετά την μεγάλη συμμετοχή των εργαζομένων στην κινητοποίηση της 4ης Φλεβάρη και με βασικό σύνθημα το ότι δεν θα επιτρέψουμε να φέρει η Κυβέρνηση το Νομοσχέδιο στη Βουλή, αφού έσπασαν το μέτωπο, οδηγώντας τους αγρότες σε άτακτη υποχώρηση με υποσχέσεις που δεν κρατήθηκαν τελικά, «ανέθεσαν» στην Κυβέρνηση να κηρύξει 48ωρη απεργία όταν θα αποφάσιζε να φέρει το Νομοσχέδιο στη Βουλή!!! Κι η Κυβέρνηση το έφερε μέσα στο Πάσχα! Ας βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.
Εκπαιδευτική πολιτική
Στην εκπαίδευση, η πολιτική της προσαρμογής της στις οδηγίες του ΟΟΣΑ, που επιλέχθηκε για να παίζει το ρόλο του μοχλού αλλαγής των εργασιακών σχέσεων μέσω της απαξίωσης των μορφωτικών δυνατοτήτων της νεολαίας, οδηγεί στη συνεχή συρρίκνωση και στην όλο και πιο αντεργατική διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Οι μηδενικοί διορισμοί έρχονται να προστεθούν από την παρούσα Κυβέρνηση (είχε υποσχεθεί 20.000 διορισμούς), η μείωση του ωραρίου στα Γυμνάσια κατά 3 ώρες (χωρίς καμία μελέτη), η αύξηση του ωραρίου των υπεύθυνων εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής, η κατάργηση των επιπέδων στα αγγλικά, η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ και όχι μόνο. Και μόνο από αυτά απολύονται περίπου 3.000 αναπληρωτές καθηγητές, οι περισσότεροι εξ αυτών με πάνω από 7 χρόνια υπηρεσίας. Το πόρισμα της επιτροπής Λιάκου επιδιώκει να αναδιαρθρώσει την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τα ισχύοντα στις χώρες τις Ε.Ε και του Ο.Ο.Σ.Α και διώχνει πρόωρα ένα μεγάλο κομμάτι μαθητών έξω από την εκπαίδευση με καθαρά ταξικά κριτήρια, προσαρμόζοντας το εκπαιδευτικό σύστημα με βάση το περίφημο προσοντολόγιο, τις επιλογές μαθημάτων τα διαφορετικά επίπεδα μαθημάτων. Και όπως αναφέρει, οι αντιστάσεις πρέπει να καμφθούν. Όποιος εκπαιδευτικός αποδέχεται το πλαίσιο έχει καλώς, οι υπόλοιποι να αφήσουν την Πολιτεία να διαλύσει εντελώς τα δικαιώματα στη γνώση των μαθητών και τα στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Ποιος είναι ο ρόλος των Υπηρεσιακών Συμβουλίων σήμερα
Αυτή την πολιτική και αυτό το Νομοθετικό πλαίσιο που έχει διαμορφώσει η Κυβέρνηση, έρχεται να διαχειριστεί το κάθε Υπηρεσιακό Συμβούλιο και να αποφασίσει για την τύχη των συναδέλφων. Το ΚΥΣΔΕ να αποφασίζει για τις μεταθέσεις που έχουν κυριολεκτικά ελαχιστοποιηθεί. Για τις αποσπάσεις που έχουν απόλυτα συρρικνωθεί. Τα ΠΥΣΔΕ για τις τοποθετήσεις των συναδέλφων στα σχολεία, που με την αλλοπρόσαλλη πολιτική της Κυβέρνησης θα πρέπει να τοποθετηθούν σε 3, 4 ή και 5 σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο. Να μεταφέρονται καθηγητές από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια και μετά πάλι πίσω. Να κλείνουν τμήματα που δεν πληρούν τους όρους των νομοθετημάτων. Και αυτά να τα διαχειρίζονται απόλυτες διορισμένες πλειοψηφίες των Υπηρεσιακών. Ποιος είναι ο ρόλος του Αιρετού σε αυτά τα όργανα; Για χρόνια οι αιρετοί αναλάμβαναν όλη τη βρώμικη δουλειά των εξυπηρετήσεων και των ρουσφετιών σε βάρος της πλειοψηφίας των συναδέλφων. Χωρίς καμία αντίρρηση υλοποιούσαν τις όποιες Κυβερνητικές εντολές, μετατρεπόμενοι στον άμεσο ιμάντα άσκησης εξουσίας, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών.
Ποια είναι η δική μας θέση για το ρόλο των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια
Η θέση του αιρετού ως εκπροσώπου του κλάδου είναι να υπερασπίζεται τα εργασιακά συμφέροντα του εκπαιδευτικού και τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Γι΄ αυτό, δεν πρέπει και σε καμιά περίπτωση να συμμετέχει σε αποφάσεις που αντίκεινται σε αυτά. Πρέπει από τη θέση του να συμβάλλει στην ανάπτυξη κινήματος διεκδικητικού και ανατρεπτικού απέναντι σε αυτές τις πολιτικές. Να μεταφέρει και να στηρίζει τις δημοκρατικά αποφασισμένες θέσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και να είναι σε ετοιμότητα να ενημερώνει άμεσα το συνδικάτο για ό,τι αντιεκπαιδευτικό και αντεργατικό πέφτει στην αντίληψη του, ώστε αυτό, με τη σειρά του, να κινητοποιείται άμεσα και αποτελεσματικά. Να είναι άμεσα ανακλητός από τη βάση που τον εξέλεξε και να λειτουργεί με εναλλαγή ώστε να αποφεύγονται φαινόμενα παραγοντισμού, που μέχρι τώρα ταλαιπωρούν τις χιλιάδες των εκπαιδευτικών.
στηρίζουμε-ψηφίζουμε μαζικά
AΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ Α΄ΑΘΗΝΑΣ
Αθανασοπούλου Παναγιώτα (Γιόλα) του Ιωάννη 9ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ |
Γανιάρη Ιφιγένεια (Έφη) του Κων/νου 6ο ΕΠΑΛ Αθήνας |
Γκαρανέ Κωνσταντίνα του Δημητρίου 39ο ΓΕΛ Αθηνών |
Ζήρος Νικόλαος του Βασιλείου 39ο Γυμνάσιο Αθηνών |
Κακούρου Κωνσταντίνα του Γεωργίου 43ο ΓΕΛ Αθήνας |
Καρδασιλάρη Ειρήνη του Σταματίου 1 ΕΠΑΛ ΖΩΓΡΑΦΟΥ |
Κατσούλη Αθανασία του Βασιλείου 8ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ |
Κεχαγιά Ελένη του Κωνσταντίνου 5ο ΓΕΛ ΖΩΓΡΑΦΟΥ |
Κόφφα Γεωργία του Χρήστου 1ο ΓΕΛ Ν. Φιλαδέλφειας |
Μαναγλιώτου Σοφία του Γεωργίου 56ο Γυμνάσιο Αθήνας |
Μαραμαθάς Αθανάσιος του Ιωάννη 1ο ΕΠΑΛ Δάφνης |
Μούρης Ηλίας του Δημητρίου 1ο ΕΠΑΛ ΔΑΦΝΗΣ |
Μπάλλας Ανδρέας του Αντωνίου 1ο ΓΕΛ Καισαριανής |
Παπαλεωνίδα Παναγιώτα (Γιούλη) του Τριαντάφυλλου 10ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ |
Πατσιού Παναγιώτα του Σπυρίδωνα 38ο ΓΕΛ Αθήνας |
Πίπα Ελισάβετ (Έλσα) του Νικολάου 1 ΓΕΛ ΒΥΡΩΝΑ |
Ρέππα Βενετία του Νικολάου 53ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ |
Σουρτζής Φώτιος του Αναστάσιου ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΥΣΔΕ |
Στεργιόπουλος Κωνσταντίνος του Δημητρίου 2ο Πειρ. Γυμν.Αθήνας |
Στεφανίδου Κωνσταντίνα του Γεωργίου 63ο Γυμνάσιο Αθήνας |
Τσατούρας Ευάγγελος του Κων/νου 56ο ΓΕΛ Αθήνας |
Φάρκωνα Αγγελική του Νικολάου 39ο ΓΕΛ Αθήνας |
Φραγκεδάκη Αντωνία (Τόνια) του Γεωργίου 43ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ |
Φύτρος Πέτρος του Παντελή 12ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ |
Χαλκής Γεώργιος του Αποστόλου 19οΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ |
Χόρτη Παρασκευή (Βούλα) του Θεοδώρου 24οΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη