Thumbnail
ΕΑΚ για το ΠΥΣΔΕ Ηλείας

ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Ε.Α.Κ)

Ενάντια στις αυθαιρεσίες, τα ρουσφέτια και την υπηρεσιακή διαφθορά.

Υπερασπίζουμε την αξιοπρέπειά μας με την ΕΛΜΕ και αιρετούς αγωνιστές.

Στις 2 Νοεμβρίου διεξάγονται εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων μας στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠYΣΔE στο νομό, AΠYΣΔE στην Περιφέρεια, KYΣΔE το κεντρικό). Τα Y.Σ αποτελούνται από 2 αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και 3 διοικητικούς υπαλλήλους.  Η λειτουργία τους καθορίζεται κατά βάση από τις διατάξεις του ΠΔ 1/2003.

Χρησιμοποιήθηκαν συστηματικά απ’ όλες τις κυβερνήσεις για να προωθούν αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Σήμερα έχουμε φτάσει στις υπερεξουσίες και στον αυταρχισμό των διοικήσεων. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντική η κριτική και ο έλεγχος των συμβουλίων, τη στιγμή μάλιστα που ο τρίτος αιρετός που υποσχόταν η κυβέρνηση αποδείχτηκε «παράλληλο» όνειρο.

Η Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση αποτελείται από εκπαιδευτικούς της ριζοσπαστικής αριστεράς και ανένταχτους συναδέλφους. Είναι ένα ανεξάρτητο σχήμα και δεν καθοδηγείται από κανέναν πολιτικό φορέα.

Όλοι εμείς, κόντρα στην παρακμή του κυβερνητικού και του κομματικού συνδικαλισμού, βρεθήκαμε πάντοτε στην πρώτη γραμμή ενωτικών αγώνων. Χωρίς να διεκδικούμε το αλάθητο, είμαστε μια δύναμη που ανιδιοτελώς συμβάλαμε καθοριστικά ώστε η ΕΛΜΕ να καταγράφει τα ιδιαίτερα προβλήματα των σχολείων και των καθηγητών, να αγωνίζεται αποτελεσματικά για τη λύση τους και να είναι το σωματείο όλων των συναδέλφων.

Σοβαρό πρόβλημα στη λειτουργία του συμβουλίου αποτελεί η δαιδαλώδης νομοθεσία που διέπει τις υπηρεσιακές μεταβολές, η κωδικοποίηση της οποίας είναι ευρύτερο αίτημα εδώ και χρόνια. Ακόμα σοβαρότερο όμως πρόβλημα αποτελεί τα τελευταία χρόνια η συμμόρφωση των κυβερνήσεων στις μνημονιακές επιταγές  που έχουν επιφέρει δυσβάστακτες συνέπειες στη λειτουργία των σχολείων και στην επαγγελματική ζωή των εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο αυτό εφαρμόζονται συνεχώς συστήματα περικοπών άλλοτε άμεσα (αύξηση ωραρίου) και άλλοτε έμμεσα (ξαφνική αλλαγή ωρολογίων προγραμμάτων).

Ένα χρόνιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλοί συνάδελφοι είναι η σχεδόν πλήρης ανυπαρξία οργανικών θέσεων. Είναι πραγματικά άξιο περιέργειας πώς κάθε χρόνο χρειάζονται όλο και περισσότεροι αναπληρωτές για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων  ενώ ταυτόχρονα οι μόνιμοι συνάδελφοι δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να αποκτήσουν οργανική θέση. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα του ξαφνικού κλεισίματος χιλιάδων σχολικών μονάδων, της αύξησης του ωραρίου, του μεγάλου αριθμού μαθητών ανά τμήμα, της αλλαγής των προγραμμάτων, της ανυπαρξίας μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών και διοικητικών υπαλλήλων τα τελευταία χρόνια.

Μετά από 6 χρόνια εφαρμογής των καταστροφικών μνημονιακών πολιτικών της λιτότητας στη χώρα και στην εκπαίδευση, η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο.  Σε καμία χώρα σε καιρό ειρήνης δεν έχει σημειωθεί τέτοια απότομη μείωση του βιοτικού επιπέδου του λαού, τέτοια βίαιη συρρίκνωση μισθών, συντάξεων και δικαιωμάτων των εργαζομένων. Η αποδόμηση του κοινωνικού κράτους, οι ανατροπές στα εργασιακά δικαιώματα, η δραματική μείωση στο εισόδημα, η ατέλειωτη φοροεπιδρομή, η ανεργία και η υποαπασχόληση έχουν  διαλύσει τον κοινωνικό ιστό. Όσο αυτή η πολιτική βρίσκεται στο προσκήνιο, κάθε κυβέρνηση που την υπηρετεί γίνεται επικίνδυνη.

Οι πολιτικές αυτές πρέπει άμεσα να ανατραπούν

Είναι αυτονόητο ότι ανατροπή δεν γίνεται χωρίς μαζική συμμετοχή των εργαζομένων. Οι αγώνες και οι αντιστάσεις του λαού είναι η μοναδική εγγύηση για μια άλλη πορεία της χώρας. Το συνδικαλιστικό κίνημα οφείλει να πρωτοστατήσει, παρεμβαίνοντας «από τα κάτω» στις πολιτικές διεργασίες για την ανατροπή αυτής της πολιτικής. Η κυβέρνηση γνωρίζοντας το ρόλο της συλλογικής πάλης και της αντίστασης καλλιεργεί το φόβο και την ανασφάλεια (αξιολόγηση, νέο φτηνό σχολείο της αγοράς), συκοφαντεί το συνδικαλιστικό κίνημα και ετοιμάζει αλλαγές στο συνδικαλιστικό νόμο (προαπαιτούμενο της 2ης αξιολόγησης) σε μια προσπάθεια να καταργήσει ουσιαστικά το δικαίωμα στην απεργία.

Η δημόσια Παιδεία στο στόχαστρο

Το δημόσιο σχολείο και οι εκπαιδευτικοί είναι στο στόχαστρο των κυβερνήσεων 7 χρόνια τώρα. Τη δραματική μείωση μισθών-συντάξεων, την τραγική υποβάθμιση της ασφάλισης και περίθαλψης την ακολούθησαν οι συμπτύξεις τμημάτων, οι συγχωνεύσεις σχολείων, οι μηδενικοί διορισμοί, η αύξηση του διδακτικού ωραρίου, η δραματική μείωση μεταθέσεων και αποσπάσεων, οι αναθέσεις μέχρι και σε πέντε σχολικές μονάδες, η υποβάθμιση των εργαστηρίων, η μείωση των ωρών στα γυμνάσια, το κλείσιμο τμημάτων στα ΕΠΑΛ. Και όλα αυτά ενώ το πόρισμα Λιάκου – Φίλη που είναι επί θύραις. Κυβέρνηση, Ε.Ε και ΟΟΣΑ χτίζουν το «νέο» μοντέλο της εκπαίδευσης της αμάθειας, των πολλαπλών εξετάσεων, της τράπεζας θεμάτων: ένα σχολείο για τους λίγους. Για την πλειοψηφία της νέας γενιάς σχεδιάζουν φθηνή και ευέλικτη κατάρτιση και εργασία.

Με την ΕΛΜΕ παρεμβαίνουμε στα υπηρεσιακά συμβούλια

Χωρίς αυταπάτες για το ρόλο των Υ.Σ., δεν αφήνουμε στο απυρόβλητο καμιά διοίκηση. Η συμμετοχή μας στοχεύει στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των μαθητών και της εκπαίδευσης. Είμαστε εκεί για να ενημερώνουμε τους συναδέλφους και την κοινωνία. Να ξεσκεπάζουμε όσους εμφανίζουν τα αυτονόητα δικαιώματά μας σαν ρουσφέτια για να ελέγχουν συνειδήσεις και ψήφους. Να ελέγχουμε, να αποκαλύπτουμε αυθαιρεσίες, πελατειακές σχέσεις, αδιαφανείς διαδικασίες. Να αποκαθιστούμε όπου μπορούμε τις αδικίες. 

Με την καθοριστική συμβολή της ΕΛΜΕ και των αιρετών μας, προσπαθήσαμε να υπερασπίσουμε την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα των καθηγητών. Συμβάλαμε: στην κατοχύρωση της διαφάνειας στις τοποθετήσεις νεοδιόριστων αλλά και των αναπληρωτών (παρόλο που τυπικά δεν γίνονται από τα ΠΥΣΔΕ), στις τοποθετήσεις υποδιευθυντών με βάση τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, στην αντίσταση στις μαζικές συγχωνεύσεις, στη δικαίωση διωκόμενων συναδέλφων. Σήμερα προτάσσουμε στις διεκδικήσεις μας τα καθημερινά προβλήματα σχολείων και καθηγητών, απαιτούμε να υπάρχουν κριτήρια παντού, να γίνουν προσλήψεις διοικητικού προσωπικού σε σχολεία και γραφεία.

Κάνουμε πράξη την κατάργηση του απόρρητου, την αντιδιαχειριστική στάση, τη σύνδεση με την ΕΛΜΕ, την εναλλαγή. Μια μαχητική παρουσία στα Y.Σ., από κοινού με το εκπαιδευτικό κίνημα, μπορούν να ορθώνουν σοβαρά εμπόδια στον διοικητικό  αυταρχισμό, στην εφαρμογή της αξιολόγησης. Οι αποφάσεις του σωματείου, των Συλλόγων Διδασκόντων διαμορφώνουν προϋποθέσεις να εμποδίσουμε τα σχέδια του Υπουργείου.

                         

Απολογισμός των αιρετών

Η παρουσία μας στο ΠΥΣΔΕ είχε πάντα ως βάση τις θέσεις του κλάδου. Υπηρετήσαμε τη διαφάνεια, τη δικαιοσύνη και την αξιοπρέπεια των συναδέλφων. Υπήρξε στενή συνεργασία των αιρετών με την ΕΛΜΕ (παρακολούθηση σχεδόν όλων των ΔΣ). Με τη συνεργασία με εκπαιδευτικούς και συλλόγους διδασκόντων που μας απευθύνθηκαν και με τη βοήθεια της ΕΛΜΕ αναχαιτίστηκαν προσπάθειες της διοίκησης για παρατυπίες, αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις, έμμεσες ή άμεσες απειλές και ρεβανσιστικές συμπεριφορές. Κύριο χαρακτηριστικό της διετίας ήταν ότι βρεθήκαμε αντιμέτωποι με τα τεράστια προβλήματα της εκπαίδευσης, με τις πολιτικές που διαλύουν την κοινωνία και το δημόσιο σχολείο.

Κατά τη φετινή χρονιά,  μετά από πίεση των αιρετών συμφωνήθηκε στο ΠΥΣΔΕ ο υπολογισμός των οργανικών κενών να γίνει  με βάση τα τμήματα που λειτουργούσαν τα σχολεία την προηγούμενη σχολική χρονιά και με ανώτερο αριθμό μαθητών τους 25 ανά τμήμα και τους 18 σε λυόμενες αίθουσες. Επίσης θεωρείται αυθαίρετα από τη διοίκηση και τις εγκυκλίους του Υπουργείου ότι για να έχει κάποιος οργανική θέση πρέπει να συμπληρώνει 12 ώρες με μαθήματα α’ ανάθεσης πράγμα ανέφικτο για τις ειδικότητες εκείνες που έχουν μονόωρα μαθήματα ή μαθήματα σε λίγες τάξεις. Είναι πάγιο αίτημα του κλάδου να μπορεί να δοθεί οργανική θέση σε ομάδες σχολείων ή όμορα σχολεία που κανείς έως τώρα δεν έχει κάνει δεκτό.

Το ΠΥΣΔΕ Ηλείας μετά από πρόταση των αιρετών και συνυπολογίζοντας όλα τα ανωτέρω χαρακτήρισε ελάχιστες υπεραριθμίες και μόνο όταν προέκυπτε οργανικό κενό την ομάδα σχολείων ή στην όμορη που θα μπορούσε να διεκδικήσει ο συνάδελφος. Ταυτόχρονα ασκήθηκε σκληρή κριτική για την εφαρμοζόμενη πολιτική που οδηγεί σε εκατοντάδες οργανικές υπεραριθμίες και όχι σε διορισμούς. Δημοσιοποιήθηκαν όλα τα οργανικά κενά και τα μόρια των συναδέλφων που τα διεκδικούσαν και τηρήθηκαν όλες οι απαιτούμενες προθεσμίες για τις δηλώσεις προτίμησης και τις πιθανές ενστάσεις. O Διευθυντής ΔΕ τοποθέτησε μειοψηφούντων των αιρετών, υποχρεωτικά 6 συναδέλφους που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ σε οργανικά κενά καθώς η πλειοψηφία του συμβουλίου δεν έκανε δεκτή την πρόταση των αιρετών να τοποθετηθούν οι συνάδελφοι σε λειτουργικά κενά που θα προκύψουν.

Στο θέμα της άνισης μεταχείρισης των εγγραφών των μαθητών στα Λύκεια του Πύργου και παρά τις καταγγελίες της ΕΛΜΕ ο Διευθυντής ΔΕ  με διάφορα προσχήματα επιμένει να κατανέμει με δική του ευθύνη με άνισο τρόπο τους μαθητές στα σχολεία του Πύργου και να χειρίζεται προσωπικά το θέμα των παράνομων ή νόμιμων μετεγγραφών. Εκφράσαμε την αγανάκτησή μας σε αυτό το θέμα που μεταξύ άλλων αλλοιώνει την οργανικότητα των θέσεων στα σχολεία του Πύργου και δημιουργεί πλασματικές υπεραριθμίες.

Από τις 20 Αυγούστου και μετά το ΠΥΣΔΕ με συνεχείς συνεδριάσεις άρχισε την προετοιμασία για την τοποθέτηση των συναδέλφων που ήταν λειτουργικά υπεράριθμοι, στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, που ζητούσαν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ ή είχαν έρθει με απόσπαση από άλλο ΠΥΣΔΕ. Στο σημείο αυτό είχαμε την παρέμβαση του μεγάλου αδερφού, του Υπουργείου δηλαδή που μας έστειλε «εντέλλεσθε» ότι όλα πρέπει να έχουν τελειώσει μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου και υπό το άγρυπνο απειλητικό  βλέμμα του my school, πράγμα αδύνατο. Με δεδομένο ότι οι αποσπάσεις δεν είχαν ανακοινωθεί, οι μαθητές έδιναν ακόμα επαναληπτικές εξετάσεις Σεπτεμβρίου, τα τμήματα των σχολείων  δεν είχαν οριστικοποιηθεί, το Γυμνάσιο Μυρτιάς-Σκουροχωρίου ήταν ανοιχτό κλειστό,  τα μαθήματα επιλογής στο Λύκειο και οι κατευθύνσεις ήταν ακόμα υπό διαμόρφωση, οι μετεγγραφές στα ΕΠΑΛ δεν είχαν ακόμα ξεκινήσει γίνεται αντιληπτό ότι η εφαρμογή της εγκυκλίου το μόνο που θα κατάφερνε είναι να δημιουργήσει αναστάτωση στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς. Αρνηθήκαμε την εφαρμογή αυτή της αντιεκπαιδευτικής εγκυκλίου, ξεσκεπάζοντας τη δήθεν προσπάθεια του υπουργείου να είναι οι καθηγητές νωρίς στα σχολεία.

Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι είναι χρόνιο αίτημα του κλάδου όλοι οι καθηγητές να είναι στα σχολεία τους στην έναρξη των μαθημάτων, ωστόσο όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων δεν έχουν κάνει ούτε έναν διορισμό.

Με πρόταση των αιρετών η εφαρμογή της διαδικασίας παρατάθηκε μέχρι την έναρξη τουλάχιστον των σχολείων έτσι ώστε να έχουμε μια πληρέστερη εικόνα για τα κενά και τα πλεονάσματα. Η πρώτη κοινή συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ αναβλήθηκε για όλους τους παραπάνω λόγους. Ζητήθηκε από τους συναδέλφους των κοινών ειδικοτήτων να δηλώσουν με αίτησή τους αν επιθυμούν μερική ή ολική διάθεση στην Πρωτοβάθμια. Η εγκύκλιος για τη διδασκαλία των επιπέδων της Αγγλικής Γλώσσας έρχεται να ανατρέψει τον προγραμματισμό των σχολείων  και να αφήσει πολλούς συναδέλφους μετέωρους την τελευταία στιγμή χωρίς στην πραγματικότητα να έχουν δικαίωμα επιλογής κάποιας άλλης θέσης. Ο προγραμματισμός του Υπουργείου πλέον είναι φανερό ότι μοναδικό σκοπό έχει την εξοικονόμηση προσωπικού με όποιο κόστος.

Οι διαθέσεις συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου σε 3 και 4 σχολεία τείνουν να γίνουν ο κανόνας, τα σχολεία δουλεύουν με περιφερόμενους εκπαιδευτικούς που μερικές φορές δε συναντιούνται καν ούτε στα διαλείμματα. Δεν υπάρχει πλέον μείωση ωραρίου για τους  υπεύθυνους εργαστηρίων φυσικών επιστημών και πληροφορικής, άλλαξαν οι β’ αναθέσεις για πολλές ειδικότητες συναδέλφων.

Οι αναπληρωτές είναι πια συνάδελφοί μας που αναπληρώνουν τον εαυτό τους. Δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση από το 2011 ενώ έχουμε χιλιάδες αποχωρήσεις σε σύνταξη. Το ελάχιστο που οφείλουν να κάνουν τα υπηρεσιακά συμβούλια είναι να συνδράμουν ιδιαίτερα τους συναδέλφους αυτούς. Οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ Ηλείας  ύστερα από πολλούς αγώνες της ΕΛΜΕ και των συναδέλφων  εφαρμόζουν απόλυτη διαφάνεια στις τοποθετήσεις δίνοντας όλα τα κενά καθώς θεωρούν  υποχρέωσή τους όχι μόνο απέναντι στους συναδέλφους αλλά και στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων. Οι αιρετοί είναι παρόντες στη διαδικασία των τοποθετήσεων διασφαλίζοντας το αδιάβλητο και παρεμβαίνοντας όπου χρειαστεί. Δυστυχώς για ακόμα μια χρονιά τα κενά υπάρχουν ακόμα ιδιαίτερα στα ΕΠΑΛ όπου ολόκληροι τομείς δεν έχουν αρχίσει να λειτουργούν ενώ άλλοι χάθηκαν στο βωμό της έγκρισης των ολιγομελών τμημάτων.

Αντισταθήκαμε στο κλείσιμο των τμημάτων, καταγγέλοντας την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ. Αρνηθήκαμε να διαθέσουμε τους συναδέλφους που περίσσεψαν από το κόψιμο των τμημάτων, συντασσόμενοι με την ΕΛΜΕ και ζητώντας την επαναλειτουργία όλων των τμημάτων που αυθαίρετα έκοψε η διοίκηση.

Ήμαστε εκεί για να στηρίξουμε τις δίκαιες ενστάσεις των συναδέλφων σε αποφάσεις της διοίκησης. Πρόσφατο παράδειγμα η ικανοποίηση των ενστάσεων όσων στάλθηκαν στα ΙΕΚ χωρίς τη θέλησή τους.

Οι εκλογές για ανάδειξη αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια (Υ.Σ.) δεν είναι «ουδέτερες».

Διεκδικούμε:

  • Θεσμοθέτηση νέου πλαισίου για ανεξάρτητα  Υπηρεσιακά Συμβούλια. Με διαφάνεια, αντικειμενικότητα, δικαιοσύνη. Μη ελεγχόμενα από την εκάστοτε εξουσία, με την εκλογή και τρίτου αιρετού.
  • Αδιάβλητες διαδικασίες για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης.
  • Αντικειμενικά κριτήρια για όλες τις αποσπάσεις.
  • Κατάργηση του αντιδημοκρατικού δημοσιουπαλληλικού κώδικα

 

Δεσμευόμαστε για:

  • Πλήρη διαφάνεια, αντικειμενικότητα και αμεροληψία στη δράση των αιρετών εκπροσώπων μας - καμία σχέση με τους μηχανισμούς εξουσίας.
  • Συνεχή ενημέρωση της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ από τους αιρετούς εκπροσώπους μας και προώθηση των θέσεων του κλάδου. 
  • Λογοδοσία στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και στις Γ.Σ. των Προέδρων, δημοκρατικό έλεγχο και ανακλητότητα όλων των αιρετών μας.

Στηρίζουμε – Ψηφίζουμε  Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση για το ΠΥΣΔΕ Ηλείας

     
ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Ε.Α.Κ) 
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΥΣΔΕ 
ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥΠΑΝΑΓΙΩΤΑ(ΠΕΠΗ)ΠΕ02ΓΥΜ.  ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ 
ΑΠΟΣΤΟΛΑΤΟΣΗΛΙΑΣΠΕ04ΓΕΝ. ΛΥΚ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟΥ 
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣΒΑΣΙΛΗΣΠΕ19ΓΕΝ. ΛΥΚ. ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ 
ΒΡΥΝΑΣΓΙΩΡΓΟΣΠΕ03ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣΓΙΑΝΝΗΣΠΕ03ΓΥΜ.  ΧΑΒΑΡΙΟΥ 
ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣΓΙΑΝΝΗΣΠΕ02ΓΥΜ. ΛΑΛΑ 
ΚΑΤΣΙΑΔΡΑΜΗΝΙΚΟΛΕΤΤΑΠΕ062ο ΕΠΑ.Λ. ΠΥΡΓΟΥ 
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΕΥΔΟΚΙΑΠΕ05ΓΥΜ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ 
ΚΛΑΔΗΑΝΑΣΤΑΣΙΑΠΕ182ο ΕΠΑ.Λ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΚΛΑΔΗΣΚΩΣΤΑΣΠΕ04ΓΕΝ. ΛΥΚ. ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ 
ΚΟΤΣΑΛΗΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΦΙΟΝΑ)ΠΕ04ΓΥΜ.  ΒΑΡΔΑΣ 
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣΔΙΟΝΥΣΙΟΣΠΕ02ΓΥΜ.  ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ 
ΛΙΑΓΚΟΥΡΑΑΛΕΞΙΑΠΕ05ΓΥΜ.  ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ 
ΛΟΥΜΙΩΤΗΣ ΣΤΑΘΗΣΠΕ034ο ΓΥΜ. ΠΥΡΓΟΥ 
ΜΑΜΑΛΟΥΓΚΑΔΗΜΗΤΡΑΠΕ02ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 
ΜΑΖΑΡΑΚΙΩΤΗΣΕΥΣΤΑΘΙΟΣΠΕ041ο ΕΠΑ.Λ. ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣΑΝΔΡΕΑΣΠΕ182ο ΕΠΑ.Λ ΠΥΡΓΟΥ 
ΞΥΝΗΣΑΓΓΕΛΟΣΠΕ022ο ΓΕΝ. ΛΥΚ. ΠΥΡΓΟΥ 
ΠΑΝΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣΝΙΚΟΣΠΕ041ο ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΠΑΝΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥΝΑΝΑΠΕ112ο ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΒΑΣΩΠΕ021ο ΕΠΑ.Λ. ΠΥΡΓΟΥ 
ΣΑΜΑΡΑΣΑΡΓΥΡΗΣΠΕ04ΓΥΜ.  ΛΕΧΑΙΝΩΝ 
ΣΑΡΡΗΑΡΓΥΡΩΠΕ19ΓΥΜ.  ΠΕΛΟΠΙΟΥ 
ΣΑΦΟΥΡΗΜΑΡΘΑΠΕ032ο ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣΓΙΩΡΓΟΣΠΕ02ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ 
ΤΟΓΙΑΚΩΣΤΟΥΛΑΠΕ023ο ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΤΣΑΚΩΝΑΣΤΑΥΡΟΥΛΑΠΕ14ΓΕΝ. ΛΥΚ. ΖΑΧΑΡΩΣ 
ΧΟΥΡΧΟΥΛΗΣΓΙΩΡΓΟΣΠΕ081ο ΓΥΜ.  ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
ΨΥΡΙΛΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ(ΤΖΕΝΗ)ΠΕ062ο ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ 
  
Ενάντια στις αυθαιρεσίες, τα ρουσφέτια και την υπηρεσιακή διαφθορά.
     

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

koronoios
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;
Ένας ακόμη «ένοχος» για τη μετάδοση, που δύσκολα πάει το μυαλό μας, είναι ο αγαπημένος μας «φίλος» που μας ξελασπώνει τις δύσκολες μέρες του...
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;