Thumbnail
Εενωτική πρωτοβουλία Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης (Παρεμβάσεις)

Η Εκπαιδευτική μας πρόταση

Η Εκπαιδευτική μας πρόταση-αφήγηση κινείται στον αντίποδα των αντιδραστικών εκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων και των μνημονιακών πολιτικών. Διαμορφώνεται μέσα στους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος στην βάση των μορφωτικών δικαιωμάτων της νέας γενιάς, των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των αναγκών της κοινωνίας και της χώρας και τις δυνατότητες της εποχής μας.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ- ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

Ενιαίο δωδεκάχρονο ποιοτικό,δημόσιο, δημοκρατικό και δωρεάν, ευρύχωρο και ελκυστικό για όλα τα παιδιά. Ένα σχολείο των όλων και των ίσων, που θα χωρά όλη τη γνώση, όλα τα παιδιά, όλες τις ειδικότητες και όλους τους εκπαιδευτικούς. Με λιγότερα παιδιά στο τμήμα και όλα τα παιδιά στο σχολείο.

  • Ένα σχολείο πολυτεχνικό, που θα συνδέει οργανικά και δημιουργικά την γενική με την τεχνολογική γνώση, τη θεωρία με την πράξη, τις εφαρμογές, την πραγματική ζωή και την κοινωνία,τις τέχνες και τον πολιτισμό. Ένα σχολείο που θα στοχεύει στην διαμόρφωση ανθρώπων με ισόρροπη σωματική, γνωστική, ηθική και καλλιτεχνική ανάπτυξη. Με ενιαία, δημοκρατικά αναδιαμορφωμένα προγράμματα σπουδών και βιβλία ,με βάση τις αρχές της προοδευτικής παιδαγωγικής επιστήμης που θα παίρνουν υπ’ όψη τη γνώμη και την εμπειρία των μαχόμενων εκπαιδευτικών. 
  • Ένα σχολείο που θα προάγει την ολόπλευρη γνώση, την κριτική σκέψη, τον διάλογο, την ομαδική εργασία, τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών και θα παράγει ολοκληρωμένες, μαχόμενες προσωπικότητες.
  • Ένα σχολείο που θα προσεγγίζει τα ιδανικά της αλληλεγγύης και της συντροφικότητας, που θα παλεύει για την υπέρβαση του ατομικισμού, που θα διδάσκει τον σεβασμό και την προστασία της φύσης.

Ένα σχολείο που θα συμβάλλει στην μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων και της αναπαραγωγής των εκμεταλλευτικών κοινωνικών σχέσεων.

  • Ένα σχολείο που θα αφήνει ελεύθερο τον δάσκαλο να μεγαλουργήσει, θα τον στηρίζει, θα τον επιμορφώνει,θα τον σέβεται, θα τον ενθαρρύνει, θα του επιτρέπει να αφιερωθεί αποκλειστικά στον παιδαγωγικό του ρόλο.
  • Ένα σχολείο της πλήρους παιδαγωγικής ελευθερίας, της δημοκρατικής λειτουργίας χωρίς «αφεντικά», managers, μέντορες και αξιολογητές· της άρτιας υλικοτεχνικής υποδομής και της αντισταθμιστικής εκπαίδευσης για «τα παιδιά ενός κατώτερου θεού». Ένα σχολείο που θα απορρίπτει τις εξετάσεις και όχι τους μαθητές του. Που θα απαλλάξει την κοινωνία και την εκπαίδευση από τους παραλογισμούς του φροντιστηρίου και των ιδιαιτέρων.Που θα καταργήσει και την ιδιωτική εκπαίδευση, μια που η μόρφωση αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα και πρώτιστο κοινωνικό αγαθό.

Η προοπτική ενός άλλου σχολείου  προϋποθέτει, υπηρετείται και αλληλοτροφοδοτείται από ριζοσπαστικές κοινωνικές τομές και ανατροπές:

  • κατάργηση των μνημονίων, της επιτροπείας, του χρέους, της κυριαρχίας των οικονομικών ελίτ.
  • έξοδο από την φυλακή του ευρώ και της ΕΕ,
  • εθνικοποίηση με εργατικό και κοινωνικό έλεγχο των τραπεζών, των επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας και κοινωνικής ωφέλειας,
  • οικονομική ανάπτυξη σε όφελος του λαού, κοινωνικές κατακτήσεις  (πχ αξιοπρεπείς αμοιβές, ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, μείωση του χρόνου εργασίας για όλα τα επαγγέλματα, χτύπημα της ανεργίας και της μετανάστευσης των παιδιών μας)

Ξαναπιάνουμε το νήμα των μεγάλων κινητοποιήσεων και διεκδικούμε:

Κανείς μαθητής έξω από το σχολείο. Επέκταση της  υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα 12 χρόνια και της προσχολικής στα δύο.

  • Διπλασιασμός των δαπανών για την παιδεία στα επίπεδα του 15%
  • 20  μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 στα εργαστήρια. Ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ
  • Λειτουργία με ουσιαστικούς  όρους της Ειδικής αγωγής, της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, των σχολικών βιβλιοθηκών.
  • Δημιουργία τμημάτων υποδοχής γα πρόσφυγες και μετανάστες  σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών.
  • Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Να γίνουν ΤΩΡΑ χιλιάδες Μαζικοί Μόνιμοι Διορισμοί, ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου! Καμία απόλυση αναπληρωτών και επαναδιορισμός τους με σχέση μόνιμης εργασίας! Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας. Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
  • Ουσιαστική στήριξη με αλλαγές της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης, αξιοποίηση  όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού και των υποδομών της για να ενταχθεί στο ενιαίο 12χρονο σχολείο.
  • Θέσεις εργασίας για όλους τους συναδέλφους, με ουσιαστικές αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση
  • Ολιγομελή τμήματα, εξοπλισμένα εργαστήρια, αναβαθμισμένα σε περιεχόμενο βιβλία. 
  • Να καταργηθούν οι ΣΕΚ (όλων των υπουργείων) και όλες οι ειδικότητες να ενταχθούν μέσα στις δομές της Δημόσιας Τεχνικής –  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. 
  • Να καταργηθεί η αναχρονιστική μαθητεία από το 4ομεταλυκειακό έτος των ΕΠΑΛ και αντ΄ αυτής να υπάρχουν ενδοσχολικάμαθήματα ειδίκευσης που δεν περιέχονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Β΄ και της Γ τάξης της ειδικότητας, καθώς και πρακτική άσκηση.
  • Να καταργηθούν τα ΙΕΚ και η μεταλυκειακή αρχική κατάρτιση να ενταχθεί στις δομές της ΤΕΕ
  • Όχισε μισθολόγιο - φτωχολόγιο.
  • Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις, ώστε να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας. Ανάκληση όλων των μειώσεων των μισθών και αναπλήρωση των μισθών στα επίπεδα του 2009. Διπλασιασμός του μισθού του πρωτοδιόριστου. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Μείωση των στεγαστικών δανείων του ΤΠ&Δ  τραπεζών. Κανένα σπίτι στα χέρια  κράτους-τραπεζίτη.
  • Καθιέρωση γνήσιων, εφ’ όλης της ύλης Συλλογικών και Κλαδικών Σ. Εργασίας
  • Να καταργηθούν όλοι οι σχετικοί νόμοι και όλο το αυταρχικό – αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης.  Όχι στη νέα αξιολόγηση! Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εργαζομένους. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.
  • Ετήσια,ουσιαστική,δημοκρατική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών, με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα, σε σχολές επιμόρφωσης και σε συνεργασία με τα ΑΕΙ.
  •  Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδαγια όλους.
  •  Οργανικές θέσεις για όλους. Κριτήρια, μόρια και διαφάνεια σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές
  • Όχι στην κινητικότητα που οδηγεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας – απολύσεων και ελαστικές σχέσεις εργασίας.
  • xΘεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος στα 25 χρόνια υπηρεσίας για όλους και χωρίς όριο ηλικίας.  Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια.
  • Σύνταξη ίση με το 80% του ύψους του τελευταίου μισθού. Αυξήσεις στις συντάξιμες αποδοχές με το υπολογισμό τους στο ύψος του σημερινού βασικού. Να σταματήσει η διάλυση της επικουρικής ασφάλισης και της μείωσης του εφάπαξ.Σύστημα υγείας, ασφάλισης και σύνταξης  αποκλειστικά Δημόσιο.

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ένα και δυο: τη μοίρα μας δεν θα την πει κανένας
Ένα και δυο: τη μοίρα του ήλιου θα την πούμ' εμείς.

Οδυσσέας Ελύτης: Ήλιος ο Πρώτος

Στο ίδιο έργο θεατές…

Οι φετινές εκλογές για τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ, πραγματοποιούνται μέσα στο καθεστώς της βάρβαρης και ακραία αντιλαϊκής πολιτικής που υπαγορεύουν τα μνημόνια διαρκείας. Καμία άλλη περίοδος της μεταπολιτευτικής ιστορίας του τόπου μας δε σημαδεύτηκε από τόση σκληρότητα σε βάρος των εργαζομένων..  Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ συστρατεύτηκε πια ανοιχτά με ολόκληρο το αντιδραστικό μνημονιακό μπλοκ (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – Ποτάμι) καθώς από κοινού ψήφισαν το τρίτο μνημόνιο. Εφαρμόζει 3 μνημόνια και η θρυλούμενη έξοδος από αυτά είναι η …είσοδος στο  4ο μνημόνιο

Η πολιτική που εφαρμόζεται είναι ενταγμένη στα πλαίσια ενός συνολικού αντιλαϊκού σχεδιασμού κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ χωρίς τέλος. Δεν πρόκειται περί μετάλλαξης αλλά απόρροια του DNAμιας αντίληψης ότι υπάρχει δυνατότητα φιλολαϊκής λύσης στα πλαίσια της ΕΕ και του φρικώδους πλέον καπιταλισμού της εποχής μας και μάλιστα δια της λογικής της ανάθεσης και του κυβερνητισμού.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛσυντηρεί και επαυξάνει όλη την προηγούμενη πολιτική της φοροληστείας,  του ΕΝΦΙΑ της βαθιάς φτώχειας, της ανέχειας και της ανεργίας, της διάλυσης όλων των πυλώνων του Κοινωνικού Κράτους (Υγεία – Παιδεία – Πρόνοια – Κοινωνική Ασφάλιση).

Προωθεί ξεπούλημα όλης της Δημόσιας Περιουσίας. Δρόμοι, λιμάνια, αεροδρόμια, νερό, ενέργεια,  κόκκινα δάνεια, σχολική στέγη παραδίδονται για έναν ολόκληρο αιώνα σε ντόπια και ξένα αρπακτικά.

Μπροστά στη διαβόητη δεύτερη αξιολόγηση προετοιμάζει νέο γύρο αντιλαϊκής επέλασης απειλώντας με ολοσχερή εξαφάνιση τα εναπομείναντα εργατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

Στη μαυρίλα του κοινωνικού εργασιακού μεσαίωνα, προστίθενται ο άκρατος ανταγωνισμός των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων (ΗΠΑ-ΡΩΣΙΑ-Ε.Ε) που ξαναχαράσσουν σύνορα και στο όνομα των καπιταλιστικών κερδών, του ξεπεράσματος της κρίσης τους και των γεωπολιτικών τους συμφερόντων σπρώχνουν στην προσφυγιά εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους φέρνουν πιο κοντά την πιθανότητα γενικευμένου πολέμου

Παιδεία ονείρων ή ομήρων;

Ο «Κόφτης» πάνω από τη δημόσια Εκπαίδευση

Οι περικοπές, ωρών στο Γυμνάσιο και τομέων στα ΕΠΑΛ, η κατάργηση της μείωσης ωραρίου στους υπεύθυνους εργαστηρίων, οι νέες αναθέσεις μαθημάτων, η απαγόρευση συμπλήρωσης ωραρίου με προγράμματα κ.τ.λ. δεν έχουν ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της παιδείας, αλλά τη δημιουργία ενός φτηνού σχολείου, που δεν θα παρέχει μόρφωση και παιδεία, αλλά κατάρτιση και δεξιότητες.

Χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές φέτος απολύθηκαν defacto με την εφαρμογή των παραπάνω αντιδραστικών πολιτικών.

Θέλουν τον εκπαιδευτικό με μισθό πείνας, αξιολογούμενο και υπό εργασιακή εφεδρεία – απόλυση, εξαρτημένο από την αυθεντία του διευθυντή, χωρίς παιδαγωγική ελευθερία, επιμόρφωση και στήριξη,χειραγωγημένο  από  τηνεκάστοτε κυβέρνηση, αγχωμένο, υποταγμένο και καταθλιπτικό.με τσακισμένα εργασιακά δικαιώματα,εργαζόμενο- λάστιχο.

Ο καθείς να κάνει οτιδήποτε- οπουδήποτε και όσοι τελικά επιβιώσουν – κυριολεκτικά και μεταφορικά – τότε, στα 67 και βάλε , θα παίρνουν ένα φιλοδώρημα που κάποτε ήταν σύνταξη.

Το όραμα και του νέου Υπουργού Παιδείας για τη Δημόσια Εκπαίδευση εκτός των άλλων, περιλαμβάνει και την «αυτονομία της σχολικής μονάδας» που δεν είναι παρά το διαφοροποιημένο σχολείο της περιφέρειας, το φθηνό σχολείο της αγοράς με τη δημόσια υποχρηματοδότηση, το οποίο καλείται να αναλάβει πρωτοβουλίες (!) για να εξασφαλίσει πόρους τόσο από εξωτερικές όσο και από εσωτερικές πηγές.

Αξιολόγηση : «φτου κι από την αρχή»

«Μη φοβόμαστε τη λέξη αξιολόγηση» είπε ο νέος υπουργός με την ανάληψη των καθηκόντων του. Όμως πίσω από την «καλή» αξιολόγηση της «πρώτη φορά» κυβέρνησης της αριστεράς κρύβεται το ψαλίδισμα των εργασιακών κεκτημένων, οι απολύσεις και η χειραγώγηση των εργαζομένων. Η αξιολόγηση παντού και πάντα χρησιμοποιείται  ως εργαλείο για να εξυπηρετήσει την συρρίκνωση του δημόσιου τομέα και του κοινωνικού κράτους και ειδικά στην εκπαίδευση στην ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου. Δεν υφίσταται «καλή αξιολόγηση»

Να βάλουμε φραγμό στη διάλυση και οπισθοδρόμηση του σχολείου!

Παρά τον επικοινωνιακό θόρυβο, η κυβέρνηση – όπως και οι προηγούμενες –τα υποτάσσει όλα στις ανάγκες του Δημοσιονομικού Συμφώνου Σταθερότητας και προωθεί βαθιές αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις σε όφελος του συστήματος υπό τις οδηγίες και τις εκθέσεις ΕΕ και ΟΟΣΑ. Ίχνος παιδαγωγικής λογικής δεν υπάρχει στις αλλαγές που πραγματοποιεί.

Το δικό μας χρέος, είναι να υπερασπιστούμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, τη δουλειά και την αξιοπρέπεια μας. Δεν έχουμε “παρεισφρήσει” στην εκπαίδευση, όπως αποφαίνεται ο κ. Λιάκος στο πόρισμά του, ούτε είμαστε «παρκαρισμένοι, «τεμπέληδες» και «συντεχνία» Το αντίθετο, εμείς κρατάμε όρθιο το δημόσιο σχολείο με το φιλότιμο και τις προσπάθειές μας. Χρόνια τώρα βλέπουμε να παρεισφρέουν υπουργοί, υφυπουργοί και “σοφοί” τύπου Λιάκου, να πειραματίζονται με τη δημόσια εκπαίδευση και μετά να αφήνουν πίσω τους συντρίμμια  Όλοι τους κρατούν ως Ευαγγέλιο τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ. Προωθούν τις ίδιες αντιδραστικές αλλαγές, αλλάζοντας μόνο το περιτύλιγμα. Προωθούν ένα μικρό, φθηνό σχολείο της αγοράς!

Τα καλύτερα δεν έρχονται: εμείς θα τα φέρουμε!

Μπροστά σ’ αυτές τις εξελίξεις δεν υπάρχει κανένα περιθώριο αναμονής και εφησυχασμού. Πρέπει να ξαναπάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας. Αυτό απαιτεί την επανίδρυση του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος σε αντιπαράθεση με τον  παλιό και νέο, υποταγμένο και συμβιβασμένο, κυβερνητικό συνδικαλισμό. Η απάντηση στην επιτάχυνση των μνημονιακών πολιτικών στην εκπαίδευση και το νέο σχολείο της αγοράς, καθώς και σε όλες τις αντιδραστικές αλλαγές που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση, θα έρθει μόνο με την ενωτική, μαχητική,  πολύμορφη, δράση των πρωτοβάθμιων σωματείων.

Σε μια τέτοια κατεύθυνση κινήθηκε η ΕΛΜΕ αυτή τη χρονιά.

Με καταιγισμό ανακοινώσεων για όλα σχεδόν τα ζητήματα, μαχητικές παραστάσεις στις διευθύνσεις, διαδηλώσεις, απεργίες , συλλογή υπογραφών, ημερίδες, σεμινάρια , με προβολή των θέσεων μας στην κοινωνία και τα ΜΜΕ, ανάδειξη των ιδιαίτερων προβλημάτων στα ΕΠΑΛ, σε κάθε σχολείο, κατηγορία συναδέλφων και κάθε μεμονωμένο συνάδελφο που απευθύνθηκε στο ΔΣ,  πλούσια πολιτιστική δραστηριότητα, συσπείρωση των ανέργων συναδέλφων μας και των ελαστικά εργαζομένων.

 Η ΕΛΜΕ συνέβαλλε στον αγωνιστικό συντονισμό των ΕΛΜΕ, των εκπαιδευτικών συλλογικοτήτων,  των πρωτοβάθμιων σωματείων ιδιωτικού και δημόσιου τομέα της πόλης.  Πρόβαλλε τη λογική του ενωτικού, μαχητικού, πολύμορφου,  αποφασιστικού και πολιτικοποιημένου αγώνα απέναντι στην σιωπή και τα ξέπνοα ασυντόνιστα, προσχηματικά,  αποσπασματικά, ανοργάνωτα «ξυπνήματα»ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ που οδηγούν σε ήττες όπως έγινε στη «μάχη του ασφαλιστικού» που ποτέ δεν δόθηκε. Σήμερα αυτή η επιλογή μπορεί να σπάσει το κλίμα απογοήτευσης και ανάθεσης, να συμβάλλει στην αναζωογόνηση των σωματείων με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους εργαζόμενους.

Να αποτελέσει δρόμο μαζικής συσπείρωσης και νικηφόρας δράσης  των εργαζόμενων κόντρα στην ηττοπάθεια και την  παρακμή του κυβερνητικού συνδικαλισμού, απέναντι στον παρακολουθητικό ρόλο   και την αδράνεια της ΟΛΜΕ και στα αδιέξοδα του κομματικού συνδικαλισμού που προτείνει μορφώματα απλής διαμαρτυρίας προς …«εξαγωγή συμπερασμάτων» και αναμονής την ώρα που ο κοινωνικός όλεθρος επελαύνει.

Εναλλακτική λύση είναι οι αγώνες μας και τα αιτήματά μας.

Απέναντι στη «μία και μοναδική αλήθεια » που θέλουν να επιβάλλουν κυβέρνηση – κεφάλαιο – ΕΕ – ΟΟΣΑ είναι επιτακτική ανάγκη να αντιπαραθέσουμε την αλήθεια των αναγκών του λαού, των εργατικών δικαιωμάτων,  των δυνατοτήτων της εποχής, της ανισοκατανομής του πλούτου, της κοινωνικής αξιοπρέπειας. Η μόνη διέξοδος είναι να έρθει στο προσκήνιο ο εργαζόμενος λαός, το κίνημα και οι διεκδικήσεις του. Να ξεπεράσουμε την προπαγάνδα του φόβου ότι η ζωή στηρίζεται στο έλεος των δανειστών και της Τρόικας, Ο χρόνος είναι τώρα και ο τόπος είναι εδώ. Δε θα αφήσουμε να κριθούν τα πάντα ερήμην μας...Τίποτα δεν μας χαρίστηκε. Τίποτα να μη χαρίσουμε.Έτσι μας διδάσκει η πορεία του εκπαιδευτικού κινήματος που αξίζει να τη μελετήσουμε. Ότι κατακτήσαμε το χρωστάμε σ αυτούς τους αγώνες και ότι χάνουμε οφείλεται στην αποστράτευση και τον παροπλισμό μας,

Ξαναπιάνουμε το νήμα των μεγάλων κινητοποιήσεων και των διεκδικήσεων μας.

Για να πάνε τα πράγματα αλλιώς: μαχητικό κίνημα αντίστασης και ανατροπής

Στις εκλογές διεκδικούμε μαζικά την ψήφο των συναδέλφων για να εκφράσουμε και προωθήσουμε με ενισχυμένη συμμετοχή την αγωνιστική πρόταση για τα προβλήματα της εκπαίδευσης και του κλάδου, για μια νικηφόρα διέξοδο από την κοινωνική καταστροφή.

ΕΝΩΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ )

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ Δ.Σ.

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΟΣ, 5Ο Γυμν. ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΒΑΚΟΥΦΤΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ,2ο ΓΕΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΒΛΑΧΟΥ ΑΣΗΜΙΝΑ, 3ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ,2ο Γ.ΚΟΥΦΑΛΙΩΝ

ΓΚΡΟΖΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, 1ο ΓΥΜΝ. ΠΟΛΙΧΝΗΣ-5Ο ΓΥΜΝ, ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ, 1ο ΓΥΜΝ. ΣΥΚΕΩΝ

ΙΑΚΩΒΑΚΗ ΛΙΛΙΑ, 1ο ΓΥΜΝ. ΣΥΚΕΩΝ

ΚΑΠΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ,3ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΚΟΡΟΞΕΝΟΥ ΔΑΝΑΗ, 1Ο ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ

ΚΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΚΑ, ΣΔΕ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΛΑΘΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ, 2ο ΓΥΜΝ. ΣΥΚΕΩΝ

ΛΑΘΗΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,1ο ΓΥΜΝ. ΣΥΚΕΩΝ

ΛΕΓΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, 1ο Γ.Λ. ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΜΠΕΝΤΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, 1ο ΓΥΜΝ. ΣΥΚΕΩΝ

ΟΥΤΣΙΟΥ ΜΑΡΙΑ, 2Ο ΓΥΜΝ. ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΠΑΝΤΣΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ,  ΕΠΑΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ,2ο Γ.Λ. ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΣΚΙΑΔΑ ΚΙΚΗ, 3Ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΠΕΡΙΣΤΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ, 1ο και 2ο Γ.Λ. ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΣΙΟΥΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ, 5Ο  ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

ΣΠΑΝΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, 12o  ΕΠΑΛ  ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΣΑΚΗΣ, 4Ο ΓΥΜΝ. ΠΟΛΙΧΝΗΣ

ΤΣΑΡΟΥΧΑ ΝΤΟΡΑ, 7Ο ΓΥΜΝ-ΓΕΛ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

ΦΩΤΣΙΤΖΗ ΙΩΑΝΝΑ, 5ο  ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ  ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟI ΓΙΑ Ε.Ε

ΒΟΖΙΚΑ ΦΩΤΕΙΝΗ, 1ΟΓΕΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

ΒΡΟΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, 12o  ΕΠΑΛ  ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ

 

 Συνεχίζουμε αγωνιστικά, μαχητικά, ασυμβίβαστα! 

ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΜΕ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ,ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ, ΝΙΚΑ!

 

 

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες