Thumbnail
ΠΑΣΑΦ

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Πληροφορηθήκαμε ότι με πρόσφατη εγκύκλιο που εστάλη στις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  αναφορικά με τη χορήγηση άδειας ασθένειας τέκνων σε εκπαιδευτικούς γνωστοποιείται ότι οι υπάλληλοι που έχουν ανήλικα τέκνα δικαιούνται άδεια με αποδοχές έως τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες για κάθε ημερολογιακό έτος σε περίπτωση ασθένειας των τέκνων τους. Για τους υπαλλήλους που είναι τρίτεκνοι ή πολύτεκνοι, η ως άνω άδεια ανέρχεται σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες για κάθε ημερολογιακό έτος. Για τους υπαλλήλους που είναι μονογονείς, η ως άνω άδεια ανέρχεται σε έξι (6) εργάσιμες ημέρες για κάθε ημερολογιακό έτος...»

Χαιρετίζουμε την ανωτέρω ρύθμιση και επικροτούμε τον ανθρώπινο χαρακτήρα της σε εποχές ιδιαίτερα δύσκολες για τις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών, ωστόσο  πολλαπλά ερωτήματα και αίσθημα δυσαρέσκειας προκαλεί στον εκπαιδευτικό κόσμο το γεγονός ότι η εν λόγω ρύθμιση αφορά αποκλειστικά μόνιμους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, χωρίς να γίνεται καμία αναφορά στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Δεν είναι δυνατόν να μεροληπτείτε, τη στιγμή που γνωρίζετε ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στελεχώνουν επάξια και ισάξια το δημόσιο σχολείο -ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια της κρίσης και της ανυπαρξίας μόνιμων διορισμών- σε συνθήκες δύσκολες, με προσωπικές και οικογενειακές θυσίες. Μια ρύθμιση ευνοϊκή για ένα μέρος μόνο των εκπαιδευτικών, η οποία θέτει διαχωριστικές γραμμές και ουσιαστικά υποτιμά τον ρόλο των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ως γονέων, τείνει να ακυρώσει κάθε αγαθή προαίρεση και πρόθεση βελτίωσης που μπορεί να κρύβεται πίσω της.

Κύριε Υπουργέ,

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί  ζητάμε τα αυτονόητα ως εργαζόμενοι  σε ένα εργασιακό περιβάλλον που συνεχώς αλλάζει, αλλά πρέπει να υπηρετεί τη βασική παιδαγωγική αρχή πως «οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών καθορίζουν τις συνθήκες μάθησης των μαθητών».

Σας ζητάμε να συμπεριλάβετε στη διάταξη και την περίπτωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, τηρώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της ισότητας, της ισοτιμίας και της αξιοκρατίας.

Με εκτίμηση

Το Δ.Σ του ΠΑ.Σ.Α.Φ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
H «απάντηση» που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή σχετικά με αδικίες που παρατηρούνται στους δικαιούχους φοιτητικού στεγαστικού επιδόµατος περιείχε ... μια...
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
Παιδί
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
Τα αποτελέσματα έδειξαν 320 περιπτώσεις αυτισμού στην ομάδα με φθόριο, έναντι μόλις 5 στην ομάδα χωρίς έκθεση — αντιστοιχώντας σε αύξηση κινδύνου 526%
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
Η έρευνα δεν αναζητά τα «γιατί δεν» έχουν πια οι νέοι υψηλά τις στρατιωτικές σχολές όπως παλιότερα. Δεν επιχειρεί να κατανοήσει την απόσταση της...
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους