Thumbnail
ΕΛΜΕ Χίου

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χίου καλεί τους εκπαιδευτικούς στην κινητοποίηση που οργανώνει την Πέμπτη 23-02-2017 στις 14.00 μ.μ. στη ΔΔΕ Χίου, στα πλαίσια της Πανελλαδικής Κινητοποίησης που κήρυξε η ΟΛΜΕ ως απόρροια της Γενικής Συνέλευσης των Προέδρων των ΕΛΜΕ που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 18/2/2017 στην Αθήνα και του πλαισίου αιτημάτων που διαμορφώθηκε τότε κι έχει ήδη σταλεί στα σχολεία.

Για το Δ.Σ.


ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ (18/2/17)

            Η Γενική Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 18/2/17 στην Αθήνα αποφάσισε τα εξής:

  1. Με κεντρικό αίτημα την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών για την κάλυψη των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας, την πραγματοποίηση Πανελλαδικής Κινητοποίησης την Πέμπτη 23/2/17. Για την Αθήνα, συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 2 μ.μ. και στην υπόλοιπη Ελλάδα, συγκεντρώσεις στις Διευθύνσεις ή στις Περιφέρειες σε ώρες που θα αποφασίσουν οι τοπικές ΕΛΜΕ. Για τη διευκόλυνση συμμετοχής των συναδέλφων το ΔΣ της ΟΛΜΕ κηρύσσει 2ωρη στάση εργασίας (12.00-14.00 και 14.00-16.00).
  1. Να υπάρξει συνδικαλιστική κάλυψη στους Συλλόγους Διδασκόντων και σε κάθε συνάδελφο ξεχωριστά, που δεν επιθυμούν να εφαρμόσουν τη Θεματική Εβδομάδα.
  1. Να ζητήσει από το Υπουργείο Παιδείας να επαναφέρει τις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις στα ΓΕΛ και να τις καθιερώσει και στα ΕΠΑΛ.

Επίσης, η ΓΣ των Προέδρων των ΕΛΜΕ καταγγέλλει την πολιτική της εκκαθάρισης των ΕΠΑΛ από τους λεγόμενους μη παρακολουθούντες μαθητές και απαιτεί:

  • Να μην γίνει στα σχολεία καμιά ανακατανομή στις αναθέσεις στο μέσο της χρονιάς.
  • Να μη δεχθούν τα ΠΥΣΔΕ και οι αιρετοί καμία υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού εξαιτίας τη ρύθμισης των μη παρακολουθούντων.

Τέλος, η ΓΣ των Προέδρων καταγγέλλει τις προτάσεις για την εκπαίδευση που κατέθεσαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών (ΣΕΒ), ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων όσο και αυτών που περιέχονται, με βάση κείμενα στον τύπο, στην επικαιροποιημένη έκθεση του ΟΟΣΑ για την Ελληνική εκπαίδευσης. Οι προτάσεις αυτές παρουσιάζουν μια κοινή στόχευση με βασικούς άξονες:

  • μείωση του μισθοδοτικού κόστους,
  • αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών,
  • αυτοχρηματοδότηση των σχολείων στα πλαίσια της λεγόμενης «αυτονομίας» και την κατηγοριοποίηση τους ανάλογα με τις επιδόσεις ή τις …εγγραφές!
  • μεγαλύτερη εμπλοκή των δήμων στην λειτουργία και το έργο των σχολείων,
  • κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος για την δωρεάν ανώτατη εκπαίδευση,
  • Δραστικός περιορισμός του ενιαίου αναλυτικού προγράμματος,
  • αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη,
  • πλήρης εισαγωγή της αξιολόγησης για σχολεία και εκπαιδευτικούς συνδεδεμένη με την χρηματοδότηση των σχ. μονάδων και τους μισθούς των εκπαιδευτικών,
  • επιχειρηματικοποίηση και ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης,
  • ενδυνάμωση του ρόλου του διευθυντή και υποβιβασμός του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων, και άλλες υπεραντιδραστικές προτάσεις αποδόμησης του δημόσιου σχολείου.

Πλευρές των προτάσεων αυτών συναντώνται επιπλέον στο 3ο μνημόνιο, στα πορίσματα Λιάκου, Γαβρόγλου, στις κατευθύνσεις της ΕΕ και σε δηλώσεις υπευθύνων και ανεύθυνων περί την εκπαίδευση του κεφαλαίου.

Οι εκπαιδευτικοί και το δημόσιο σχολείο βρίσκονται εν μέσω μιας συντονισμένης, σχεδιασμένης και άκρως αντιδραστικής αντί- μεταρρύθμισης σε πλήρη αντιδιαστολή τόσο με τις θέσεις και προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος όσο και με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας τις ανάγκες της κοινωνίας και της χώρας.

Είναι αναγκαίο περισσότερο από ποτέ να αναπτυχθεί ένα ρωμαλέο πανεκπαιδευτικό κίνημα που θα αναχαιτίσει την μεγαλύτερη ανατροπή των εκπαιδευτικών κατακτήσεων δεκαετιών που επιχειρείται. Να απαιτήσει και να επιβάλλει την ολόπλευρη ποιοτική αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν μόρφωση όλων των παιδιών μαζί με την ουσιαστική καταξίωση και αναβάθμιση των εκπαιδευτικών της χώρας.

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»