Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ "η Αθηνά"

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «η Αθηνά», με αφορμή τις συνεχιζόμενες εγγραφές παιδιών προσφύγων και μεταναστών στα σχολεία μας, θέλει για μια άλλη φορά :

 

  • Να εκφράσει την αλληλεγγύη του σε όλους τους κατατρεγμένους ανθρώπους, των πολέμων, της προσφυγιάς και της φτώχειας και να καλωσορίσει τα δεκάδες προσφυγόπουλα που γράφτηκαν και γράφονται φέτος σε σχολεία του Συλλόγου μας- στο κανονικό πρόγραμμα.

  • Να χαιρετίσει όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες, αλλά και τους γονείς, που συνέβαλαν και συμβάλλουν να ξεπεραστούν στην πράξη οι προκαταλήψεις και τα ξενοφοβικά στερεότυπα, τα προσκόμματα, οι παλινωδίες, οι καθυστερήσεις των κυβερνώντων και της διοίκησης, το δηλητήριο που χύνουν και το μίσος που καλλιεργούν οι φασίστες της Χ.Α. κι όσοι εμφορούνται από ίδιες ιδέες κι αντιλήψεις, ενάντια στα πιο στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα, όπως το καθολικό δικαίωμα στη μόρφωση.

  • Να διατρανώσει, στο όνομα των αξιών της  εκπαίδευσης που υπήρξε πάντα χώρος ανθρωπιάς και πολιτισμού, αλλά και χώρος μάχης ενάντια σε μισαλλόδοξες αντιλήψεις, διακρίσεις και ρατσιστικές πρακτικές, χώρος αγώνων για το δημοκρατικό σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών, πως τα παιδιά όλου του κόσμου είναι παιδιά μας κι είναι καλοδεχούμενα στα σχολειά μας! Έχουν ανάγκη από μια μεγάλη αγκαλιά, αγάπη, συμπαράσταση και θα την προσφέρουμε!

  • Nα τονίσει ότι η απουσία απαραίτητων εκπαιδευτικών δομών στα σχολεία για την αυτονόητη υποστήριξη αυτών των μαθητών, όπως Τάξεις Υποδοχής και εκπαιδευτικών,  ύπαρξη αιθουσών, κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, κ.ά., δεν μπορεί να αποτελεί ούτε επιχείρημα, ούτε αιτία που δικαιολογεί άρνηση και αποτροπή της εγγραφής αυτών των μαθητών στα σχολεία μας.

  • Να σημειώσει  προς πάσα κατεύθυνση ότι δεν μπορεί να αποτελούν πρόσκομμα και εμπόδιο εγγραφής και φοίτησης αυτών των παιδιών περιρρέουσες «υποψίες» «πληροφορίες», «βεβαιότητες» και υπέρμετροι  φόβοι ότι τα προσφυγόπουλα είναι φορείς μολυσματικών ασθενειών, που διοχετεύονται στην κοινωνία από ό,τι πιο αντιανθρώπινο, μισαλλόδοξο και ρατσιστικό, δηλαδή τις φασιστικές  οργανώσεις κι όταν μάλιστα είναι δεδομένο ότι τα παιδιά αυτά πριν φτάσουν στα σχολεία έχουν εξεταστεί για τυχόν θέματα υγείας από δημόσιες υγειονομικές δομές.

  • Να καλέσει όλους τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες, επειδή μάλιστα δεν μπορεί τέτοιοι «φόβοι» και «διαδόσεις» να βρίσκουν ευήκοα ώτα σε μάχιμους εκπαιδευτικούς, να αντιστρατεύονται και να πρωτοστατούν στην αποδόμηση τέτοιων αντιλήψεων διαφυλάσσοντας τις αξίες του εκπαιδευτικού κινήματος,  προτάσσοντας τον ανθρωπιστικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης κι ασκώντας την καθησυχαστική τους πειθώ σε τυχόν αντιδράσεις γονέων-εξ αιτίας φόβων για τα παιδιά τους, που σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να αποτελέσουν αιτία ή δικαιολογία αποτροπής της φοίτησης παιδιών στο σχολείο.  

  • Να καλέσει την Α΄Διεύθυνση να ορίσει ένα άμεσο και καθολικό πλαίσιο εγγραφών των προσφυγόπουλων, με τη λογική της ισοκατανομής στα σχολεία κάθε περιοχής, που δεν αφήνει κανένα παιδί ούτε μια μέρα έξω από το σχολείο, ούτε χώρο και έδαφος να αναπτύσσονται κάθε είδους τυπικά προσκόμματα, ξενοφοβικά στερεότυπα, αποκλεισμοί και αόριστες κινδυνολογίες, από όπου κι αν προέρχονται.

  • Να κάνει σαφές στην Α Διεύθυνση ότι το αυτό το πλαίσιο δε θα δεχτούμε να είναι ένα μοντέλο κατευθυνόμενων εγγραφών στα σχολεία με κριτήριο και στόχο να μη «σπάσουν» τμήματα, να μην απαιτηθούν επιπλέον εκπαιδευτικοί και τελικά τη συγκρότηση πληθωρικών τμημάτων στα σχολεία. Τα προσφυγόπουλα είναι λόγος για τη μείωση του μέγιστου αριθμού μαθητών στο τμήμα που φοιτούν και συνακόλουθα για αναπτύξεις τμημάτων στα σχολεία, πράγμα αναγκαίο, που θα ωφελήσει μορφωτικά όλα τα παιδιά.

  • Να απαιτήσει από την Α’ Διεύθυνση να λειτουργήσουν άμεσα και παντού, σε όλα τα σχολεία, που γράφτηκαν και γράφονται παιδιά προσφύγων και μεταναστών, ολιγομελείς τάξεις υποδοχής εκμάθησης της ελληνικής Γλώσσας.

  • Να καλέσει τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους Διευθυντές/ντριες των σχολείων να αιτηθούν την ίδρυση Τάξεων Υποδοχής στο σχολείο τους ακόμα κι αν υπολείπεται  του αριθμού των 9 αλλόγλωσσων μαθητών, δηλαδή μαθητών που δεν έχουν μητρική την ελληνική γλώσσα και όχι μόνο όταν δεν μιλούν καθόλου ή λίγα ελληνικά, όπως ορίζει η αντίστοιχη διάταξη για τις προϋποθέσεις ίδρυσης Τάξης Υποδοχής.

  • Να επαναδιατυπώσει το αίτημα για δωρεάν σίτιση και υγειονομική περίθαλψη για όλους τις μαθητές και τις μαθήτριες των δημόσιων σχολείων, όπως και για μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών για τη μόρφωση όλων των παιδιών που ζουν στη χώρα μας.                                 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                            Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Παζάλος  Γιώργος                                     Θεοδωρόπουλος  Θοδωρής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!