Thumbnail
ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Σύμφωνα με το άρθρο 48 του ν. 4415/2016, από το Σεπτέμβρη του 2016, το Υπουργείο Παιδείας δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους συναδέλφους εκπαιδευτικούς με πλεόνασμα ωρών και χωρίς κανένα προσόν στην Ειδική Αγωγή, να συμπληρώνουν διδακτικό ωράριο σε δομές ειδικής αγωγής με δυνατότητα επιμόρφωσης μόλις ελάχιστων ωρών. Την ευθύνη και το συντονισμό της επιμόρφωσης έχει το ΙΕΠ και στην υλοποίησή της συμμετέχουν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και στελέχη των ΚΕΔΔΥ. Η επιμόρφωση διεξάγεται σε επίπεδο νομού, διά ζώσης και εξ αποστάσεως, αξιοποιείται υλικό από προηγούμενες επιμορφωτικές δράσεις και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική. Στην Κέρκυρα το σεμινάριο αυτό θα γίνει την Πέμπτη 30 και την Παρασκευή 31 Μάρτη στα γραφεία του ΚΕΔΔΥ.

Η τακτική του υπουργείου μέχρι τώρα, η οποία στηρίζεται στην εξοικονόμηση προσωπικού και στη δημιουργία πλεονασμάτων, «εξαναγκάζει» συναδέλφους να μετατρέπονται σε εκπαιδευτικούς «παντός καιρού», που μετακινούνται από την γενική στην ειδική αγωγή και το αντίστροφο με «πασπάλισματα» επιμόρφωσης, σε έναν ιδιαίτερα ευαίσθητο και δύσκολο τομέα, αυτόν της ειδικής αγωγής. Έτσι το υπουργείο ακυρώνει την επιστημονική επάρκεια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, οι οποίοι παρέχουν εξειδικευμένη στήριξη σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (άρθρο 20, ω. 3699/2008). Οι συνάδελφοι μας αυτοί, για χρόνια καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες και οργανικές θέσεις, και ιδιαίτερα στα Ειδικά Σχολεία αποτελούν το 90% της δυναμικότητας των μονάδων αυτών.

Η απαξίωση με την οποία το Υπουργείο αντιμετωπίζει την ειδική αγωγή αποτυπώνεται σε ρυθμίσεις, οι οποίες επί της ουσίας διαλύουν την ειδική αγωγή (τροπολογία για τα τμήματα ένταξης, τον αριθμό μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ανά τμήμα, μη ίδρυση τμημάτων ένταξης, κ.ά.). Στην Κέρκυρα δε, η απαξίωση αυτή συνοδεύεται και από την κακή κτηριακή υποδομή των δύο ειδικών σχολείων της Β/θμιας.

ΜΕΘΟΔΕΥΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χάνουν το δικαίωμά τους για ίσες ευκαιρίες κατά την εκπαιδευτική διαδικασία όπως περιγράφεται στο άρθρο 1, παρ 1 του ν. 3699/2008-ΦΕΚ199Ἄ΄/2.10.2008: «Η πολιτεία υποχρεούται να διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες παρέχοντας στο μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στήριξη από ειδικό εκπαιδευτικό σε μόνιμη προγραμματισμένη βάση». Ακυρώνεται έτσι η επιστημονική επάρκεια των εκπαιδευτικών ΕΑΕ.

 Οι δραματικές αλλαγές στην ειδική αγωγή προετοιμάζουν το έδαφος για τις αλλαγές στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, μονίμων και αναπληρωτών, γενικής και ειδικής αγωγής. Αφενός, με τροπολογία σε σχέδιο του Υπ. Οικονομικών στο όνομα των δημοσιονομικών αναγκών τονίζεται ότι δεν θα γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και ότι θα υπάρξουν περικοπές στις προσλήψεις στο Δημόσιο ( αναπληρωτές). Αφετέρου, με τις προτεινόμενες αλλαγές οδηγούμαστε στην απώλεια του γνωστικού και επιστημονικού αντικειμένου μας και μετατρεπόμαστε σε εκπαιδευτικούς «λάστιχο».

Η κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ επιδιώκει την εσωτερική διάσπαση στον κλάδο  μένοντας αλώβητη η αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική.Είναι αναγκαίο όλοι οι συνάδελφοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, της Γενικής και της Ειδικής, των Γυμνασίων, των ΕΠΑΛ και των ΓΕΛ, οι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων, παλιοί και νέοι να συγκροτήσουμε τον αγώνα μας για ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.

Διεκδικούμε:

  • Ουσιαστική στήριξη της Ειδικής αγωγής
  • Μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή
  • Καμία τοποθέτηση χωρίς τυπικά προσόντα και απόσυρση της εγκυκλίου και του ν. 4415/2016
  • Να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή η εγκύκλιος για ίδρυση και λειτουργία τμημάτων ένταξης-
  • Τμήματα ένταξης σε κάθε σχολείο-τα τμήματα ένταξης να λειτουργούν ανεξάρτητα.

Καμιά ιδιωτική επιχειρηματική δραστηριότητα στην ειδική αγωγή

  • Να αποσυρθεί η τροπολογία στο σχέδιο νόμου του Υπ. Οικονομικών για περιορισμό προσλήψεων και πάγωμα διορισμών

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας προκηρύσσει  διευκολυντική στάση εργασίας Πέμπτη 30 και Παρασκευή 31 Μάρτη από τις 8.00π.μ έως τις 11.00π.μ  και καλεί τους συναδέλφους μόνιμους και αναπληρωτές να συμμετάσχουν στη στάση και να βρίσκονται για διαμαρτυρία έξω από τα γραφεία του ΚΕΔΔΥ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

maragkakis-zacharaki
Συνάντηση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου με την Υπουργό Παιδείας
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στη...
Συνάντηση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου με την Υπουργό Παιδείας
Τηγανητές πατάτες
Το αιώνιο «ναι μεν, αλλά» του τηγανητού: Πώς να απολαύσετε τις πατάτες χωρίς να… τηγανίσετε την υγεία σας
Τρόποι για να κάνουμε τα τηγανητά φαγητά πιο υγιεινά
Το αιώνιο «ναι μεν, αλλά» του τηγανητού: Πώς να απολαύσετε τις πατάτες χωρίς να… τηγανίσετε την υγεία σας
mathitria
“Είχαμε σεξουαλικές πράξεις μέσα στο σχολείο” – Σοκάρει η μαθήτρια για τον καθηγητή Θρησκευτικών
Πως αποκαλύφτηκαν οι χυδαίες πράξεις του καθηγητή που κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση σε μαθήτρια
“Είχαμε σεξουαλικές πράξεις μέσα στο σχολείο” – Σοκάρει η μαθήτρια για τον καθηγητή Θρησκευτικών