Thumbnail
Ανακοίνωση της Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης 

Oι  έγκυρες αιτήσεις συναδέλφων που υποβλήθηκαν φέτος για τις μεταθέσεις από περιοχή σε περιοχή ανήλθαν σε 6.874.

 Από αυτές ικανοποιήθηκαν 213 (ποσοστό 3,10%). Το ποσοστό αυτό, όπως φαίνεται από τον παρακάτω πίνακα, είναι το χαμηλότερο την τελευταία δεκαετία !!!

Από τη μια λοιπόν έχουμε την εξωφρενική ακύρωση ουσιαστικά των μεταθέσεων από περιοχή σε περιοχή, πρακτική που σε πολλές περιπτώσεις οδηγεί συναδέλφους που βρίσκονται μακριά από τον τόπο τους είτε στην απόγνωση, σε συνδυασμό και με το χαμηλό αριθμό αποσπάσεων τα τελευταία χρόνια, είτε σε αναζήτηση «άλλων» τρόπων επιβίωσης. Από την άλλη η έγγραφη δήλωση του υπουργείου ότι : «Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και των οποίων το ονοματεπώνυμο δεν περιλαμβάνεται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης» (sic), ουσιαστικά δηλώνει ότι δεν χρειάζονται στους περισσότερους νομούς της Ελλάδας διορισμοί μόνιμου προσωπικού και οι ανάγκες θα καλυφθούν από τους ήδη υπάρχοντες καθηγητές.

Για άλλη μια φορά το υπουργείο Παιδείας παίζει με την αγωνία των συναδέλφων και των οικογενειών τους, κρατώντας μακαριά από τα σπίτια τους ένα μεγάλο αριθμό συναδέλφων που η οικονομική κρίση τους έχει φέρει στα όριά τους. Ακυρώνει ελπίδες, όνειρα, σχέσεις και οικογένειες.

  • Όχι στον καινούργιο εμπαιγμό του υπουργείου.
  • Όχι στην δημιουργική λογιστική υπολογισμού των κενών.

Απαιτούμε:

  Άρση όλων των νομοθετικών ρυθμίσεων( ωράριο, ωράριο εργαστηρίων, για τις ξένες γλώσσες, τμήματα με μειωμένο αριθμό παιδιών λόγω ειδ. Μαθησιακών δυσκολιών, περικοπές μαθημάτων σε γυμνάσιο , ΕΠΑΛ και τώρα στο λύκειο κοκ ) που βασικό στόχο έχουν την εξοικονόμηση προσωπικού και την ελαχιστοποίηση των κενών αλλά έχουν και τρομακτικές επιπτώσεις στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.

  20 παιδιά στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις 10 στα εργαστήρια.

  Επαναφορά της στήλης «εκτίμηση ΠΥΣΔΕ» στον πίνακα αναφοράς κενών που αποστέλλουν οι διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης.

  Ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων αιτήσεων μετάθεσης με επανυπολογισμό των κενών και νέα φάση μεταθέσεων πριν τις υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές.

  Αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή για οικογενειακούς λόγους και λόγους υγείας με κριτήρια ισοτιμίας και διαφάνειας.

  Μαζικοί διορισμοί τώρα !

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                            Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιάννης Λαθήρας                                   Νίκος Παλάντζας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
H «απάντηση» που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή σχετικά με αδικίες που παρατηρούνται στους δικαιούχους φοιτητικού στεγαστικού επιδόµατος περιείχε ... μια...
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
Παιδί
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
Τα αποτελέσματα έδειξαν 320 περιπτώσεις αυτισμού στην ομάδα με φθόριο, έναντι μόλις 5 στην ομάδα χωρίς έκθεση — αντιστοιχώντας σε αύξηση κινδύνου 526%
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
Η έρευνα δεν αναζητά τα «γιατί δεν» έχουν πια οι νέοι υψηλά τις στρατιωτικές σχολές όπως παλιότερα. Δεν επιχειρεί να κατανοήσει την απόσταση της...
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους