ΟΛΟΙ – ΟΛΕΣ,
Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση την Τετάρτη 21/6/2017
στις Περιφερειακές Διευθύνσεις και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΟΛΜΕ με τον υφυπουργό Μπαξεβανάκη και στελέχη του υπουργείου μετά από παράσταση διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ Αττικής, την Τετάρτη 14/06/17.
Το υπουργείο επιμένει στην εγκύκλιο.
Αυτό σημαίνει ότι μέσα από αυτό το δαιδαλώδες και χρονικά ασφυκτικό πλαίσιο, τα τμήματα στα ΕΠΑΛ θα συγκροτηθούν με όσους μαθητές καταφέρουν να γραφούν σε αυτά μέχρι τις 30 Ιουνίου, και αφού έχουν δηλώσει ηλεκτρονική προτίμηση από 19 έως και 23 Ιουνίου. Δίνεται και προθεσμία έως 17 Ιουλίου για τους μετεξεταστέους μαθητές. Αν μέχρι την 17η Ιουλίου δεν καταφέρουν να εγγραφούν σε οποιοδήποτε τμήμα του κάθε ΕΠΑΛ το 80% του ελάχιστου απαιτούμενου αριθμού μαθητών για τη δημιουργία του τμήματος, το τμήμα καταργείται, και αν είναι τμήμα ειδικότητας , καταργείται και η ειδικότητα αυτόματα. Το δικαίωμα που δίνει σε μαθητές να εγγραφούν σε τμήματα ΕΠΑΛ τον Σεπτέμβρη, υπάρχει επί των υπαρχόντων τμημάτων.
Τι σημαίνει αυτό;
Η ΟΛΜΕ αναφέρει δικαίως:
Η μεροληπτική και σε βάρος της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης πρόβλεψη αυτή οδηγεί:
Σε ένα αδιευκρίνιστο πολύπλοκο τρόπο εγγραφής, ιδιαίτερα για τους γονείς και κηδεμόνες που δεν διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία ή πρόσβαση σε Η/Υ.
Σε πλημμελή διαδικασία ενημέρωσης.
Στον αποκλεισμό όσων γονέων δεν διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία ή πρόσβαση σε Η/Υ.
Στον διαχωρισμό των δύο τύπων Λυκείου και την κατηγοριοποίηση των μαθητών, αίροντας την αρχή της καθολικότητας.
Στην κατάργηση τμημάτων, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ.
Στον περιορισμό της επιλογής τύπου σχολείου.
Επομένως, το δαιδαλώδες νέο σύστημα θα είναι αποτρεπτικό:
Α. για τους γονείς και μαθητές της Α τάξης του ΕΠΑΛ, αφού θα μειωθούν οι εγγραφές, καθώς ζητείται σε ελάχιστες μέρες να δηλώσουν προτιμήσεις με χρήση του taxisnet, και έπειτα να κάνουν εγγραφή.
Και θα οδηγήσει σε:
Β. ολιγομελή τμήματα που θα καταργηθούν οδηγώντας μαθητές σε άλλα ΕΠΑΛ (γι’ αυτό και δίνουν δυνατότητα 2ης και 3ης επιλογής προτίμησης) ή επιβάλλοντας την αλλαγή ειδικότητας των μαθητών, αν θέλουν να μείνουν στο ίδιο ΕΠΑΛ.
Γ. συρρίκνωση τομέων και ΕΠΑΛ, και σε κάποιες περιπτώσεις κλείσιμο ιδιαίτερα των ΕΠΑΛ με λίγες ειδικότητες.
Παράλληλα, μας ενημέρωσε ότι το σύστημα θα γενικευτεί και σε Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια από την ερχόμενη χρονιά! Με δυνατότητα επιλογών και προτιμήσεων… Αν λάβουμε υπόψη μας και την επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση με το Νέο Λύκειο του Γαβρόγλου, την αυτοαξιολόγηση και την αυτονομία της σχολικής μονάδας, αντιλαμβανόμαστε ότι η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει…
Το υπουργείο δήλωσε περήφανο για την επιλογή του! Ο δε υφυπουργός μάς επέπληξε για τη στείρα αντιπολιτευτική μας θέση – εξαιρώντας τις ΣΥΝΕΚ, που δεν συμφώνησαν στο κείμενο διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ - και μας προέτρεψε να βοηθήσουμε το υπουργείο σε αυτήν την κατεύθυνση! Μας καταλόγισε κακές προθέσεις και κινδυνολογία καθώς καταγγείλαμε το υπουργείο για κατασκευή χιλιάδων τεχνητά πλεοναζόντων, οι οποίοι θα απολυθούν. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και όλη η κυβέρνηση και οι υπουργοί της, όταν κουνάνε το δάκτυλο στον κόσμο της εργασίας, ενώ παράλληλα υπογράφουν μνημόνια και χρεώνουν με απαιτήσεις των δανειστών τα παιδιά των παιδιών μας!
Ο υφυπουργός Μπαξεβανάκης έχει θητεύσει ως πρόεδρος ΕΛΜΕ στο παρελθόν. Θα τολμούσε ποτέ να πει αυτά που λέει σήμερα σε συνέλευση προέδρων ή σε συνέδριο; Θα τολμούσε ως συνδικαλιστής να υπερθεματίσει για κάποια κυβέρνηση που πολλαπλασίασε τους τεχνητά πλεονάζοντες συναδέλφους, που πηγαίνουν σε 3-4-5 σχολεία, συνεχίζοντας την πολιτική των προκατόχων του; Και θα απειλούσε ότι η στήριξη θα πρέπει να είναι μεγάλη στο υπουργείο του, καθώς οι επόμενοι διαχειριστές των μνημονίων θα απολύσουν συναδέλφους; Θα κουνούσε τους ώμους και θα μειδιούσε με την απόλυση χιλιάδων συναδέλφων αναπληρωτών και την εργασιακή ομηρεία μονίμων και αναπληρωτών; Θα επικροτούσε τη συγχώνευση και κατάργηση των σχολείων της γειτονιάς; Θα συμβιβαζόταν με την ανισοτιμία του εκπαιδευτικού συστήματος, που μετακινεί μαθητές και εκπαιδευτικούς με στόχο την εξοικονόμηση και τον «εξορθολογισμό»;
Επειδή ακούσαμε από κυβερνητικά στελέχη στη συνάντηση, ότι αυτοί νομοθετούν, γιατί είναι κυβέρνηση και έχουν ψηφιστεί από το λαό, τους πληροφορούμε ότι ο λαός δεν ψήφισε νέα μνημόνια το ένα πίσω από το άλλο και δεν ενέκρινε την κατάργηση του δημόσιου και δωρεάν σχολείου των όλων και των ίσων, τη διάλυση των σχολείων της γειτονιάς και την ακύρωση του κοινωνικού δικαιώματος των 15χρονων παιδιών μας να σπουδάζουν στην γειτονιά τους ό,τι θέλουν και επιθυμούν. Να τους θυμίσουμε δε ότι την ίδια ακριβώς απάντηση δίναμε μαζί τους τα προηγούμενα χρόνια στις κυβερνήσεις των Σαμαράδων, των Παπαδήμων και των Βενιζέλων , όταν είχαν το θράσος και εκείνοι να επικαλούνται την ψήφο του ελληνικού λαού. Αυτοί υποτάχτηκαν στους δανειστές και επέλεξαν να υπογράφουν μνημόνια διασύροντας το όνομα της Αριστεράς, ενώ εμείς συνεχίζουμε και θα μας βρίσκουν πάντα μπροστά τους. Δυστυχώς δεν διδάχθηκαν τίποτα από τον ποιητή:
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις..
Η απάντηση θα δοθεί με τους αγώνες μας!
Θα αποτρέψουμε το νεοφιλελεύθερο «λειτουργικά βιώσιμο» σχολείο της κυβέρνησης
Δεν θα επιτρέψουμε την συρρίκνωση του δημόσιου σχολείου και των κοινωνικών δικαιωμάτων των μαθητών μας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη