Μετά από την βασική υποβάθμιση των Αρχαίων Ελληνικών (τελείως απαράδεκτο στην ίδια τη χώρα δημιουργίας των), η εξάλειψη και κεντρικών φάσεων της αρχαίας και μοντέρνας ιστορίας από τις οποίες προέκυψαν θεμελιώδεις πολιτικές, οικονομικές, πολιτιστικές και άλλες εξελίξεις, πιστεύουμε πως επικίνδυνα συρρικνώνεται η έκταση και το βάθος της Πατριδογνωσίας των Ελλήνων μαθητών με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι δυο πρωταρχικής σημασίας πυλώνες της ελληνικής εθνικής υπόστασης: η Γλώσσα και η Ιστορία.
Τη στιγμή που στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και αλλού η διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών (και Λατινικών) εντείνεται, και δικαίως, για τους γνωστούς λόγους τους οποίους ασφαλώς θα πρέπει να γνωρίζουν και ο Προθυπουργός και το Υπουργείο Παιδείας,
και τη στιγμή που σε αυτές τις ίδιες χώρες ούτε κατά διάνοια μειώνουν το εύρος και τη σημασία διδασκαλίας της Γλώσσας και της Ιστορίας των, αν και απόλυτα υποδεέστερες από εκείνες της Ελλάδας
και τη στιγμή που το γλωσσικό και ιστορικό παρελθόν τους Ελληνικού Έθνους είναι θεμελιώδες στοιχείο αυτογνωσίας,
οι ελληνικές εκπαιδευτικές Αρχές θέλουν να επιβάλλουν μια κατάσταση που ισοδυναμεί στην ουσία με εξαφάνιση ενός μεγάλου μέρους της ίδιας της Ελλάδας(!) από τη γνώση, συνείδηση και μελέτη των Νέων Ελλήνων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και συνεπώς και στην μετέπειτα συνέχεια της ζωής τους.
Οι υπογράφοντες την παρούσα ανοικτή επιστολή Έλληνες συγγραφείς και Ξένοι Ελληνιστές διαμαρτυρόμαστε για την συνεχή πολιτική ταπείνωσης αυτής της μοναδικής γλωσσικής και ιστορικής διαχρονίας της Ελλάδας την οποία ανέλαβε το Υπουργείο Παιδείας (που «έχασε» στο δρόμο και τον «εθνικό» του χαρακτήρα!) με την υιοθέτηση μιας, πιστεύουμε, άκρως διαφθείρουσας και παρεκκλίνουσας «αναμόρφωσης» των προγραμμάτων σπουδών των Αρχαίων και Νέων Ελληνικών και Ιστορίας.
Έτσι, η καταρράκωση της οικουμενικής διάστασης της ελληνικής γλώσσας και η αλλοίωση/νόθευση, εις βάρος του Ελληνισμού, αναμφίβολων ιστορικών πραγματικοτήτων, προσφέρει χείριστη υπηρεσία στη σημερινή σπουδάζουσα νεολαία και τους πολίτες του αύριο.
Ως Έλληνες Λογοτέχνες και Ξένοι Ελληνιστές ζητούμε την εκ νέου εξέταση ολόκληρου του προγράμματος Νέων/Αρχαίων Ελληνικών και Ιστορίας και την δίκαιο επαναφορά των διδασκαλιών που περικόπηκαν και μέλλουν να περικοπούν όχι μόνο αναφορικά με την καθεαυτού διδακτέα ύλη, αλλά και με τις σοβαρές μειώσεις ωραρίων.
Η αποδόμηση και αλλοτρίωση που επιχειρείται της ελληνικής γλωσσικής και ιστορικής παιδείας, συνταγματικά όπως γνωρίζετε κατοχυρωμένες, χρησιμοποιώντας παράλογα, ανεκδιήγητου «παγκοσμιοποιημένου» τύπου, «πολυπολιτισμικά» ιδεολογήματα τα οποία δεν συναντάμε σε καμία ευρωπαϊκή χώρα που σέβεται τον εαυτό της και το μέλλον της, επιβάλλεται να πάψουν ώστε να μην υποστεί και αυτή τη βαριά deminutio ο Ελληνικός Λαός ήδη ευρισκόμενος σήμερα σε σκληρή δοκιμασία επιβίωσης.
Των ως άνω δοθέντων, θεωρούμε αναγκαία την κατάργηση και την επαναδιαμόρφωση in melius της Υπουργικής Απόφασης ΦΕΚ-041Β/25.5.15 και όσων άλλων συναφών αποφάσεων έπονται, ώστε να δοθεί η απαιτούμενη έμφαση στα ελληνικά στίγματα της Γλώσσας και Ιστορίας σε όλη τη διαχρονική τους συνέχεια.
Ευελπιστώντας σε μια θετική ανταπόκριση, τα κέρδη της οποίας θα καρπωθούν οι μαθητές και μελλοντικοί υπεύθυνοι πολίτες, ευχαριστούμε για την (ενδεχόμενη) απάντηση.
Με τιμή.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη