Thumbnail
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Δ.Ε

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Δ.Ε

Για τη συνάντηση του ΔΣ της ΟΛΜΕ με τον Γαβρόγλου και η  ντρίπλα για το Νέο Λύκειο

Στη  συνάντηση με  το  Δ.Σ της ΟΛΜΕ, την Πέμπτη 14/9/2017, ο Υπουργός Παιδείας της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ  όχι μόνο δεν  έδωσε καμιά θετική απάντηση  στα οξυμμένα και επείγοντα προβλήματα του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών, αλλά επιχείρησε για άλλη μια φορά να αξιοποιήσει επικοινωνιακά τη συνάντηση αυτή για την καλλιέργεια κλίματος συναίνεσης  και διαλόγου προκειμένου να υλοποιήσει το αντιδραστικό σχέδιο για το Νέο Λύκειο που εξήγγειλε ο ίδιος και  ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας στη ΔΕΘ.
Οι "φιλοφρονήσεις" προς το Δ.Σ της ΟΛΜΕ συνοδεύτηκαν από την άρνηση του , να   γίνει ουσιαστική συζήτηση για το Λύκειο γιατί επιδιώκει να γίνει μια ανταλλαγή απόψεων  σε βάθος και συζήτηση με την ΟΛΜΕ  για αυτό,  προτείνοντας  να φτιαχτεί μια ομάδα εργασίας με το Δ.Σ της ΟΛΜΕ (!!!),  για να συζητηθεί αποκλειστικά το θέμα του Λυκείου.  
Στις διαπιστώσεις μας ότι οι βασικοί άξονες του νέου Λυκείου έχουν εξαγγελθεί και άρα η συζήτηση δεν μπορεί να γίνει από μηδενική βάση και πως το σχέδιο για το Λύκειο θα προκαλέσει νέα εκρηκτικά  πλεονάσματα  , εκπαιδευτικών οι απαντήσεις ήταν γενικόλογες και ασαφείς. Ήταν δε  χαρακτηριστική  η τοποθέτηση του Γ.Γ του Υπουργείου  Παιδείας ότι βλέπουν τους καθηγητές σε επίπεδο περιφέρειας.
Ο υπουργός, λοιπόν, κάλεσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ σε συνάντηση, για να μη συζητήσει μαζί του. Στάση βασικά απαξιωτική. Την προσπερνάμε όμως, γιατί κι άλλοι προκάτοχοί του κ. Γαβρόγλου απαξίωσαν την ΟΛΜΕ και τον κλάδο των καθηγητών και είδαν τα χαΐρια τους.
Ο κ. Γαβρόγλου αρνήθηκε να συζητήσει με το ΔΣ γιατί γνώριζε την  αντίθεσή του στους βασικούς άξονες των εξαγγελιών του. Επέλεξε, λοιπόν, να κάνει κίνηση τακτικής με την οποία επιδιώκει  να σύρει τους εκπαιδευτικούς σ’ ένα διάλογο για κάποιες λεπτομέρειες, πιστεύοντας ότι έτσι θα τους κάνει να παραβλέψουν τη φιλοσοφία και τις αρχές του σχεδίου του για το Λύκειο. Δεν το κρύβει άλλωστε. Σε νέα του δήλωση, μετά τη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ,  ανέφερε ότι  «Η φιλοσοφία και οι αρχές του σχεδίου είναι δεδομένες, όπως τις περιέγραψε και ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, και βάσει αυτών κάλεσα την ΟΛΜΕ, μέσω μιας Ομάδας Εργασίας που θα συστήσουμε, να καταθέσει τις δικές της προτάσεις. Οι συναντήσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο του διαλόγου που έχουμε ξεκινήσει με τα κόμματα και τους φορείς.   ....... Οποιαδήποτε πρόταση βελτιώνει το σχέδιο που έχουμε καταθέσει είμαστε έτοιμοι να την αποδεχθούμε αρκεί να μην αλλοιώνει τη βασική φιλοσοφία του σχεδίου μας. Αυτή άλλωστε είναι και η πεμπτουσία του διαλόγου......Η πρόταση που έχει κατατεθεί για την αναβάθμιση του Λυκείου είναι σαφής και διαμορφώνει, επιτέλους, τους όρους για μία ουσιαστική δευτεροβάθμια εκπαίδευση .  Πιο ξεκάθαρο δεν γίνεται.
Καλεί τους εκπαιδευτικούς να συζητήσουν και εν τέλει να συμφωνήσουν για ένα Λύκειο που θα παρέχει λιγότερη γνώση, θα έχει λιγότερους μαθητές, θα εργάζονται λιγότεροι καθηγητές , θα έχει περισσότερες εξετάσεις, και θα αξιολογείται με βάση τις επιδόσεις των μαθητών.
Εμείς απαντάμε ότι το όραμα του κ. Γαβρόγλου και της Κυβέρνησης για το νέο Λύκειο είναι εφιάλτης για τους μαθητές μας, τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς. Εντάσσεται στις γενικότερες κατευθύνσεις  του ΟΟΣΑ και του ΣΕΒ για στροφή απ’ την εκπαίδευση στη φτηνή κατάρτιση.  Δεν φτιασιδώνεται όσο και αν διορθωθεί μέσα από "καλές προτάσεις".
Το γεγονός ότι η καθολική αντίσταση που συναντούν οι εξαγγελίες του αναγκάζει τον υπουργό να κάνει κινήσεις τακτικής, είναι για μας μια πρώτη νίκη. Οι αοριστίες για το χρονοδιάγραμμα  παρουσίασης και κατάθεσης του αναλυτικού σχεδίου σε συνδυασμό με το κάλεσμα σε ένα νέο γύρο προσχηματικού, κακόφημου διαλόγου έχει δύο όψεις. Από τη μια δείχνει το φόβο της κυβέρνησης από τις αντιδράσεις του εκπαιδευτικού κινήματος που θα προκαλέσει και ήδη έχουν φανεί από την αντιδραστική αλλαγή στο DNA του δημόσιου σχολείου, από την άλλη επιδιώκει να κρατήσει το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει ένα κλίμα συναίνεσης και τελικά υποταγής στην πολιτική της.
Υποσχόμαστε στον υπουργό ότι δεν θα επιτρέψουμε να περάσει αυτό το έκτρωμα.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς και το σύνολο της κοινωνίας, να ορθώσουμε ανάστημα για να μην περάσουν αυτά τα σχέδια.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς και το σύνολο της κοινωνίας, να παλέψουμε για το σχολείο των ονείρων μας. Για ένα δημόσιο, δωρεάν 14χρονο (μαζί με την προσχολική αγωγή)  σχολείο της γνώσης που θα αγκαλιάζει όλους  ανεξαιρέτως τους μαθητές, με μόνιμες δομές ενίσχυσης των αδύνατων μαθητών, απαλλαγμένο και αποσυνδεδεμένο απ’ τον εξεταστικό  βραχνά της εισαγωγής των μαθητών του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ- ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΩΧΗ- ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΟΥΣ
ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
ΟΙ  ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΛΕΞΗ. ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ.

 

Οι εκπρόσωποι των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ στο ΔΣ της ΟΛΜΕ
Μαρία Δανιήλ
Δημήτρης Καρυώτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ