Thumbnail
Δ ΕΛΜΕ Ανατολικής

Κύριε Υπουργέ

Κύριε ΠΔ Εκπαίδευσης

Μετά και την από 4/10/2017 Αττικής, κοΛόντο ηλεκτρονική επιστολή μας αλλά και τη συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, επανερχόμαστε στο θέμα της λειτουργίας των ΕΠΑΛ (Πρωινού  και Εσπερινού) της Νέας Ιωνίας και επισημαίνουμε:

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ (1ο ΕΠΑΛ Ν ΙΩΝΙΑΣ)

Είναι αναγκαίο να εγκριθεί η λειτουργία του τμήματος Γραφικών Τεχνών στη Γ΄ τάξη του Ημερήσιου ΕΠΑΛ, διότι:

  1. Η Γραφιστική απαιτεί ιδιαίτερη κλίση και ταλέντο, οπότε πρέπει να ακολουθηθεί διαφορετική τακτική στην ίδρυση τμήματος
  2. Υπάρχουν ήδη 14 μαθητές στην Β΄ τάξη. Αυτό σημαίνει ότι  ο πολύπαθος τομέας Γραφικών Τεχνών αρχίζει να στεριώνει και πάλι, δεν πρέπει να διαταραχθεί όμως το κλίμα εμπιστοσύνη με κλείσιμο τμήματος
  3. Όπως πληροφορηθήκαμε τα παιδιά ανήκουν σε λαϊκές οικογένειες με ανέργους γονείς στην πλειοψηφία.
  4. Το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό επαρκεί για τη διδασκαλία.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ (2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ)

Το σχολείο τελείυπόκατάληψη εδώ και  10 ημέρες. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε απόγνωση και αισθάνονται ανασφαλείς λόγω της «αποψίλωσης»  του σχολείου από τομείς και ειδικότητες. Καταργούνται:

  1. η ειδικότητα Τεχνικός Ψύξης 
  2. η ειδικότητα Ηλεκτρολόγος  Συστημάτων  και Αυτοματισμών.
  3.  τα τμήματα  Δ΄  Ψυκτικών,  Δ΄ Ηλεκτρολόγων,  Γ΄ Οχημάτων, 

Γ  Ηλεκτρολόγων.

Ενώ εγκρίθηκε  ως  ολιγομελές  η  Γ΄ Οχημάτων και αυτό  το  τμήμα τελικά  αυτοκαταργείται! διότι  οι μαθητές  βλέποντας  ότι κλείνουν τα τμήματα  στη  Δ  τάξη  και  φοβούμενοι  ότι  την επόμενη χρονιά   μπορεί  να κλείσουν  τμήματα  ή και το σχολείο, ζήτησαν μετεγγραφή από εφέτος  σε άλλο  ΕΠΑΛ.

Η τοπική κοινωνία επίσης,  διαφωνεί έντονα με την υποβάθμιση του σχολείου τους, γιατί θεωρούν το εσπερινό ΕΠΑΛ, συνέχεια της  ιστορικής Σχολής«Όμηρος»,  που έχει  βγάλει καταξιωμένους τεχνικούς  εδώ και πολλά  χρόνια. Για την εκπαιδευτική κοινότητα  το μέλλον του σχολείου, φαίνεται αβέβαιο αν δεν στηριχθεί.

Ζητάμε λοιπόν την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων διότι:

Οι μαθητές, εργαζόμενοι από τα λαϊκά στρώματα της περιοχής, δεν θα συνεχίσουν τις σπουδές τους σε άλλο δήμο, για οικονομικούς καθαρά λόγους.

Πρέπεινα δοθεί μία ψυχολογική ανάσα στο σχολείο, ώστε να επανέλθει η εμπιστοσύνη και να παραμείνουν οι μαθητές για τις επόμενες χρονιές.

Οι μικρότερες τάξεις έχουν επαρκή αριθμό μαθητών

Το κτήριο είναι κληροδότημα της σχολής «Όμηρος», ώστε να υποστηρίζεται στο διηνεκές  η τεχνική εκπαίδευση στην περιοχή

Οι καθηγητές επαρκούν για τη διδασκαλία

Η Νέα Ιωνία, κατ΄ εξοχήνεργατική περιοχή, έχειχτυπηθείέντονα από την οικονομικήκρίση των τελευταίων 8 ετών και έτσι η οποιαδήποτεπερεταίρωεπιδείνωση σε ζωτικούςτομείς , όπως  η Εκπαίδευση , γίνεται αφόρητη.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                          Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Θανάσης Παλλαντζάς                                   Κώστας Γεωργουλόπουλος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων