Thumbnail
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Μια φορά κι έναν καιρό υπήρχε η ελεύθερη επιλογή της β΄ ξένης γλώσσας από τα παιδιά στην δημόσια εκπαίδευση! Αυτό, όμως, δεν είναι ακόμη ένα παραμύθι. Κι άλλωστε είναι γνωστό ότι τα παραμύθια έχουν αίσιο τέλος!

Ξαφνικά, λοιπόν, τα πράγματα στην χώρα μας ανατρέπονται από τη μια στιγμή στην άλλη. Ειδικά στον χώρο της εκπαίδευσης ο κάθε υπουργός θέλει να δείξει το έργο του αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που θα φέρουν οι ενέργειές του. Έτσι, φέτος με μια απλή υπουργική απόφαση – εγκύκλιο καταργήθηκε η παράλληλη διδασκαλία της β΄ ξένης γλώσσας, γερμανικά ή γαλλικά. Όχι, γιατί σκέφτονται τα παιδιά σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, αλλά για να κάνουν…οικονομία! Υποτίθεται ότι στόχος του υπουργείου ήταν η συνέχεια της γλώσσας από το δημοτικό στο γυμνάσιο κι όχι να ξαναπιάνουν τη γλώσσα από το μηδέν. Υποτίθεται ότι στόχος ήταν να κατέβει η β΄ ξένη γλώσσα στην Δ΄ δημοτικού και να δίνουν, μάλιστα, τα παιδιά το ΚΠΓ μέσω του σχολείου, έτσι ώστε να απαλλαγούν οι οικογένειες από τα περιττά έξοδα σε φροντιστήρια για την εκμάθηση ξένων γλωσσών.

Αντί αυτών, όμως, βλέπουμε ένα υπουργείο που μόνο αυτό δεν κάνει! Η νέα υπουργική απόφαση δημιούργησε τεράστια προβλήματα στα περισσότερα σχολεία, καθώς παρατηρούμε ολόκληρα τμήματα παιδιών να αναγκάζονται να διδαχθούν άλλη γλώσσα από αυτή που αρχικά επέλεξαν, άλλη γλώσσα από αυτή που κάποια παιδιά, ενδεχομένως, ξεκίνησαν να διδάσκονται ήδη στο φροντιστήριο. Αυτό μόνο την οργή των γονέων και των ίδιων των παιδιών μπορεί να προκαλέσει. Επιπλέον γινόμαστε θεατές σε μια ακόμη πιο παράλογη κατάσταση. Δύναται να στοιβάζονται στη β΄ ξένη γλώσσα 30 παιδιά σε μια αίθουσα, ενώ στην άλλη 14, γιατί πολύ απλά η συγκεκριμένη υπουργική απόφαση θέλει τα τμήματα της β΄ ξένης γλώσσας να μην υπερβαίνουν τα τμήματα γενικής παιδείας!

Σε άλλες περιπτώσεις υπάρχουν καθηγητές γερμανικών ή γαλλικών, οι οποίοι υποχρεώνονται να αναλάβουν ως συμπλήρωση ωραρίου το τμήμα συναδέλφου της άλλης γλώσσας, με αποτέλεσμα τη δυσαρέσκεια τόσο των παιδιών όσο και των συναδέλφων.

Μήπως θέλει τελικά το υπουργείο να ωθήσει τους δύο αυτούς κλάδους σε «πόλεμο»; Δεν θα τα καταφέρει! Γιατί αυτοί οι δυο κλάδοι επιθυμούν από κοινού να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία, να αφήσουν τα παιδιά να μάθουν την γλώσσα που αυτά επέλεξαν. Και η λύση σε αυτό που προέκυψε δεν είναι να δημιουργείται αυτό το αντισυναδελφικό κλίμα- «πόλεμος». Να, μια ιδανική ευκαιρία να μπει η β΄ ξένη γλώσσα στο ολοήμερο πρόγραμμα του σχολείου, όπου οι εκπαιδευτικοί της β΄ ξένης γλώσσας θα μπορούν να συμπληρώνουν το ωράριό τους και τα παιδιά θα μπορούν να διδάσκονται περισσότερες ώρες την γλώσσα που επέλεξαν, ώστε να δίνουν μέσω του σχολείου για την πιστοποίηση της γλώσσας!

Άραγε θα καταφέρει το υπουργείο να γράψει ένα αίσιο τέλος; Θα καταφέρει να χαρίσει χαμόγελα σε μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς; Έχουν ξεχάσει, μάλλον, ότι είμαστε άνθρωποι κι εμείς όλοι.

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων